Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kantelaar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. kantelaar

    Michelin enduro comp 4 90/90/21

    Ik heb een nieuwe band "teveel" door een bestelling die niet juist is verlopen. Het gaat om een Michelin enduro comp 4 maat 90/90/21 tube type Ik wil er graag 50 euro voor . Evt af te halen uit Assen of opsturen lukt ook wel maar dan zullen de verzend kosten vergoed moeten...
  2. kantelaar

    Handschoenen Berik 8088

    Een paar handschoenen van Berik in goede staat. Ik heb er 199 euro voor neergelegd destijds . De maat is XXL maar de handschoenen vallen wat klein. Ik heb normaal altijd XL handschoenen. PB een realistisch bod mocht er interresse zijn .
  3. kantelaar

    Tankzit Suzuki GS

    Ik heb nog een tankzit in mijn schuur liggen die voor de hobbyist onder ons misschien wel op te knappen is . Hij past in iedergeval op een Suzuki GS 750 ,maar met wat aanpassingen ook waarschijnlijk wel op andere GSsen. Hier wat foto's Gratis af te halen , indien...
  4. kantelaar

    Stuurdempers ,öhlins en extremetech

    Ik heb nu maar 1 stuurdempert in de schuur liggen die iig op een tlr past. de demper die overblijft is een extremetech die vrij nieuw is en ook deze is instelbaar. De öhlins demper , is verkocht.
  5. kantelaar

    Suzuki TL 1000 R

    Suzuki TL1000R bouwjaar : 2000 km stand 79XXX telt door . In goede staat. Onderhoudsgeschiedenis aanwezig. Modificaties; -pazzo hendels. -rizoma endcaps. -rizoma handvatten. -rizoma voorvorkstellers. -extremetech instelbare stuurdemper. -rizoma olie reservoir achterrem. -stalen...
  6. kantelaar

    Suzuki katana gs 650 opknapper

    Omdat ik een nieuw project wil opstarten met een andere motor, bied ik mijn verbouwde katana uit 1981 met een km stand van 72666 te koop aan tegen elk aannemelijk bod. motorisch is er iets mis , volgens mij een klep die het heeft begeven . bij de katana heb ik veel onderdelen van een...
  7. kantelaar

    "klassieke" startnummer platen

    Ik zoek van die ovale witte of gele startnummer platen die ook te vinden zijn op race klassiekers en café racers . voorbeeldje; het liefst drie , waarom ik ze niet zelf maak? ik heb niet het technisch vermogen om mooie ovale schijven uit alu of plastic te snijden . dus wie o wie kan...
  8. kantelaar

    gezocht, 650 gs katana blok

    ik zoek een suzuki 650 gs katana motorblok uit 1982 mijn huidige machine is de versnellingsbak en de koppeling van gaar . mischien dat iemand er een blok in de schuur heeft liggen?????
  9. kantelaar

    2de hands superbike stuur gezocht , t liefst zwart

    ik ben op zoek naar een goedkoop sb stuur , ivm met een pekel projectje hij mot passen op een katana 650 uit 82 maar dat komt wel goed denk ik. het liefst een zwarte omdat de fiets ook zwart wordt .
  10. kantelaar

    en weer een nieuwe

    hallo allemaal ik ben vandaag een paar forum leden tegengekomen tijdens een solo ritje , ze gingen touren en ik klikte aan. daarom bij deze heeft dit forum er een tl rijder bij ,groeten Martin.
Terug
Bovenaan Onderaan