Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RaoulMX
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RaoulMX

    Remus uitlaat wordt luider?

    Goedemorgen, ik heb een vraag over mijn demper. Ik heb een F800GS uit 2016 die vanaf de dealer een Remus hexacone demper heeft. Motor heeft nu 31000km gelopen. Ik vind hem echter erg luid, en denk dat dit langzaam erger is geworden. Heb de motor drie jaar en kan me niet herinneren dat dat...
  2. RaoulMX

    Motorroute Schijndel

    Medeforummers! Aanstaande zaterdag help ik een vriendin met een leuk verjaardagscadeau voor haar vriend; zij heeft een motor gehuurd voor haar vriend en ik ga samen met hem een dag touren. De motor wordt gehuurd in Schijndel bij Huybers motoren. Zelf komen wij uit Maastricht en ik rijd nooit...
  3. RaoulMX

    Diameters koppelingspomp

    Goedemiddag, voor mijn Tuono 1000r heb ik een nieuwe koppelingspomp nodig. Daarop zit nu een Brembo 13mm axiaal. Nu heeft Nissin twee mooie exemplaren; een axiale van 14mm en een radiale van 19mm. Ik kan maar heel moeilijk info vinden hoe deze in verhouding staan met elkaar. Ik heb ergens...
  4. RaoulMX

    Linkpijp met demping

    .
  5. RaoulMX

    Dainese Pelle Pony jas

    Omdat ik deze jas eigenlijk nooit draag en hem ook bijna niet gedragen heb heb ik besloten deze jas te verkopen. Maat is 52. Is in zeer goede staat. Met fancy reflectiemateriaal zodat je altijd het helderste licht bent onderweg. Model op de foto krijg je er niet bij! Prijs was 420 euro...
  6. RaoulMX

    Heldere koplamp tov. ribbelglas

    Hallo, op mijn xjr uit 1998 zou ik graag wat beter licht willen, en dan voornamelijk het dimlicht, ik vond het laatst op wat landweggetjes wat tegenvallen. Nu heeft de louis een mooie heldere LSL koplamp met doorvoerrubber voor wat stekkers, wat erg fijn is aangezien mijn xjr nogal wat...
  7. RaoulMX

    zgan Dainese combipak

    Omdat het mij eigenlijk net wat te krap zit, verkoop ik mijn pak. In het voorjaar van 2013 voor 700 euro nieuw gekocht, en daarna bijna nooit gedragen... Dat is zonde, daarom heb ik besloten het te verkopen. Gaat om het pelle pony pak Maat van de jas is 52, van de broek 54...
  8. RaoulMX

    Hoes maakt krasjes op tank

    hallo, gezien mijn woonsituatie moet ik mijn motor buiten zetten, netjes voor mijn deur in het parkeervak maar heb er een hoes omheen zitten zodat je niet ziet wat voor nette motor eronder staat.... nu zie ik vanmorgen dat ik opeens rechts naast de tankdop opeens allemaal lichte krasjes...
  9. RaoulMX

    Koud blok, koppeling slipt soms

    Beste, sinds een tijdje heb ik een xjr1200 uit 1998, kmstand is ongeveer 64000. Nu merkte ik deze week dat de koppeling slipt bij ongeveer 7000 toeren als ie koud is (en dan ook alleen als ie koud is!) Nu kom ik normaal niet in die toeren als ie koud is, maar toch, ik wil dat in orde...
  10. RaoulMX

    Motor ontkoppelt opeens niet meer

    Ik wou gisteren mijn bandit gebruiken, maar hij ontkoppelt opeens niet meer goed... had de hevelhouder aan het stuur gedemonteerd, maar gewoon teruggezet en verder is daar niks mee gebeurt. Met beide stelboutjes op de maximum (voorheen hoefde ik alleen die aan het stuur te verstellen)...
  11. RaoulMX

    vulbussen voor en achteras van rvs?

