Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bydand
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bydand

    FLM motorpak en laarzen..

    TE KOOP: FLM motorpak mt. 50 en bijbehorende laarzen mt.42 {pak en laarzen zijn 2 x gedragen, zgan dus!} BIEDEN... vanaf € 200,00
  2. Bydand

    Te koop: Yamaha TDM 850 en Yamaha XT 600

    Yamaha TDM 850: *zwart *bj. 2001 *km.stand 73.461 {1-ste eigenaar} *alarm *extra slot onder het zadel *rvs bocht *led knippers *nieuwe accu en startrelais *z.g.a.n banden Motor is alleen gebruikt als ww fiets in de zomermaanden. Vraagprijs 3200,00 euro Voor info...
  3. Bydand

    Suzuki Intruder 1400 VS

    Te Koop: Mooie, goed onderhouden Suzuki Intruder 1400 VS 8-) Bj. 1997 Km. stand 42.700 Vraagprijs 4500 euro Voor interesse en evt. vragen ... mail ff naar peter@willow-media.nl :Y
  4. Bydand

    Smilies..

    Ik dacht zo...we hebben een start gemaakt in het nieuwe jaar, nog even en dan ook het nieuwe seizoen. Zou het daarom ook mogelijk zijn om nieuwe smilies te plaatsen? {Ik heb een beetje moeite met het plaatsen van foto's cq. plaatjes, ben dus afhankelijk van de smilies en raak er eerlijk...
  5. Bydand

    Kinder motor kleding gezocht !!

    Hoi, Voor mijn zoon zoek ik een motorjas maat 152/164 een motorbroek maat 146 en laarzen maat 36/37. Alles uiteraard 2-de hands. Natuurlijk ben ik bereid er een vergoeding voor te geven. Hoop snel reacties te krijgen, het mooie weer komt eraan en mijn zoon wil heel graag mee als ik...
Terug
Bovenaan Onderaan