Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JeffR1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JeffR1

    Yamaha R1 BJ2000 schade onderdelen

    Met mijn vorige R1 heb ik een schuivertje gemaakt en heb ik nog schade onderdelen in de schuur liggen. Wie er wat aan heeft en er wat voor over heeft mag het op komen halen. - Topkuip (beschadigd) - Beugel topkuip (licht beschadigd) - Onderkuip links (beschadigd) - Bovenkuip links...
  2. JeffR1

    GoPro Camera, wie heeft hiermee ervaring

    Je kent ze vast wel, die mooie demo filmpjes van adrenaline jagende mensen die hard willen gaan en zo een beetje overal vanaf springen. Ik ben nog altijd op zoek naar een camera die ik op mijn motor wil besvestigen. Nou is de GoPro een camera waar die actie filmpjes regelmatig mee gemaakt...
  3. JeffR1

    SBK Assen, Vraag van een leek

    Ik wil dit jaar naar SBK gaan op Assen. Mijn vader wilt ook al jaren naar een motorrace dus het moet er maar eens van komen. Echter ben ik nog nooit bij een motorrace geweest en vraag ik me af wat ik zal doen. Wat is leuker? Kaarten halen voor de Hoofd - Geert Timmer tribune OF Overige...
  4. JeffR1

    Almere E.O. Scheuren - Deel 23 - Und die herbst ist zukommen

    ________________________________________ Wie komen hier zoal: a3frogt Anne_Urk - Annemarie Bubba Sparxx - Jeroen born2bwild - Joyce cbrtweety - Richard clande - Clyde CrazyDungeon - Xavier creazy soes - Wouter daatz DR...
  5. JeffR1

    GIpro X-Type leert niet

    Ik heb hem er zaterdagmiddag erop gezet. Stekkers plug and play, dus kan maar op 1 manier en dat is de goeie. Zwarte draad direct op min-pool van de accu. Rood/zwart aan de bruine draad getapt van het (voet)rempedaal. Sleutel om, netjes stroom op display en loopt af van 6 naar 1. Vervolgens...
  6. JeffR1

    Yamaha R6 en Aprillia scooter gestolen in Almere

    ** Ik post dit voor vrienden van mij, dus niet alle gegevens zijn bekend ** In de nacht van maandag op dinsdag is een Yamaha R6 (2001) en een Aprillia scooter (6 weken jong) gestolen in Almere Buiten Bouwmeesterbuurt. Slot geforceerd van de schuur en voertuigen zijn op karretjes mee genomen...
  7. JeffR1

    R1 1998 Onderkuip Rechts Kleuren 1999 (Wit)

    Ik heb een rechter onderkuipdeel voor een R1 uit 1998, kleurstelling 1999. Nieuw uit verpakking, met originele stickers. Prijs: 275 260 250 Euro
  8. JeffR1

    Motor gestolen: R1 1998 in '99 kleuren rood

    Beste motorrijders, Zojuist ben ik er achter gekomen dat mijn motor uit de schuur is gestolen. Het gaat om een Yamaha R1 bouwjaar 1998, kleuren 1999. Kenteken is: MH-JN-16 De motor is te herkennen aan de blauw geanodiseerde kettingspanners achter en de blauwe beugels waarmee de onderkuip...
Terug
Bovenaan Onderaan