Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: D86
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    CB750 Hornet 2023

    Zijn er hier geïnteresseerden of bezitters van de nieuwe Hornet 750 van Honda? Zelf sinds een tijdje deze in bezit. Benieuwd naar meer ervaringen!
  2. D

    De nieuwe Triumph Street Scrambler

    Zijn er wellicht meer liefhebbers van de nieuwe Triumph Street Scrambler? Dit nieuwe model is gebaseerd op de Street Twin en levert zijn 55 paarden, maar belangrijker nog; maximaal 80 nm bij minder dan 3000rpm, door middel van een 900 cc paralleltwin, welke ook te vinden in de eerdergenoemde...
  3. D

    Street Triple probleem of niks aan de hand?

    Heren en dames, Sinds een week ben ik in bezit van een nieuwe Street Triple 675. Nou zag ik bij het carter op de naad wat vettigheid zitten. Kunnen dit resten zijn van een vloeibare pakking of is de kans aanwezig dat het (nu al...) om olie gaat? Heb de vraag al gesteld in het ST topic...
  4. D

    Oordoppen, wie?

    Sinds ik motor rijd, rijd ik eigenlijk altijd wel met oordoppen (van die vervelende Alpine kant en klaar dingen) Rijdt iedereen met oordoppen, of zijn er nog lui die zonder gaan rijden? Ik was eens even benieuwd... volgens mij is het super schadelijk om zonder te rijden of heb ik het...
  5. D

    Vance and Hines slip on ervaring?

    Dag heren en dames motorrijders, Voor mijn Yamaha 950 Midnight Star heb ik een Vance and Hines slip on demper besteld. Heeft iemand ervaringen met zoiets? Ik neem aan dat het geluid ook een stukje luider wordt, behalve dat het vermogen margineel beter wordt en de looks erop vooruit gaan...
  6. D

    Vervanguitlaat midnight star 950

    Dag heren, Weer eens een vraag m.b.t. mijn pasgeleden aangeschafte Yamaha Midnight Star 950a van 2009. Zit een standaard uitlaat op; niks mis mee... alhoewel ik zou graag wat meer geluid hebben. Heeft een van jullie een idee welke merken een goede pijp leveren met een mooie uitstraling...
  7. D

    Reservetank, hoe zit dit precies?

    Dag heren en dames, Al een tijdje zit ik met de volgende brandende vraag. In de specificaties van mijn Midnight Star 950 staat dat er 17L brandstof opgeslagen kan worden, waarvan 3L reserve. Waarom noemt men dit nou eigenlijk reserve? Je hoeft toch niet een apart kraantje te gebruiken...
  8. D

    Brandstof voorraad Midnight Star

    Beste motorcollega's, Sinds een week heb ik een Yamaha Midnight Star 950A van 2009. Deze heeft geen brandstofmeter maar enkel een lampje dat aangeeft als de reservevoorraad aangebroken wordt. Er wordt dan tevens aangegeven hoeveel km's je al rijdt op die reservehoeveelheid. Echter het...
  9. D

    Midnight Star 950 A

    Goedemiddag heren motorrijders, Een paar dagen geleden kwam ik op de proppen met een topic van een Yamaha XVS 1100 Drag Star. Nu ben ik echter een XVS 950 Midnight Star aan het bekijken. Wie kan hier iets interessants over melden. Zijn er bezitters van deze motorfiets met nuttige info...
  10. D

    Aanschaf Dragster 1100

    Goedemorgen heren motorliefhebbers, Heel actief ben ik niet op dit forum. Echter ik hem ca. 9 mnd geleden mijn 'nieuwe' Bandit 1200s van 2006 laten zien. Motor bevalt uitstekend; heb er een carbon Leovince demper op gemonteerd en het klinkt en rijdt super. Echter het begint weer eens te...
  11. D

    Starten bandit 1200

    Goedemorgen heren, dames motorliefhebbers. Misschien door jullie al vernomen; sinds een dag of 2 ben ik in bezit van een 3 jaar jonge Suzuki GSF 1200s Bandit. De fiets is vrijwel in nieuwstaat en ook de km-teller geeft een schier maagdelijke stand aan. Echter zijn me een aantal zaken...
  12. D

    Temperatuurmeter 1200s Bandit?

    Dag heren motorkenners, Ik ben niet veel actief op dit forum, heb ooit in een grijs verleden (jaar terug) mijn Kawa Z750 voorgesteld. Deze motor heb ik een jaar lang met veel plezier gereden, maar de windbescherming was zeer matig waardoor ik een Suzuki 1200s Bandit van 2006 heb aangeschaft...
  13. D

    Rijbewijs gehaald! Advies motorkeuze..

    Dag motorliefhebbers! Eind vorige week ben ik in het trotse bezit gekomen van een motorrijbewijs! Ben 22 jaar dus mag alles, tot mijn grote vreugde. Ik ben nu aan het zoeken naar een motor, maar kan natuurlijk goed advies gebruiken van mensen die er meer verstand van hebben dan ik.. en dat...
Terug
Bovenaan Onderaan