    Ik ben dus benieuwd of dit een geschikt materiaal is voor de toepassing. Ben bezig met het achterwiel te spuiten, en de vulbussen van rvs draaien leek me een mooier uitziende optie als de corrosiebussen wat er nu tussen zitten :+ Nu werk ik op mijn werk bijna alleen maar met rvs, zelf...
  12. RaoulMX

    Toeter met plastic kap vlakbij motorblok?

    Zoals de titel zegt, kan dat of gaat het me smelten? Heb namelijk 2 van die toeters met schelp aangeschaft omdat het scooterprul wat erop zit maar weinig doet. Echter, enige plek waar het eigenlijk fatsoenlijk kan zonder gruwelijk lelijk te zijn is vlakbij het blok/uitlaatbochten... zit een...
  13. RaoulMX

    spatlap voorspatbord?

    Hallo allemaal, het is me opgevallen dat mijn oliekoeler en stukje frame flinke lakbeschadingen hebben als het gevolg van steenslag... Nu is dus mijn vraag, aangezien ik het niet vind op internet, of iets van een spatlap te krijgen is, zoals bijvoorbeeld origineel ook zit op een honda...
  14. RaoulMX

    cross voertuig

    Hallo, ik zoek, om af en toe mee te spelen een motor of brommer om wat mee te crossen dat mag van alles zijn, het liefst natuurlijk iets met offroad in het bloed, denk aan een honda xr, honda xl , misschien een CR of weet ik veel wat liefst beetje in de buurt van limburg of brabant, en...
  15. RaoulMX

    Lazer mx7 hotrod cross

    Hallo, Omdat ik een andere fiets heb gekocht (racer ipv supermotard) heb ik deze helm niet meer nodig Heeft nooit asfalt gezien, en er is nooit in gerookt :P Heeft 1 beschadiging bovenop (achter de klep zeg maar) , ben een keer gestruikeld op de trap op school :X B| (daarvan maak ik...
  16. RaoulMX

    theorie reserveren

    Hoi, ik wou zonet de motortheorie reserveren, echter is mijn betaling niet afgerond nieuw examen reserveren kan ook niet de vraag is nu wat ik moet doen, maandag is het examen.... gewoon erheen en daar betalen ? totaal geen verstand van het cbr verder :X
  17. RaoulMX

    schakelbrommerrijders: jullie mening

    Hoi, ik ben benieuwd, wat de gemiddelde motorrijder vind van brommerrijders. Ikzelf rijd (niet zo lang meer, de tijd breekt aan *D ) zoals je vast al geraden had, ook brommer. En dus daarom, vroeg k me af wat mensen vinden van schakelbrommertjes, die gebaseerd zijn op race en supermotard...
  18. RaoulMX

    Honda XR600 1987, geschikt?

    Hallo als eerste motor wou ik graag een honda xr600 uit 1987 halen echter is mijn vraag, is deze geschikt om een supermotard van te bouwen? het wordt niets extreem duurs, maar het moet wel een leuke beginfiets worden is ie beetje licht, wendbaar en komt het een beetje vooruit? ben een...
  19. RaoulMX

    eerste motor

    Hallo over 2 maanden wordt ik 18, en omdat ik supermotards mooi vind, en het leuk vind rijden (rijd nu supermotard brommer :/ ) wou ik graag een oudere crosser/enduro ombouwen tot sm denk hierbij aan een honda xr van rond 87, of een ktm lc4 uit 1990 De vraag is dus: welke motor is...
  20. RaoulMX

    Nieuw Limburgs talent

    Hallo, mijn naam is Raoul Damen, 17 jaar oud. Over 2 maandjes wordt ik eindelijk 18 en dan wil ik zo snel mogelijk motor gaan rijden *D Ik rijd sinds ik 16 ben schakelbrommer, altijd mooi gevonden mijn huidige vervoer: (de supermotard) Ben van plan een iets oudere enduro motor te...
Terug
Bovenaan Onderaan