Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. L

    Wat heeft een "motor-restaurant" nodig?

    Goedemorgen MF community, Het bedrijf waar ik werk, neemt binnenkort een hotel / restaurant over dat aan een zeer bekende bergpas in de Alpen ligt, waar zeer veel motoren voorbij komen. Natuurlijk willen we dat het ook een locatie wordt, waar de motorrijder graag stopt voor een koffie /...
  2. L

    Maximaal verblijf qua tijdsduur motor in Zwitserland?

    Hallo MF'ers, Als dit niet helemaal hier thuis hoort, hoor ik het graag, daar het meer een juridische vraag is :) Ok, hier is de situatie. Ik ga naar Zwitersland. Voor een lange tijd. Heul lange tijd. Ik schrijf mij daar niet gelijk in bij de gemeente, maar wil wel graag uiteraard mijn...
  3. L

    Live verslag - USA2011: Los Angeles, CA - New York, NY

    Goedemorgen, Ik ben bezig met een roadtrip van Los Angeles naar New York... Voor de geinteresseerden: www.ridingfootloose.com. Ik heb een hele hoop tips en trics van dit forum gehaald, dus het wordt tijd dat ik daar wat voor terugdoe :) Ik ben vertrokken op 20 september 2011, vanaf het...
  4. L

    Kuipwerk voor Triumph TT600

    Goedenavond, Wegens een 'slippertje' ben ik op zoek naar de volgende onderdelen voor een Triumph TT600, bj 2000: - linker zijkap, liefst kleur geel (origineel) - topkuip, liefst kleur zwart (origineel) Wie kan mij helpen zodat mijn TT er weer niet zo 'ego-deukend' uit kan zien? :)...
  5. L

    Beste tijd om een motor te kopen?

    Goedenavond allemaal! Ten eerste, ik ben nieuw op het forum (wel een tijdje meegelezen al, maar nu eindelijk geregistreerd). Ben druk bezig met lessen en het ziet er allemaal voorspoedig uit. Wat een experience, dat motorrijden! Droom zelfs al over schitterende motortochten door...
Terug
Bovenaan Onderaan