Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ruby
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ruby

    Bagster tankhoes + tas voor triumph speed triple 1050 bj 05-

    Ik heb nog een nieuwe en ongebruikte tankhoes + tanktas van bagster liggen voor de triumph speed triple 1050 vanaf bj 2005. Het betreft een zwarte tankhoes, en een zwart/grijze tank tas (medea). Prijs: 150 euro. Zie specs van de tas: Alles voor de motorrijders Ma_raboda Home page
  2. Ruby

    Zwarte triumph speed triple 2005

    Ik bied mijn zwarte speed triple 1050 te koop aan bj: 2005, km-stand: 12.114 km 12-04-2010, 11459 aankoop van motor in belgie 16-04-2010, 11459 km nieuwe yusa accu geplaatst. 28-05-2010, 11.611km 10.000 beurt + nieuwe gemodificeerde startkoppeling gemonteerd (ivm startprobleem)...
  3. Ruby

    Bos dempers/achterlicht/valdoppen triumph speed triple

    Ik heb voor een triumph speed triple 1050 de volgende items liggen. Zaten bij aankoop op de motor, verkoop ivm andere ideetjes ... Bos dempers, met E-keur en dB-killers, alu uitvoering. Lichte gebruikssporen, hulzen waardonder carbon voor 100 euro ex. btw bij BOS na te bestellen. prijs: 250...
  4. Ruby

    shoei xr1000 roque

    wegens opgave hobby, een zgan shoei xr1000 roque maat M (57-58). helm is begin van seizoen gekocht, hoogstens een paar ritten gebruikt. geen krasjes of beschadigingen. met zgan donker vizier en ongebruikt helder vizier en helmtas. Prijs: 300 euro. cbubeneck@quicknet.nl
  5. Ruby

    zwarte triumph speed triple '05

    ik bied nogmaals mijn zwarte speed triple 1050 te koop aan. bj: 2005, km-stand: 17.750 km 10.000 beurt bij stan van noort (triumph dealer, lisse) uitgevoerd banden voor: goed, achter: bijna aan vervanging toe kettingset is nog de eerste nieuwe accu opties: - fly-screen orgineel...
  6. Ruby

    zwarte triumph speed triple '05

    ik bied mijn zwarte speed triple 1050 te koop aan bj: 2005, km-stand: 17.629 km 10.000 beurt bij stan van noort (triumph dealer, lisse) uitgevoerd banden voor: goed, achter: bijna aan vervanging toe kettingset is nog de eerste opties: - orgineel zwart triumph fat bar stuur - rizoma...
  7. Ruby

    Suzuki V-Strom DL 650 A Black Rhino

    Suzuki V-Strom DL 650 A Black Rhino Bouwjaar 2007, modeljaar 2008 Datum kenteken deel 1: 24-8-2007 Voorzien van alle opties Wegens omstandigheden Uiterst precies onderhouden en gepoetst Nieuwprijs compleet: € 10.578,- Kilometerstand: slechts 3.150 km. Top en zijkoffers ABS Speciale...
  8. Ruby

    Helm, Nolan X-Lite X-901 (Kawa groen)

    Wegens aanschaf van een andere helm heb ik een Nolan X-Lite X-901 liggen. Maat: M, kleur: kawa groen. Is een nette en stille helm met lichte gebruikssporen. Incl. ongebruikt helder vizier en 2 gebruikte spiegel-vizieren en helmzak. TEAB cbubeneck@quicknet.nl
  9. Ruby

    nissin radiale remklauwen goud triumph suzuki kawasaki

    ik heb een set radiale "gouden" nissin remklauwen overcompleet. komen van mijn triumph speed triple maar passen ook op suzuki en kawasaki poten. hartsafstand van de boutgaten is 108mm. deze klauwen hebben tot 9000km op mijn triple gezeten, zien eruit als nieuw ... zitten een paar...
  10. Ruby

    zwarte belly pan speed triple 1050 vanaf bj 2005

    ik heb nog een zwarte belly pan liggen voor de speed triple 1050 vanaf '05. deze is nieuw en ongebruikt en niet gemonteerd geweest, zit nog in de orginele verpakking. incl. alle bevestiging + montage handleiding. mag weg voor 200 euro ex verzending ...
  11. Ruby

    stalen remleiding goodridge met t-splitsing

    heb een foutje in mijn planning gemaakt. daarom heb ik een stalen remleiding van goodridge te koop. nieuw en ongebruikt, nieuwprijs is 120 euro, teab, verzending mogelijk. rubster@planet.nl boven aansluiting (rempomp): onderaansluiting (remklauw, 2x): lengte: heb ook nog...
  12. Ruby

    interessepeiling inkoop (group buy) pvm wielen

    helaas is er net een grote inkoopactie in duitsland afgesloten mbt pvm wielen. er werd een set alu wielen voor +/- 1050 euro en een set mag wielen voor +/-1250 euro aangeboden (deze prijs gold voor afname van minimaal 20 sets). de organisator wil volgend jaar februari/maart nog een "group buy"...
  13. Ruby

