Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JMBruh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JMBruh

    SP Connect Moto Bundle iPhone 6 Plus, 6S Plus, 7 Plus €70

    Zo goed als nieuwe SP Connect Moto Bundle met case voor de iPhone 6 Plus, 6S Plus en 7 Plus. Reden van verkoop is dat ik een andere telefoon heb en de SP Connect zo weinig heb gebruikt dat ik het niet de moeite waard vind er een nieuwe case voor aan te schaffen. Nieuwprijs €99,95, mag weg voor...
  2. JMBruh

    Spidi STS-R handschoenen maat S (Nieuw & Ongebruikt)

    Nieuw en ongebruikt, Spidi STS-R handschoenen in de maat S. Heb ze online gekocht maar blijken toch niet goed te passen, en kwam er daarna achter dat kosten van retourneren voor eigen rekening zijn. Ik heb ze met korting gekocht dus misschien dat ik hier iemand voor dezelfde prijs er blij...
  3. JMBruh

    MFMM - MEGA MEETING 2017 - 24 SEPTEMBER - ARNHEM

    *O* *O* MF Mega Meeting 2017 - 24 September 11:00 *O* *O* Het heeft door omstandigheden even geduurd, maar daar is hij dan! De tweede MFMM van dit jaar. Voor het eerst zijn we op last van de gemeente helaas niet meer welkom in Veenendaal. Maar! Voor deze editie zijn wij in overleg met de...
  4. JMBruh

    MFMM - MEGA MEETING 2017 - 7 MEI - VEENENDAAL

    Foto's en video's kunnen hier worden geplaatst en bekeken: Foto's en video's van: MFMM - Mega Meeting 7 mei 2017 *O* *O* *O* MF Mega Meeting 2017 - 7 mei 11:00 *O* *O* *O* [hr] *O* *O*KOM JIJ OOK? FACEBOOK EVENT *O* *O* [hr] :? WAAR? :? Nieuweweg Noord 266 Veenendaal - A12...
  5. JMBruh

    [Poll] Nieuwe tweede locatie MFMM?

    Hoi :W De laatste paar MFMM's (voor degenen die nieuw zijn of 'm niet kennen; dit is de tweejaarlijkse Megameeting in Veenendaal en voorheen Amersfoort) heb ik met plezier georganiseerd, en zodoende ben ik ook bezig met een datumpje prikken en het topic en event aanmaken voor de eerste...
  6. JMBruh

    MFMM - MEGA MEETING 2016 II - 18 SEPTEMBER

    *O* *O* *O* MF Mega Meeting 2016 - 18 september 11:00 *O* *O* *O* [hr] *O* *O*KOM JIJ OOK? FACEBOOK EVENT *O* *O* [hr] :? WAAR? :? Nieuweweg Noord 266 Veenendaal - A12, afrit 23 [hr] *O* *O* *O* IMPRESSIES *O* *O* *O* Mega Meeting vanuit de lucht (2014) Sfeerfilmpje...
  7. JMBruh

    MFMM - Mega Meeting 2016 - 8 mei

    *O* *O* *O* MF Mega Meeting 2016 - 8 mei 11:00 *O* *O* *O* [hr] *O* *O*KOM JIJ OOK? FACEBOOK EVENT *O* *O* [hr] :? WAAR? :? Nieuweweg Noord 266 Veenendaal - A12, afrit 23 Veel mensen willen hierna ook nog wel eens doorrijden naar Amersfoort. Maanlander 30 Amersfoort - A1, afrit 13...
  8. JMBruh

    MFMM - Mega Meeting 2015 II - 6 september

    MF Mega Meeting 2015 II - 6 september 11:00 WAAR? Nieuweweg Noord 266 Veenendaal - A12, afrit 23 Veel mensen willen hierna ook nog wel eens doorrijden naar Amersfoort. Maanlander 30 Amersfoort - A1, afrit 13 - Google-Maps De eerste vertrekken rond 13:00 uur. [hr] IMPRESSIES...
  9. JMBruh

