Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rimtu
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rimtu

    Dutch Motorcycle Festival flyers gezocht

    Welkom - www.dutchmotorcyclefestival.nl Mocht er iemand zijn die zeker weet dat ie niet gaat, maar wel op Motorbeurs is geweest en kortingsflyers heeft, dan hou ik me aanbevolen voor wat actiecodes. Codes graag in pb :Y thx!
  2. rimtu

    TRV handschoenen (najaar/winter) mt XXL

    TRV handschoenen voor najaar en winter. Op 05.10.13 gekocht bij Motoport Rotterdam, maar ze zijn toch te groot. Twee keer gedragen naar mijn werk en ze zien als nieuw uit. Prijs € 20,-. Passen/kopen kan in Maasdam of Rotterdam.
  3. rimtu

    8. eni Motorrad Grand Prix Deutschland

    Circuit info Length: 3.671 m. / 2,281 miles Width: 12m Left corners: 10 Right corners: 3 Longest straight: 700 m. / 0,435 miles Constructed: 1996 Modified: 2003 Car and bike races have been held on closed public roads in the area around the town of Chemnitz, Germany since the 1920s...
  4. rimtu

    TCX SS-Sport Waterproof laarzen, maat 43 NIEUW!!!

    Ik heb splinternieuwe TCX SS Sport waterproof laarzen. Nog in doos met aankoop factuur en alle labels hangen er nog aan. Heb ze van de week bij Kalsbeek motoren gekocht. Is maat 43, maar ze passen mij niet. Heb zelf ook maat 43...dus dit is voor iemand met maat 42... Gekocht voor € 150 (dat...
  5. rimtu

    Gezocht: Achter schokdemper FZS1000

    Gevraagd een achter schokbreker van een yamaha fazer 1000 uit 2003!!!
  6. rimtu

    Banden wisselen

    Misschien is hier eerder al over geschreven..heb niets in zoek optie gevonden...maar ik wil banden uit Duitsland bestellen en deze moet ik dan nog opzetten. Vraag is dan ook, zijn er garages omgeving Rotterdam die alleen banden op willen zetten? Heb hier en daar wat rond gebeld, maar overal...
  7. rimtu

    Yamaha YZF600R Thundercat uitlaat

    Heb nog een standaard uitlaatje van een 1997 Thundercat, mag t.e.a.b. weg
  8. rimtu

    MRA touring ruit, Yamaha FZS1000 Fazer (2001-2005)

    z.g.a.n. MRA touring ruit voor een Fazer 1000, (2001-2005) vraag prijs €60
  9. rimtu

    Alpinestars T-Dyno

    In de verkoop mijn twee zomers oude Alpinestars T-Dyno textiel jas. Maat XXL prijs t.e.a.b.
  10. rimtu

    Motor Outlet Store (Vlissingen)

    Ik heb in zoek optie gechecked of iets over deze zaak is geschreven, maar kon niets vinden. Vandaar een vraag of iemand bekend is met deze zaak en of deze leren pakken wel of niet goed zijn...
  11. rimtu

    Weer een leuk motor vs auto topic op AutoWeek

    Ze blijven koekblikkers en jaloers Motor vs. auto: vergeet ’t maar | Weblogs - AutoWeek.nl
  12. rimtu

    Ervaringen HK Occasions

    Heb zoek optie gebruikt maar niets kunnen vinden. Mijn vraag is dan ook, wie heeft ervaring met HK Occasions in Oudesluis. Ze hebben daar wat staan waar ik in geinteresserd ben en zou graag willen weten of iemand goede / slechte ervaring met deze zaak heeft. THX!
  13. rimtu

    ff voorstellen

    Hallo allemaal :W Mijn naam is Siniša, man, 34 jaar. Sinds maart dit jaar in bezit van A rijbewijs en meteen een rood/witte Thundercat gekocht. Ben afgelopen zondag nog op mfmm geweest, stond in het rijtje met andere thundercats. Nou, dat was het zo een beetje. Laterzzzzz allemaal
Terug
Bovenaan Onderaan