Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: cr499
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    ktm sx 525

    hierbij bied ik mijn ktm sx 525 aan, hij is van 2004, ik ben de 2de eigenaar heb hem dit voorjaar gekocht koopbon is aanwezig. ik doe hem weg omdat hij te sterk is voor mij. en ik een 250cc heb gekocht -de tandwielen+ketting zijn 90% -de zuiger zit er ong 20 uur in dus nog geruime tijd mee...
  2. C

    suzuki rmz 450 2007

    goedeavond allemaal, te koop suzuki rmz uit 2007. ik heb de motor afgelopen najaar gekocht om hier in het bos te rijden, maar aangezien de boswachters en politie er niet blij mee zijn wil op de crossbaan gaan rijden. maar een 450 op de crossbaan is iets te veel van het goede, de motor is 15...
  3. C

    zwarte cross 2011

    hallo, zijn er hier nog mensen die een dagje naar zwarte cross gaan, of meerijden natuurlijk. ikzelf rijd mee in de ben hur klasse (romeinse strijdkar). :] groeten giel
  4. C

    cr 500 te koop!!!

    ik heb een honda cr 500 te koop. ik wil hem verkopen omdat iok iets nieuwers wil. motorisch is hij helemaal in orde. maar aan het frame moet nog het een en het ander gebeuren, zoals andere balhoofdlagers (kunnen er voor meerprijs ingezet worden). en de voorrem is afgebroken van de voorvork, dit...
Terug
Bovenaan Onderaan