    Suzuki GSF600 Bandit carburateurset (excl. gasschuiven)

    Carburateurset voor een Bandit 600. Komt van een mk1 (niet de mijne). Exclusief gasschuiven dus, die heb ik gebruikt om m'n 600 op vol vermogen te zetten. Mogen wel goed schoongemaakt worden denk ik zo. €65,-
  10. JMBruh

    25kw gasschuiven GSF600 Bandit

    Deze 25kw gasschuiven komen uit een 1998 GSF600 Bandit. Ik denk niet dat er nog mensen zijn die 25kw rijden, maar misschien dat een 35kw rijder er nog wat aan heeft. Geen idee of daar kits voor de Bandit voor zijn of dat dat allemaal op gas gedaan wordt. In het laatste geval zou ik liever...
  11. JMBruh

    Valbeugels GS500

    Heb nog valbeugels liggen voor de GS500. Heb ze er zelf nooit opgehad. Volgens GS500 topic moeten ze passen op model 1988 t/m 2000zoveel. Heb trouwens ook nog een koppelingshevel met houder liggen voor de liefhebber. Schroefdraad van spiegel is rot, verder in orde. (bied maar wat)...
  12. JMBruh

    Suzuki GS500 25kw 1996 €975,-

    Mennnnsen. Bij deze bied ik mijn GS500 uit '96 te koop aan. Staat op 25kw (ook op kenteken). Reden van verkoop is dat ik hem toch niet echt bij mij vind passen en mezelf niet nog 2 jaar op dit type motor zie rijden (i.v.m. 25kw periode, he). Hij komt dus uit 1996. 74.882km op de...
  13. JMBruh

    Valbeugels spuiten

    Ik wil valbeugels hebben voor mijn GSje, maar zijn nogal moeilijk te vinden. Nu heeft deze meneer 2 valbeugels te koop: Valbeugels GS 500 voor 2003 Maar deze zijn van chroom? Kan ik deze nog zwart spuiten? Veel schuren ofzo? :P heb geen idee hiervan.. Dus als iemand me kan vertellen van...
  14. JMBruh

    Help! Accu opladen

    Een goedenavond :W Vanavond mn eerste motor gekocht (GS500e) maar accu was beetje dood, na starten en op en neer rijden deed hij het wel maar eenmaal thuis weer niet. Wil hem vannacht dus even aan de lader leggen, maar ik kom er even niet uit. Volgens het boekje v/d lader moet je hem...
  15. JMBruh

    [Foto's/Filmpjes/Nababbel] Megameeting 3 mei 2009

    Ik zag dat er nog geen topic was voor foto's en filmpjes van de meeting van vandaag. Dus bij deze. :+ Zal hieronder een lijstje maken met links naar foto-albums en filmpjes. Ik zal mijn best doen om alle links erin te krijgen. Als je die van jou er niet tussen ziet staan, maar wel graag in...
  16. JMBruh

    Aanschaf kleding

    Jaja, nog een kledingtopic :+ Ik ben vast wat aan het rondkijken, aangezien ik binnenkort ga beginnen met theorie en lessen. Ik wil zodra ik bezig ben met lessen kleding aanschaffen maar heb wel een budget. Nu was mijn oog gevallen op: Probiker PRX-4...
  17. JMBruh

    Momentsleutel instellen

    Even een klein maar (voor mij) belangrijke vraag. Ik heb een momentsleutel geleend en wilde deze gaan gebruiken, maar ik zag dat er meerdere dingen zijn die instelbaar zijn. Het gaat om een Hazet 5110 1-CT Het hele handvat kan gedraait worden, waarmee je het aantal nm op de schaal in...
  18. JMBruh

    Nieuw :) (Ruppert)

    Hallo mensen *D Ik heb me ook maar even geregistreerd.. Ik kom hier al een hele lange tijd dagelijks langs maar vond het zelf ook wel tijd worden hier een accountje aan te maken. Ik zal me even voorstellen, ik heet Robert en ik kom uit Veenendaal. Een vriend van mij noemt mij altijd...
Terug
Bovenaan Onderaan