Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gezs
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gezs

    Bmw R65 te koop voor knutselaar!.. richtprijs 800 euro

    Hallo, Ik bied hierbij mijn Bmw R65 aan.. Haar bouwjaar is 1979 en heeft iets over de 120.000 op de teller (word nog meer want ik rijd er nog op) Ik ben spuiter van beroep en was eigenlijk van plan haar zelf in het voorjaar onder handen te nemen, maar in verband met andere projecten...
  2. Gezs

    Hét Gilera Sp01 en Sp02 Topic

    *O* Welkom op Hét Gilera Sp 01 en Sp02 Topic! *O* (natuurlijk zijn Gilera Crono en GFR bezitters ook welkom) Hier kunnen bezitters en liefhebbers info uitwisselen en lullen over deze vrij unieke bikes :Y We trappen af met een paar plaatjes: De Sp01 De Sp02...
  3. Gezs

    Het Moto Guzzi V35 project

    Hallo, Omdat ik nu een paar weken bezig ben mijn Guzzi v35 imola te verbouwen leek het me leuk het een beetje bij te houden en met jullie liefhebbers te delen. Korte geschiedenis van dit beestje: Ik heb ooit mijn BMW R65 verkocht aan een liefhebber/verzamelaar in Sloten, ik had met m...
  4. Gezs

    Complete NTV '97 te koop voor 300 euro.

    Hallo mensen, ik heb een complete NTV te koop in onderdelen, Nu was mijn bedoeling om de motor uit elkaar te halen en dingen als het frame, wielen en tank te gaan spuiten.. Ik ben spuiter dus het gebeurt allemaal professioneel, Ik was dus benieuwd of iemand belangstelling heeft in deze...
  5. Gezs

    onderbelen NTV 650 1997

    Hallo mensen, ik heb een complete NTV te koop in onderdelen, Nu was mijn bedoeling om de motor uit elkaar te halen en dingen als het frame, wielen en tank te gaan spuiten.. Ik ben spuiter dus het gebeurt allemaal professioneel, Ik was dus benieuwd of iemand belangstelling heeft in deze...
  6. Gezs

    Gezs

    Hallo allemaal, mijn real name is Gerrit Erik, Erik in de volksmond :9 ik rij momenteel een MotoGuzzi V35 imola, zelf wat aangepast, andere pijpjes andere kleur :] kleinere knippers.. iig beter dan origineel :X heheh ik ben momenteel nog aan het sparen ( hang van allemaal crappy jobs...
Terug
Bovenaan Onderaan