Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Anton_Bongaerts

    Ducati versnellingsbakonderdelen uitwiselbaar met andere modellen?

    Voor een Tularis achtig project wil ik gebruik maken van een Ducati 749 versnellingsbak. De uitgaande as van de 749 is wat aan de korte kant voor dit project. Bij een Diavel lijkt de as die uit de bak komt (waar het voortandwiel op zit) een stuk langer. Iemand een idee of de uitgaande /...
  2. Anton_Bongaerts

    Trying to create my ultimate toy

    Velen zullen zich waarschijnlijk mijn vorige creatie herinneren Mini RR project Dat project ben ik 10 jaar geleden gestart om deel te nemen aan het 2Race kampioenschap dat verreden wordt op outdoor kart tracks. Helaas heeft de bouw van mijn huis hier wat roet in het eten gegooid en is de drang...
  3. Anton_Bongaerts

    Mini RR project

    Het project past misschien niet in de Streetfighter rubriek, maar aangezien hier het meer creatieve werk getoond wordt.... De bedoeling is om met dit motortje aan te treden in de MiniRR OPEN klasse van het 2RACE kampioenschap in België. Wat deze klasse interessant maakt is het woordje “OPEN”...
  4. Anton_Bongaerts

    Voorvork Honda RS 125

    De originele Showa, maar een WP of öhlins mag ook (zolang de prijs maar mee valt). Vork van een andere 125 racer mag ook (geen straat modellen).
Terug
Bovenaan Onderaan