Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gsxmh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gsxmh

    motor jeans

    Ik ben opzoek naar een motorjeans weet iemand waar ze een beetje aanbod hebben. beetje in de buurt van Veenendaal. En wat is een beetje comfortabel en veilig merk?
  2. gsxmh

    motorblok spuiten

    Ik wil graag mijn motorblok spuiten. Iemand een idee welke lak ik hier voor het beste kan gebruiken? ?
  3. gsxmh

    GSX-R 1000 k1

    Wegens interesse in een duc 1098 bied ik mijn trouwe gsxr aan, Dit jaar vervangen achterband, ketting + tandwielen sportuitlaat mivv titanium, nieuwe led achterlicht met de knippers er in, voor mooie led knippers Hij hoeft nog niet weg maar mag altijd naar een liefhebber. staat altijd in de...
  4. gsxmh

    opzoek naar een sportdemper

    wie o wie heeft er nog een mooi dempertje liggen voor een gsxr 1000 k1
  5. gsxmh

    heeft iemand ervaring met hurric dempers

    hoi, ik zie veel advertenties op marktplaats enz., en daar valt mij op dat hurric dempers tegen scherpe prijzen te koop zijn. en er ook nog best nice uitzien, maar ik ken niemand die dit merk als demper heeft. Is hier iemand met ervaring?????
  6. gsxmh

    gezocht sportdemper voor gsxr 1000 k1

    ben op zoek naar een andere demper voor mijn bike sta voor alles open als er maar een super geluid uit kom hoop wat te horen
  7. gsxmh

    ledachterlicht met knippers voor gsxr 1000 k1

    ben op zoek naar een achterlicht voor mijn gsxr wie kan me helpen voor een net prijsje
  8. gsxmh

    seatcover gsxr 750 93

    ben al een tijd opzoek naar een seat cover het liefst zwart voor mijn gsxr wie weet waar ik dat kan vinden of kopen???
  9. gsxmh

    wie kan mijn helpen met de keuze van een andere motor????

    Zit met een probleem ik weet niet welke motor ik nu wil kopen, ik kom van een gsxr750 af en wil nu wel een bike met wat meer power. Heb er wel twee op het oog gsxr 1000 uit 2002 of een hayabusa uit 2000, hoor allemaal verhalen van soort motorkenners die allemaal op een chopper rijden maar wil...
  10. gsxmh

    gsxr 750 1993 Recessieprijs. Crisis!

    zeer nette motor, nikko uitlaat vorig jaar nieuwe ketting tandwielen, achterschijf en achter blokken. remmen voor in prima staat. kleine knippers, stuurdemper. Motor staat altijd binnen alleen mooi weer rijder. aparte kleur zie je niet vaak!!!! incl. schijfremslot. nette bike moet gezien...
Terug
Bovenaan Onderaan