Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BugsBunny
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BugsBunny

    BMW R27 '63 perikelen

    Hallo allen, Ik ben momenteel bezig met wat werk aan een BMW R27. De motor is in goede staat (hij is begin 2000 volledig gerestaureerd) maar heeft nu een paar aandachtspunten -Originele carburateur lekt aan de onderkant van de vlotterkamer. -Lichte roestvorming in de tank. -Voor de rest...
  2. BugsBunny

    Nieuwe Honda 500 serie! CBR500, CB500 en CB500X

    http://hellforleathermagazine.com/2012/10/meet-the-cbr500-family/ Nieuw 500cc platform van Honda op komst! Lijkt een zelfde soort insteek als de nieuwe NC serie alleen zullen deze vermoedelijk wat meer toeren draaien en wat 'leuker' rijden. 47.beetje pk uiteraard voor het nieuwe A2 rijbewijs...
  3. BugsBunny

    Comeback Troy Bayliss op de 2012 duc in de sbk?

    Ik weet het, elk jaar steekt het weer de kop op, elk jaar komt god himself weer terug, maar deze keer lijkt het for realz! Ik kan het niet geloven, en al helemaal dat hier nog geen topic van is voor zover ik zie :? maar het staat er toch echt op de website van Ducati...
  4. BugsBunny

    Suzuki GSXF-600 1998 70 000 KM!

    Voor een kennis bied ik deze motor te koop aan; De motor gaat weg i.v.m. tijdgebrek en sinds kort is er een auto van de zaak bijgekomen. De motor verkeerd in een goede staat, alleen de achterband is binnenkort aan vervanging toe. Het bouwjaar van deze GSXF is 1998 en de motor heeft rondom...
  5. BugsBunny

    Navigatiesysteem voor in de auto

    Beste MF'ers Ergens had ik niet verwacht ooit zo'n ik zie door het bos de bomen niet meer topic te maken B| maar helaas, ik weet het namelijk echt niet! Ik ben op zoek naar een navigatiesysteem voor in de auto. Het moet puur functioneel zijn, het hoeft geen poespas of wat dan ook te...
  6. BugsBunny

    Welke (lichte?) chopper

    Hallo iedereen. Een kennis van mij is op zoek naar een leuke, niet al te prijzige motorfiets (en het liefst iets van een kleine chopper). Ik had hem beloofd een lijstje te maken met wat mogelijke kandidaten dus vandaar deze topic ;) Hij vond zelf een Honda magna (Ik denk dat deze in...
Terug
Bovenaan Onderaan