Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tim86
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tim86

    kawasaki grootste motormerk van nederland?

    Kawasaki heeft op de radio nu zo'n reclame over de z650, en daarna zeggen ze in diezelfde reclame dat kawasaki het grootste motormerk van nederland is?? zie bijvoorbeeld: Dit zijn de best verkochte motoren van 2016 Staat alleen de versys tussen met 'slechts': Bij elkaar waren de 650 en 1000...
  2. Tim86

    Bags connection Speedpack Wide & Tanktas Oxford 1st time Exp

    Aangezien mijn R1200GSA geen metalen tank heeft, en ik de adv koffers heb, verkoop ik mijn vorige tassen. Gebruikt op mijn vorige motor, een yamaha fz1. Past echter op vele andere motoren. Een Bags connection Speedpack Wide. ERG ruime tas, 75-90 liter bagage past erin, heb em tot 170km/h...
  3. Tim86

    Motorrijders langer in de regen in groningen

    Groningse fietsers staan binnenkort minder lang voor het rode licht bij slecht weer. Nieuwe verkeerslichten in de stad krijgen standaard een regensensor, die ervoor zorgt dat fietsers vaker groen licht krijgen bij regen of sneeuw. Dat meldt de gemeente. De afgelopen tijd werd een proef met de...
  4. Tim86

    FZ1: Akrapovic uitlaat, power commander 5, pazzo hendels

    Power commander 5, komt van een 2007 yamaha fz1 af, is slechts een maand of 5 gebruikt. nieuwprijs 300 euro, is geen slijtage artikel natuurlijk dus prijs: 200 euro, kan dus sowieso onder 2007 en ouder. Erg eenvoudig in te bouwen, is bij mij + afstellen door powerpoint in tiel gedaan...
  5. Tim86

    Hyperpro emulsie schokbreker

    Ik wilde de hyperpro streetbox aanschaffen, met daarin voorveren, olie en een emulsie schokbreker achter. Nu zei iemand op een fz1 forum dat deze niet erg geschikt is voor flink doorrijden?? Dat hij na een tijdje flink werken het gas en olie dat in 1 kamer zou zitten niet lief samen spelen...
  6. Tim86

    Nieuwe motor, stapje omhoog tov een fz6 s2

    Jaja weer zo'n topic, iemand die niet weet wat ie wil... Ik heb m'n fz6 fazer s2 in frankrijk onderuit gereden, total loss, ben allrisk verzekerd maar of het de dagwaarde of nieuwwaarde wordt... naja maakt ook niet uit, moet een nieuwe hebben. Vond de fz6 opzich best een aardige motor maar...
  7. Tim86

    Rizoma Fox kentekenplaathouder op een FZ6

    Snelle vraag, hoop voor het slapen klaar te zijn maar dit lijkt niet mogelijk... Ik heb net een rizoma fox kentenplaat houder binnen, heb de complete achterkant van de FZ6 los, maar hoe maak ik in godsnaam de knipperlichten weer vast.. aan de fox zit zo'n uitschuif ding waar hij op moet...
  8. Tim86

    fotograaf VRO lelystad

    De foto's waren prijzig, maar ik dacht, zal eens kijken als ik thuis ben, alleen kan ik nergens iets vinden over die foto's :P heeft die fotograaf een website oid? waar je de foto's even kan bekijken (met een watermerk oid, zodat je iig weet wat je krijgt)?? stel dat er een ontzettend gave...
  9. Tim86

    Gevallen, helm ok?

    Ik ben dus gevallen, helaas, 1x moet het gebeuren, laten we hopen de laatste keer. De verzekering vergoed de schade, nieuwe motor+all risk, dus dat is geen probleem. Alleen heb ik geen idee of ik ook mn hoofd heb gestoten bij de val, kan me van de val weinig herinneren, was slechts met 20...
  10. Tim86

    Tour/sport/naked cbf600 alternatief

    Ik hoop eind februari m'n eerste motortje te kunnen kopen, en dacht aan een honda cbf600. Vond em er wel leuk uitzien, en de mogelijkheid er top en zijkoffers aan te hangen leek me ook wel handig, aangezien ik graag richting zuid frankrijk op de motor wilde rijden. Natuurlijk ook wat bergpasjes...
  11. Tim86

    Drinky

    Hey allemaal, na maanden mee lezen en plaatjes kijken toch maar geregistreerd, sowieso om me aan te melden voor de megameet 14 september :) Mijn echte naam is Tim, ben 22 jaar, woon in nijmegen, zit in de ICT en ben sinds een jaar verslaafd geraakt aan een nieuwe hobby, motor rijden.. Ben...
Terug
Bovenaan Onderaan