Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SiFur6
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SiFur6

    Kawasaki ZX9R '95 (Loop of sloop)

    Hallo, Een tijdje terug heb ik deze motor overgenomen van iemand uit de buurt, met de bedoeling om hem op te knappen. Toen ik de motor kocht draaide het blok niet, daarom heb ik het motorblok er vanonder gehaald. Toen ik de cilinderkop eraf haalde zag ik dat er een klep afgebroken was...
  2. SiFur6

    Zeer mooie Aprilia RSV Mille te koop

    Mijn zwager verkoopt zijn Aprilia RSV Mille. Hierbij een kopie van de advertentie. Te koop aangeboden Aprilia RSV Mille 1000cc 2-cilinder Bouwjaar: eind 2002 KM-stand: 17000 km Kleur: zie foto's Banden: zowel voor als achter Michelin Pilot Power 2ct (voor 90%, achter 80%) Extra's...
  3. SiFur6

    Filmpje gezocht! 'Snelweg vonken'

    Goedenavond! Ik zoek dus een filmpje, die ik een tijdje terug gezien heb, maar niet terug kan vinden. Het was een kneedown filmpje, waarbij een motorrijder zelfs kneedowns maakte als hij van rijstrook wisselde op de snelweg.. (dit deed hij met titanium sliders) Ik heb de search, google...
  4. SiFur6

    MQP Lederen combi maat 50

    Zoals in de titel vermeld staat bied ik hierbij een lederen combi van MQP aan. Het pak is in goede staat. Het pak is te bezichtigen en te passen in Zeeland, in de buurt van Middelburg of in Tilburg. Vraagprijs: 200 euro. Groetjes :)
Terug
Bovenaan Onderaan