Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. B

    Schuberth S1 Pro Grey Carbon helm (mt58/59)

    Te koop: Schuberth S1 Pro Grey Carbon integraal helm. Deze helm is voorzien van een zonne vizier die gemakkelijk met 1 hand te bedienen is, is super stil en ziet er nog eens erg mooi uit. Er zit een Pin-Lock vizier in dus slaat niet aan en is circuit geschikt door de...
  2. B

    Suomi Leren Combi pak (mt 52) (grijs/zwart)

    Te koop: Suomi leren motorpak. Dit combipak bestaat uit 2 lossen delen die door middel van een rits aan elkaar vast te maken zijn. De jas heeft lucht gaatjes voor verse lucht en op de broek zitten knee sliders. Onder de jas kun je nog een backprotector dragen. De maat is...
  3. B

    CBR 600 F2 Streetfighter (matzwart)

    Te koop: Een, naar streetfighter omgebouwde, Honda CBR 600 F2 uit 1992. (PC25) Ik heb de motor nu 3 maandjes, en hij gaat weg omdat ik toch wel weer een zwaardere motor wil. De motor heeft +- 65.000 km gereden, de vorige eigenaar heeft hem 6 jaar in bezit gehad en daarbij altijd erg goed...
  4. B

    Honda CBR 600f2 onderdelen (bodemprijzen)

    Te koop aangeboden wegens ombouw naar streetfighter, een aantal kuipwerk delen en nog wat ander spul van een honda cbr 600f2 uit 1992. Prijzen zijn allemaal TEAB, want bij mij ligt het in de weg. Universele spiegel links (M10) Kont Km-teller kabel (?) Balhoofd...
  5. B

    Honda CBR 929RR Fireblade in de mooiste kleur!

    Hallo allemaal, Na lang wikken, wegen, en een hoop showroom bezoeken besluit ik toch mijn trouwe Blade te koop te zetten. Vraagprijs is 4200 euro Deze is gebaseerd op een inruil prijs die ik er bij meerdere motorzaken ervoor terug krijg, dus een mooi prijsje lijkt me. nieuwe prijs...
  6. B

    Paddockstand voor onder Balhoofd

    hallo, ik ben op zoek naar een paddockstand waarmee je via het balhoofd je motor op kan bokken. ik rij een cbr 929rr firebalde dus een adapter setje erbij zou fijn zijn. ken je dus iemand, of heb je zelf zon ding te koop, laat het me weten. we komen er vast wel uit. mvg bas
  7. B

    Service: uw ketting laten reinigen en smeren (S100)

    Voor de omgeving Tilburg, Den Bosch, Breda
  8. B

    TK: Richting aanwijzers Micro zwart 40 mm, GETINT

    Deze hebben ooit eens op mijn oude motor gezeten, maar nu ik een nieuwe motor heb heb ik deze niet meer nodig. Ik heb ze zelf ooit gekocht op motozoom.nl en nu liggen ze in de weg, dus wellicht voor iemand uit de buurt waarvoor ophalen goedkoper is als verzenden. Ze liggen in Waalwijk, en er...
  9. B

    Honda CBR 929 RR Fireblade demper

    Hallo allen, Sinds vanmiddag ben ik de trotse eigenaar van een zwart/grijze Fireblade 929 RR uit 2000. Nu heb ik hem gekocht met een originele demper, en daar is verder niks mis mee, maar het klinkt nu alsof ik een 600cc rij. Ik ben dus opzoek naar een mooie carbon einddemper met lekkere...
  10. B

    Pilot Bi-Xenon H4 4300k

    VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT Hallo allen! Bij deze verkoop ik mijn Xenon setje omdat ik op het moment geen motor heb waar deze inpast. Het gaat om een Pilot setje van ongeveer 9 maanden oud. Het gaat om een Bi-Xenon set waardoor je...
  11. B

    Nitro systeem helmF-347 VN DVS Mat zwart mt L (Nieuw!)

    Hallo, Op 08-04-2009 heb ik deze helm gekocht, maar na 2 keer ermee gereden te hebben is het niet wat ik zoek. Ondertussen rijd ik nu een fireblade dus ik wil voor een integraal helm gaan. Daarom dus te koop in nieuwstaat met bon en garantie! Nitro F 347 VN DVS Prijs: 150 euro Het...
  12. B

    hulp gezocht: CBR 900 RR SC28 nokkenas ketting en spanner

    een vraagje: omdat mijn fireblade uit 94 de welbekende tik in het blok heeft, wil ik graag de spanner en eventueel de ketting met nokken as tandwielen vervangen. is er iemand hier die dit vaker heeft gedaan, en zin heeft om mee te helpen? (ik woon in waalwijk) of weet iemand een leuk...
  13. B

    Suzuki GSX 600F met 19.000km! (1989)

    Bij deze verkoop ik mijn motor: Het is een GSX 600F uit 1989. Er staat slechts 19.000km op de teller, motorisch is hij gewoon helemaal in orde. Het is een 600cc sport motor waar je ook lekker mee kunt toeren. De motor heeft voor de winter ook al op het forum gestaan, toen was mijn...
  14. B

    basvanhulten stelt zichzelf voor

    Hallo, Mijn naam is Bas van Hulten, ben 22 jaar en ik kom uit Waalwijk. Ik heb sinds 3 november 2008 mijn motorrijbewijs maar ben al langere tijd geinteresseerd in motorfietsen. Ik studeer Automotive Education op de Fontys PTH in Eindhoven. Mijn hobbies zijn: films kijken, sleutelen, zaal...
  15. B

    Suzuki GSX 600F '89 met 17.000km ... 2000 euro

    Bij deze verkoop ik mijn motor: Het is een GSX 600F uit 1989. Er staat slechts 17.000km op de teller omdat deze motor de afgelopen 7 jaar binnen heeft gestaan. Het is een 600cc sport motor waar je ook lekker mee kunt toeren. Hij heeft net een grote beurt gehad waarbij het volgende is...
Terug
Bovenaan Onderaan