Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jokerz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jokerz

    Pitbox 3 mei

    wie heeft er nog een plek in de pitbox over op maandag 3 mei CRT dag Assen? Ik kom met 1 motor en 3 mensen.
  2. jokerz

    Gezocht: circuit motor 1000cc budget ± €3000

    rond de € 3000 (liefst compleet met reserveset wielen) Voorkeur gaat uit naar Fireblade of kawa zx10 of R1 Eventueel CBR600RR 2004 ter inruil .
  3. jokerz

    gezocht: 180- er regenband

    afgelopen zaterdag een bandje versleten op nat/droog. Nu op zoek naar een goed (als nieuwe) vervanger. Moet wel 180 zijn anders past ie niet in mn 2003 cbr achterbrug helaas...
  4. jokerz

    tijdverlies Ruskenhoek chicane

    ik ben weleens benieuwd wat voor jullie het tijdverlies is doordat de Ruskenhoek chicane (weer) in gebruik genomen is.. ;( ;( Bij mij denk ik een seconde of 2.... Jullie..?? :]
  5. jokerz

    Plekje pitbox 6 juni

    Is er iemand die eventueel nog een plek heeft in de pitbox voor 6 juni?
  6. jokerz

    gezocht:kuipruitje cbr600rr 2004

    Na een schuiver ben ik op zoek naar een kuipruitje (verhoogd als t kan) voor mijn racekuipen van 2004. In de originele ruit zit bij dit model een stadslichtje maar mijn race ruitje loopt hier door. Wie heeft nog zo een liggen?
  7. jokerz

    Gevraagd: kleine accu tbv baken

    Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een kleine goede accu voor mn baken...
  8. jokerz

    gevraagd: simpele laptimer(liefst met baken en accu)

    ik zoek een simpel te bedienen laptimer, als t kan met baken en accu (ondanks dat er op assen een baken is en er genoeg bakens staan...) Rondetijden aflezen en terugkijken is voldoende...
  9. jokerz

    Gevr: pirelli 180-55 sc2 slick of superc V2

    Ik heb 7september nog 4 sessies geboekt en heb hier nog een knappe band voor nodig. Heb je nog wat liggen? Mag een nieuwe of nog goede gebruikte zijn. Liefst niet ouder dan 2013. (Geen pro.) Bvd, Jan Willem. whats app 06 twintig 11 45 twaalf.
  10. jokerz

    carbon koppelingscover cbr600 '04

    Gezocht..met spoed. ( carbon'-) beschermkap voor een cbr 600 2003-2004 Janwillem nul zes 201145twaalf
  11. jokerz

    gevr. 3 snelsluiters 14 mm

    bij het opbouwen van mijn motor kom ik nog 3 snelsluiters te kort. Heb jij er nog 3 (of meer) liggen..?? Ik hoor t graag. bvd, Jan Willem
  12. jokerz

    gevraagd:(zgan)nieuwe180-55-17 pirelli,slick of supercorsa

    inderdaad een 55-er. Omdat bijna iedereen tegenwoordig met een 180-60 rijdt is hier wat lastiger aan te komen. Heb je er nog een nieuwe of knappe gebruikte liggen van een redelijk recente dot doe mij dan even en pb-tje en maak me blij *D . Thanks, Jan Willem
  13. jokerz

    gezocht:(zgan)pirelli180-55 supercorsa, of slick (sc2)

    zie topicnaam ben ik op zoek naar een goede , weinig gebruikte pirelli 180-55 achterband. Het mag een supercorsa zijn of een superbike slick. Van beiden heb ik nog een knappe voorband zodat ik weer een setje kan maken..Prijs die ik er voor over heb is ongeveer 75 eurie... DOT ongeveer vanaf 2012..
  14. jokerz

