Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Blackbonkie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Blackbonkie

    Afstellen voorvering.

    Hallo boys, hoe stellen jullie de voorvering af, bij mijn cb 1000r zitten alle 4 stelboutjes gewoon dicht gedraaid terwijl dat volgens mij niet altijd zo was. moeten de bovenste 2 niet 2 volle slagen los staan?
  2. Blackbonkie

    wat smeren jullie op nieuwe rubber afdichtringen van de remklauw

    hallo , wat smeren jullie op de nieuwe rubber afdichtringen van een remklauw voor dat het zuigertje terug geplaats gaat worden
  3. Blackbonkie

    aanpassen buddyseat.

    ik ben van een sportmotor naar een cb1000r gegaan om meer rechtop te zitten maar nu krijg ik last van een gevoelloos en zeer zitvlak, heeft iemand ervaring met het veranderen van buddyseat en door wie is het gedaan.
  4. Blackbonkie

    toerental wijzigen Honda cb 1000r

    hoe kan ik het stationaire toerental van een Honda cb1000r wijzigen?
  5. Blackbonkie

    te koop Honda VTR 1000F in speciale HRC kleuren, enige met deze kleur in Nederland

    te koop Honda VTR 1000F bj 1999, 50000KM in speciale HRC kleuren, de enige in nederland in deze kleur, stalen remleidingen, gepolijst frame en achterbrug, nieuwe banden, nieuwe accu, donkere ruit, micron uitlaten, xenon verlichting voor, wit achterlicht, speciale kleur handvaten en hendels...
  6. Blackbonkie

    kawa zx6r loopt niet goed

    ik heb hier een kawa 6r die bij koude motor stationair goed loopt maar geef je dan wat gas merk je dat er 1 cilinder achter blijft en uitlaatbocht minder heet wordt, bij warm blok is het over, carburateurs zijn al in bad geweest, ook bougies en bobine,s zijn goed, waar kan het nog aan liggen?
  7. Blackbonkie

    ik ben op zoek naar een cdi unit van een Honda Shadow

    Hallo, ik zoek een CDI unit van een Honda Shadow 700 bouwjaar 1986, het is een unit met 2 stekker aansluitingen
  8. Blackbonkie

    vlotternaalden voor vt 700 shadow

    motor loopt soms slecht en gebruikt dan veel benzine ,ook is het soms weer over, ik denk aan de vlotternaalden maar waar zijn ze nog te krijgen , motor is van 1986
  9. Blackbonkie

    Kawa zx 10 r loopt slecht

    kawa zx10r heeft een tijdje stil gestaan en loopt slecht nu, injectiereiniger in de benzine gedaan en liep eerst wat beter maar na een paar keer flink aan het gas hangen loopt hij nu weer slechter , wat moet ik er nu aan doen?
  10. Blackbonkie

    Honda Shadow loopt soms slecht

    Honda Shadow trekt soms slecht tijdens een rit en stinkt dan naar benzine ,ik heb de carbs schoongemaakt, 1 gasschuif bleef wat hangen ik heb de boel schoongepoetst en de motor liep weer netjes maar tijdens de eerste rit komt het euvel weer terug, ook gebruikt hij dan veel benzine, wie weet raad
  11. Blackbonkie

    carburateur loopt over

    ik ben met een Honda shadow 800 bezig, deze heeft 5 jaar stilgestaan, hij loopt weer maar na een poosje stationair lopen begint er benzine uit het overloopslangetje te druppelen. heb carbs net schoon gemaakt, zeker toch nog iets met vlotternaald?
  12. Blackbonkie

    benzinegebruik

    gister tourtochtje gemaakt, verbruik 1 op 17 , valt niet tegen voor een Honda VTR
  13. Blackbonkie

    benzineverbruik VTR

    ik dacht altijd dat mijn VTR nogal veel benzine luste maar deze week tijdens een redelijk rustige tourtocht kwam het gebruik uit op 1 op 17 , nou dat is netjes toch :} :} :} :}
  14. Blackbonkie

    VTR 1000 met jankend geluid

    als ik met mijn VTR op de snelweg rij komt er een jankend of fluitend geluid aan de rechterkant af, trek ik dan de koppeling in wordt het veel minder ,geef ik met ingetrokken koppeling gas hoor je niks , het is hoorbaar in meerdere versnellingen. het gebeurt eigenlijk alleen met trekkende motor
  15. Blackbonkie

    te koop 2 kunststof zadeltassen met waterdichte binnen tas

    te koop 2 zadeltassen met waterdichte binnentas met eigengemaakte ophangbeugels voor Honda Blackbird zodat de tassen niet op het kuipwerk hangen
  16. Blackbonkie

    te koop gevraagd rechterschetsplaat zx10r

    te koop gevraagd originele voorste schertsplaat van kawa zx10r bj2004/2005
  17. Blackbonkie

    te koop gevraagd rechterschetsplaat zx10r

    te koop gevraagd voorste originele rechterschetsplaat voor kawa zx10r bj.2004/2005
  18. Blackbonkie

    te koop gevraagd rechterschetsplaat zx10r

    te koop gevraagd originele voorste rechterschetsplaat voor Kawasaki zx10r b.j. 2004/2005
  19. Blackbonkie

    hoeveel speling mag er in een zwevende remschijf zitten>

    hoeveel speling zowel in de draairichting als zijwaarts mag er in een zwevende remschijf zitten?
  20. Blackbonkie

    honda XL olie vullen

    volgens het wph moet je bij een Honda XL 600 de nieuwe olie boven in de framebuis gieten en dan een minuut of 3 stationair laten draaien, maar komt er dan al wel voldoende olie in het carter voor de eerste smering
  21. Blackbonkie

    datatool alarm blijft piepen

    ik wil het alarm [datatool] verwijderen en na dat ik alles van motor af heb gehaald was er eerst niks aan de hand maar nu leg ik het alarm ergens anders neer begint hij te piepen. weer uit zetten met afs.bediening en even later begint hij weer. heb hem weer aan de accu gehangen en dan houdt...
  22. Blackbonkie

    boutjes uit dynamodeksel los halen

    hoe kan ik het beste de boutjes uit het dynamodeksel draaien van een Shadow uit 1983 ,ik heb het even geprobeerd maar zitten muurvast
  23. Blackbonkie

    te koop gevraagd dynamo voor vt 700 1983

    te koop gevraagd dynamo/statorgroep voor honda vt 700c bj 1983 + pakking voor dynamodeksel
  24. Blackbonkie

    spanning meten van dynamo bij Honda VT 700

    omdat deze motor geen stroom heeft ben ik bij het begin begonnen, het meten van laadspanning aan de 3 gele draden van de statorgroep. met een voltmeter meet ik 1 a 2volt maar ik weet niet goed of dit wissel of gelijkstroom is. ik heb er een fiets lampje aan gehangen en dan brandt hij aan 2...
  25. Blackbonkie

    gevraagd rubber afdichtringen voor carb. XL 600

    wie heeft er nog 2 rubber vlotterbak afdichtingen te koop voor Honda XL 600 van 1983 het zijn die ringen die op de rand van het vlotterbakje ligt Zijn nieuw alleen te koop in complete carb. revisiesetjes en dan worden 2 ringen wel heel duur.
Terug
Bovenaan Onderaan