Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GNRW91
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    ktm 640 2006 uitlaat dempers

    Heeft iemand hier nog een setje liggen? Merk maakt vrij weinig uit. Als er maar een beter geluid uit komt dan orginele dempers. Grtz
  2. G

    ktm 640 2006 uitlaat dempers

    liefst akraprovic. setje van 2,
  3. G

    Honda dominator 650 kuipdelen

    Honda dominator 650 onderdelen, 75 euro voor alles. (koplamp, achterlicht, km teller, kappen.)
  4. G

    Honda dominator 650

    Kappen Cockpit Achterlamp Koplamp 70 euro voor alles (opruiming)
  5. G

    Honda dominator 650 kuipdelen

    kuipdelen Cockpit acherlicht koplamp en wat klein spul. 85 euro voor alles. (bij intresse maak ik een foto)
  6. G

    Yamaha XJR1300 koplamp

    Zie titel ik zoek een orginele koplamp. Mvg
  7. G

    Supermotard wielen crf450x

    Zoals de titel zegt. Bouwjaar 2012
  8. G

    Supermotard wielen in crf450x

    Het is toch erg prettig zo'n forum(y) want op internet kan ik verder niet echt informatie vinden. ik wil dus heel graag een supermotard setje onder mijn Honda Hm Crf450x plaatsen. nu kan ik niet echt een setje in de buurt vinden. alleen een setje excel velgen voor een yamaha. met een...
  9. G

    kx250 of kdx250

    Opgelost.
  10. G

    pirelli 120/70/17 cirquit band

    Ik heb hier nog een goede cirquit band 1 wedstrijd mee gereden, Kan ik daar nog iemand blij mee maken? Ik hoef geen hoofdprijs Gr
  11. G

    Te koop Ktm sweather xxl

    Niet vaak aan gehad wellicht 4 x Verder in goede staat, Logo lijkt wat klein maar dat komt omdat ik gewoon zo ontiegelijk lang ben -O- Dat is ook de reden van verkoop, is mij net iets aan de kleine kant kwa lengte. Dacht zelf aan €20, Maar bieden mag ook. Mvg
  12. G

    Ktm 950/990 Nieuwe dempers

    Wegens aankoop akraprovic uitlaat. Zet ik mijn nieuwe orginele dempers te koop aan. Bied naar waarde. Mvg
  13. G

    Spyke combi motorpak (Maat 48 / prijs 140 )

    Gekocht voor me vriendin maar die is vertrokken :W -O- Dus nu te koop kleinste mannenmaat pak. Vraag voor info hij ziet er goed uit. Mvg
  14. G

    Te koop motorjas (XXL) (ook voor enduro)

    Heb een nieuwe jas aangeschaft dus kan deze de deur uit. Hij ziet er nog goed uit. en alles werkt nog en is compleet. Zoals de bescherminging die er nog in zit. Zelf altijd gebruikt voor de weg. Maar volgens mij is het een enduro jas. Bied maar wat. Gr
  15. G

    Valbeugels BMW F650 (Funduro)

    Titel zegt het al. Ander spul voor de bmw mag ook aangeboden worden. Mvg
  16. G

    Valbeugels voor een BMW f650 (funduro)

    De titel zegt het al.. andere onderdelen voor een BMW f650 mag worden aangeboden eventuweel wel intresse. Mvg
  17. G

    Excel enduro/cross velgen 21/18 (passend op ktm 640 lc4)

    Te koop wegens overstap naar supermotard. Een setje mooie cross/enduro velgen met goede banden en tandwiel en ketting set. Verder zijn de banden ook nog in goede staat. Ik heb er nog gedraaide bussen bij zodat ze op een ktm 640 lc4 kunnen. Voor vragen kunt u mailen of bellen. gelieve...
  18. G

    Te koop 2 suzuki sp 370's

    Te Koop Suzuki SP 370 Ik heb twee SP 370 te koop wegens tijd gebrek om ze te restoreren. Ze zijn compleet met drie reserve blokken, waarvan 1 blok in elkaar zit en loopt. Er is een gele en een rode. Eventueel met werkplaats handboeken en org. bestelnummers catalogus De andere blokken zijn...
  19. G

    Excel enduro velgen KTM 2003 / 2012 (Eventueel lc4)

    Te koop: Nette excel enduro velgen, passend in ktm SX / EXC vanaf 2003 tm 2012. De voorvelg is zonder voorschijf, voor de rest is het setje gewoon compleet, ook zit er een nieuwe ketting bij geleverd. Banden: 70% (Pirelli Scorpion mx) Eventueel bijgeleverd: Verloop...
  20. G

    Honda cr250 Orgineel enduro

    Honda cr250 van 1994. Met nieuw kapwerk nieuwe zuiger (prox) nieuwe kabel boom. nieuwe gewikkelde lichtspoel nieuwe kentekenplaat (Zonder een 1 erop) Compleet nieuw kapwerk nieuwe zadelhoes nieuwe handkappen. nieuw enduro tasje en een nieuwe stuurrol. zit een procirquit uitlaat onder (oude...
  21. G

    Kawasaki kle500 ((25 KW))

    Hallo wegens aanschaf auto, Moet ik helaas mijn trouwe machine de deur uit doen. De motor is (25 kw). En heeft 25301 Km gelopen bij 23.000 zijn de kleppen gestelt. En heeft van het voorjaar 2 nieuwe banden erop gekregen. Daarbij heeft hij ook handvat verwarming en een middenbok. Je krijgt...
  22. G

    klx650

    http://www.speurders.nl/overzicht/mooie-enduro-klx-650-54591539.html Zijn dit goede fietsen en hebben ze een contact slot? zoja ook een stuurslot en elek start? en onderdelen kun je er nog zat voor krijgen heb ik gehoord? en met deze prijs kan dat of is het :N -O-
  23. G

    Straat Supermotard's

    Veel mensen (ook ik) twijfelen over een straat supermotard wat ze nou moeten kiezen nu zag ik dit laast in een topic? weet niet meer waar http://www.motorfreaks.nl/2005/test-supermotard-vergelijkingstest-12.html maar handig als je onzeker bent kun je hier veel info lezen. (ps) ik...
  24. G

    Supermotard Keuze

    Hey ik zit er al best een tijd mee te dummen. Ik wil straks echt heel graag een supermotard maar het liefst een die meer bedoeld is voor de straat en niet zozeer op wedstrijd gebruik. Dan valt er al wel veel keuze af dat weet ik maar hebben jullie enig idee wat een goede motor daar voor...
  25. G

    130-80-17 kle 500 band (nieuw)

    Hallo hierbij zet ik mijn band te koop aan. ik heb hem gekocht voor mijn motor maar alleen de verkeerde en met deze noppen kon ik niet fijn door de bochten heen ik heb de band gekocht om mee te rijlessen en hier zitten toch wel wat noppen op wat ik niet fijn vind bij het lessen. hij is...
Terug
Bovenaan Onderaan