    Gezocht:(race)tankcover cbr600rr 03-04

    zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een tankcover( liefst sebimoto)voor een racekuipset van een Honda cbr600rr 2003-2004 (ik weet niet of een 2005-2006 hetzelfde model is?) Hij mag lichte schade hebben, werk ik wel bij.. Bvd, Jan Willem
  15. jokerz

    gezocht:kuipsteun cbr600rr '03-04

    heb je er nog een liggen , maak me er blij mee... Volgens mij past '05-'06 ook....
  16. jokerz

    gezocht:tankcover cbr600rr '03-04 race

    wie heeft er nog een knappe tankcover liggen voor een Honda cbr600rr van 2003-2004 (2005-2006 past volgens mij ook...) Dat is het model met die vaste vleugels aan de voorzijde die aan de topkuip bevestigd worden.... Ik hoor t graag... gr, jan Willem ps heb je nog meer kuipdelen , laat het me...
  17. jokerz

    gezocht:supercorsa 180-55 licht gebr. of overjarig nieuw

    wie heeft er nog een 180/55 diablo supercorsa liggen? Het mag een overjarige nieuwe zijn of een goede licht gebruikte...liefst sc2. Bvd, Jan Willem
  18. jokerz

    plekje in pitbox,of pitbox delen 28 aug crt assen

    zijn er nog mensen die een pitbox willen delen of nog een plekje voor mij hebben op donderdag 28 augustus? groet,Jan Willem
  19. jokerz

    Gevr.ruil SGT assen van do 28 aug naar vr 29 aug

    Ik heb ingeschreven voor 3 sessies in de Sport gridtime ( snelste groep) op donderdag 28 augustus maar het komt me /ons beter uit op vrijdag de 29e. Wie wil ruilen? Het gaat om 3 sessies...de E,F en G sessie...maar als je Heidi Lentink belt kun je er denk ik ook nog wel een hele dag van maken...
  20. jokerz

    te koop Honda Fireblade circuitmotor sc28

    Ivm met aanschaf nieuwere circuitmotor te koop: Honda Fireblade sc 28 van 1993. Specs: stalen remleidingen Lucas verstelbare rem/schakelset HK aangepaste voorvering met Wilbers veren (nieuwe keringen) HK aangepaste achtervering met öhlins veer en geserviced schokbreker aangepast...
  21. jokerz

    gezocht: carbon of kunststof afdekkap kopp.600rr

    ik zoek een kunststof of carbon afdekkap voor de koppelingszijde (rechterkant) van mijn Honda CBR 600rr 2004...wie heeft er nog een liggen of weet een goed adresje om er een te bestellen...? Sebimoto is mij geadviseerd maar hier kan ik dit kapje niet op vinden...
  22. jokerz

    gezocht: stepje valtermoto remset 600rr

    ik ben op zoek naar een stepje voor mijn Valtermoto Ten Kate Honda rem set. Het stepje is met een lichte schuiver gebroken...rest is nog wel intact.. mag ook een complete remset zijn als je die hebt....
  23. jokerz

    gezocht: overall mt 54 lengtemaat(102/106?)

    ik ben met mijn lengte van 1.92 mtr en 84 kg op zoek naar een overall,1 delig pak dus, ongeveer maat 54 in een lengtemaat,..is volgens mij 102 of 106..? Laatst heb ik ook een zoektocht uitgezet op forum maar ben nog niet geslaagd. Lichte (schuif) schade is geen probleem. Functie en pasvorm...
  24. jokerz

    TK gevr:circuitmotor,liefst cbr 600rr pc37/40 of Blade

    Ik weet dat het midden in het seizoen is maar ik wil toch even een hengel uitwerpen. Mijn voorkeur gaat uit naar een 600rr vanaf ongeveer 2003....of een Fireblade vanaf ongeveer 2002... Mag ook een ander merk zijn...als ie maar compleet is... Dus met circuitwaardige vering , extra setje...
  25. jokerz

    gezocht: SGT assen "de Valkenier" groep A 19 mei

    zoals de titel al aangeeft wil ik graag maandag 19 mei naar assen in groep A sport grittime... wie heeft er zijn motor kapot, vrouw bevallen, kat naar de dokter of iets dergelijks..? bvd Jan Willem
Terug
Bovenaan Onderaan