    mad docters tail kit

    ivm met aanpassen van het kontje van mijn triple heb ik een tail kit in de aanbieding. deze kit is van Mad Doctors: de kit omvat: - led achterlicht unit met led knippers (e-keur) - kentekenplaathouder - led knipper relais prijs: 85 euro incl. verzend natuurlijk ook geschikt voor een...
  14. Ruby

    stukje rvs plaat 50*40 1 a 2mm dik

    is er iemand die een stukje rvs plaat voor mijn heeft liggen, 50*40 1 a 2 mm dik ? voor het maken van een onderplaat voor mijn triple ... natuurlijk wil ik er iets voor betalen net als voor de verzending. ik hoor het graag ...
  15. Ruby

    led knippers van FAR

    wegens overcompleet een setje led-knippers (met e-keur) van het italiaanse merk FAR. nieuw en ongemonteerd, gekocht voor 35 euro. mogen weg voor 27,50 ex verzending. glaasje= 67mm, voetje = 12mm (totale lengte dus 79 mm). FAR
  16. Ruby

    aansluitbuis voor seatpipes (speed triple/fighterproject)

    na het monteren van de mad-docter achterlichtunit is het mij duidelijk. het wordt een enkelzijdige demper ipv 2 high mounts. misschien kan ik hier iemand blij maken met een bos adapterset voor de speed triple of voor een fighterprojectje. voor de triple aan te sluiten op de orginele...
  17. Ruby

    werkplaatshandboek suzuki rf 600, duits

    ik heb nog een werkplaatshandboek suzuki rf 600 liggen, duits mag weg voor 12.50 ex verzend.
  18. Ruby

    Oxford humpback panniers zadeltassen

    zwarte uitritsbare zadeltassen 45 liter 1 weekend gebruikt zie: Motorgoedkoop, Helmen, Bagage, Laarzen, motorkleding, REVIT, SHARK, HELD, ALPINESTARS, AGV, SHOEI, RICHA, GC Bikewear, PREMIER prijs 75 euro
  19. Ruby

    unieke zwarte kawasaki z750 '04

    ik bied mijn zwarte z750 te koop aan. bj: '04, km-stand: 11.250 banden goede staat, net nieuwe ketting en tandwielen ivm modificatie achterbrug. bom vol met opties: - PVM 10 spaak wielen - zwarte haakse ventielen, ariete - gsxr 1300 voorvork - kawa zx6r '05 achter schokbreker -...
  20. Ruby

    maten upside down gsxr k3-k4

    weet iemand de volgende maten ivm modifcatie van mijn voorpartij. het gaat om de maten voor een gsxr 1000 k3-k4, gouden voorvork met zwarte onderpoten: de dikte van de voorvork in de bovenste kroonplaat de dikte van de voorvork in de onderste kroonplaat hoever staat de poten uitelkaar...
  21. Ruby

    Akrapovic 52mm slip-on

    ik bied aan een titanium akrapovic slip-on demper. aansluiting is 52mm, er zit geen link-pijp bij (heb een compleet systeem). wel de 2 veertjes en de carbon ophangbeugel die om de uitlaat zit. verkoop wegens aanschaf akrapovic hexagonale demper ... staat: mooie onbeschadigde demper prijs: 200...
  22. Ruby

    zwarte achtervelg z750 (2004)

    ik bied aan een orginele zwarte achtervelg voor een kawasaki z750 bj 2004. verkoop ivm vervanging met pvm velgen. zonder achterband, met ketting opnemer en remschijf, indien nodig ook de achteras. de voorvelg krijg je erbij (eventueel met as), zit wel en slag in, misschien nog te richten. Maten...
  23. Ruby

    Braking 320 wave remschijven oa suzuki

    Aangeboden Braking 320 Wave remschijven type STX20D. De remschijven zijn in goede staat, niet krom. Hebben nog geen 5000 km op de motor gezeten. Verkoop wegens aanschaf andere velgen. Prijs: 325 euro Passend op de volgende motoren: Suzuki GSX R (AD/H583) 600 1997 - 2000 Suzuki GSX R...
  24. Ruby

    remonderdelen suzuki/kawasaki, kellerman knippers

    heb nog wat spullen liggen na aanpassing van mijn z750: 2 setjes aluminium zwarte kellermann knipperlichten. goed zichtbaar en zeer klein = verkocht. een set radiale remklauw adapters. komen van een suzuki gsxr 1000 k3 ipv van 300 of 310 remschijven kun je nu 320 schijven monteren, 15,00 euro...
  25. Ruby

    Zwarte Oxford Humpback tanktas

    Ik bied aan: Oxford Humpback tanktas, kleur zwart, max. inhoud ca. 28L. Afritsbare bodemplaat (is tevens kaarthouder), te dragen als rugzak. Met draagriem en regenhoes. De tas is helemaal compleet en ziet er netjes uit. Slechts 4 dagen gebruikt op vakantie. Gaat weg omdat de 2e motor verkocht...
Terug
Bovenaan Onderaan