Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: boxertwin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. boxertwin

    Start-ups en nieuwe concepten

    De ontwikkeling van de elektrische motorfiets gaat net als bij de auto's snel. Met regelmaat van de klok komen start-ups met nieuwe concepten en het is dan altijd maar afwachten of deze een kans van slagen hebben. Helemaal kansloos acht ik ze niet, want ook bij de auto's zijn er de laatste jaren...
  2. boxertwin

    Low budget BMW S1000RR

    Als je bankrekening niet voldoende saldo heeft voor de nieuwste BMW S1000RR dan hobby je er toch gewoon zelf eentje in elkaar.......... van karton! :+ Nog even het juiste kleurschema van modeljaar 2020 erop. *D :t
  3. boxertwin

    Raggen met een Tenere 700

    Eentje voor de categorie 'don't try this at home'. :o
  4. boxertwin

    Petitie tegen verbod 15 jaar oude motoren in grote steden

    Fijn dat we onderdeel zijn van de Europese Unie. Het biedt ons allemaal zoveel voordelen. :') Na de APK perikelen, die gelukkig voorlopig zijn afgeschoten, hebben onze competente EU bestuurders weer een nieuw stokpaardje gevonden. De Europese commissie gaat onderzoek doen naar de luchtkwaliteit...
  5. boxertwin

    Top 10 meest nutteloze trends bij motorfietsen

    Bij Visordown hebben ze een top 10 gemaakt van de meest nutteloze trends bij motorfietsen. ;) De countdown: 10. Automatisch uitschakelende richtingaanwijzers: gaan vaak uit of blijven branden als je het niet wilt. 9. Hydraulische eindaandrijving: bijvoorbeeld de Honda DN-01, onnodig...
  6. boxertwin

    Codering aansluitingen op knipperlichtrelais

    Ik heb voor mijn motorfiets een zwaarder knipperlichtrelais gekocht, omdat mijn nieuwe richtingaanwijzers 21W in plaats van 10W zijn. Mijn oude relais was 10W x 2 + 3,4W en mijn nieuwe is dus 21W x 2 + 3,4W. Helaas past de stekker niet op het nieuwe relais en moet ik dus de bedrading zelf...
  7. boxertwin

    Achterlicht werkt wel maar remlicht niet?

    Ben de hele middag bezig geweest en kan het probleem niet vinden. Ik heb een Yamaha TT600R. Dus zonder accu en de verlichting werkt dus ook enkel met draaiende motor. In het achterlicht zit zo'n gecombineerd gloeilampje voor het achterlicht en het remlicht (12V 21/5W). Naar het achterlicht gaan...
  8. boxertwin

    Motordief hard onderuit

    Van de website van de Telegraaf dd 9 september 2014. :) BAARLO Een 29-jarige man uit Weert heeft de diefstal van een motor moeten bekopen met een gebroken voet en diverse kneuzingen. De man ging er vandoor op een motor waarop hij zogenaamd een proefrit wilde maken. Tijdens zijn vlucht...
  9. boxertwin

    Vogeltje wat zing je vroeg.....

    Is het mooi weer, wil je gaan motorrijden en dan kom je dit tegen. :o Dt overkwam een Duitse motoragent. Ze hebben besloten de motor voorlopig even niet te gebruiken. _O-
  10. boxertwin

    Een scooter met een hoog überholprestige....

    Met je Vespa indruk maken gaat hiermee wel lukken. Als koekblikker ga je wel aan de kant als je in je achteruitkijkspiegel de loop van een M20 antitankwapen ziet verschijnen. }) Hij heeft een bereik van 6,5 km en de 75 mm granaten dringen door 100 mm staal heen. Betreft een serieus prototype...
  11. boxertwin

    Jammer dat deze BMW maar een concept bike is

    Helaas hebben ze bij BMW al aangegeven dat hij niet in productie zal gaan. -O-
  12. boxertwin

    BMW verkoopt Husqvarna aan KTM??

    Net gelezen op Motorradonline en dat is toch niet echt een boulevardblad. :? http://www.motorradonline.de/branche/bmw-verkauft-husqvarna-an-ktm/443531
  13. boxertwin

    Erzberg Rodeo van start gegaan

    Ik hoor er hier op het forum weinig over, maar vandaag is één van de zwaarste enduro's van start gegaan: de Erzberg Rodeo. Hij wordt gereden in Oostenrijk in een bovengrondse ijzererts mijn. Iedereen van amateur tot professional kan zich inschrijven en van de 1500 deelnemers halen er...
  14. boxertwin

    Husqvarna Moab concept: hot or not?

    Geïntroduceerd op de beurs in Milaan. Heeft het BMW blok van de F650GS. Styling is gebaseerd op de looks van de jaren 70 crossers van Husqvarna. Hij schijnt nog street legal te zijn ook: in het nummerschild is led verlichting verborgen en het achterlicht is achter in het zadel geïntegreerd. Ik...
Terug
Bovenaan Onderaan