Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ruffneck
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ruffneck

    600 srad geblueprint blok en veel gratis af te halen spullen

    Schuuropruiming. Komt allemaal van deze fiets: Te koop: Suzuki GSX-R 600 circuitracer Eerst de gratis spullen (o.a. versnellingsbakspul. Gratis spullen zijn al weg Geblueprint reserve blok. T.e.a.b. Heeft rijklaar gestaan om in te bouwen bij defect aan het andere blok...
  2. Ruffneck

    Diablo supercorsa en dragon supercorsa pro 120/180

    Te koop Laatst van een FMer gekocht, maar een nieuwe set gescoord dus weer in de verkoop. 120/70/17 Diablo supercorsa DOT 0409 3mm in het midden 180/55/17 Dragon supercorsa pro DOT 1612 4,5 mm in het midden 70,- incl verzenden
  3. Ruffneck

    Ohlins stuurdemper 600 Srad

    Te koop Ohlins Stuurdemper voor srad 600, of andere fiets uiteraard Bevestiging voor een 45mm voorpoot. Demper heb ik beplakt ivm de vele beschadigingen die er op zitten. Zie hieronder. De stuurdemper is niet lek en functioneerd nog goed. Helaas past deze niet meer op mijn...
  4. Ruffneck

    Srad spullen (kont 01-04), spat, frame, subframe)

    Wat spullen voor de SRAD. kont (2001-2004) en spatbord. 35,- Krijg je deze er bij Subframe. 15,- Frame zonder kenteken. 50,- old skool spatbord. 10,-
  5. Ruffneck

    TK: De Vilbiss SLG-600 spray gun

    Te Koop: Nieuwstaat, 1 keer gebruikt (vandaag ;) ) De Vilbiss SLG-600 verfspuit met 1.3 nozzle 50,-
  6. Ruffneck

    Motortassen

    Te koop 2 motortassen met regenhoes. maten: 16 diep 30 hoog 40 breed Ik kan ze zelf niet gebruiken ivm hoge dempers. Af te halen in Nieuw Vennep. Verkocht
  7. Ruffneck

    Circuitracer-->Vouwfiets-->Streetfighter

    Het begon een aantal jaar geleden met circuitdagen rijden. (GSX-R600) Men pakke dan een grindbak :P ] Weer begonnen met opbouwen Maar tot de conclusie komen dat je er te weinig gebruik van maakt. :X Dus kuipen en rest vd overtollige racespullen in de verkoop! En dan met de...
  8. Ruffneck

    Te koop Srad regenwielen, kuip, ramair ed

    Even de schuur opruimen ;) Spullen afkomstig van een 600 Srad '97-'00 Setje wielen met mezler Racetec Rain. verkocht RamAir set met rubbers. verkocht Los RamAir Carbonlook met rubber. Links. Verkocht CDI 50,- Luchtfilterhuizen. 1 is gemodificeerd met BMC filter 35,-...
  9. Ruffneck

    Te Koop: Kawa EX500 beginner/woonwerkfiets

    Hierbij wil ik de motor van mijn vriendin verkopen. Zij rijd er te weinig op en ik heb een Srad racer in de schuur waar ik een streetfighter van wil maken. :9~ Specs vd fiets: Kawa EX 500 (GPZ500) uit 10-'94 19760 miles Sinds ze hem heeft maar iets van 3000 miles op de teller gezet...
  10. Ruffneck

    Dikke autocom connector vervangen

    Mede knutselaars :P Ik ben de microfoon en speakers van mijn autocom setje in mijn nieuwe helm aan het inbouwen. (Shoei met whisperkit) Nou irriteerde ik me bij mijn vorige helm al mateloos aan die dikke connector in je nek. B| Dus nu wil ik deze vervangen voor een kleiner exemplaar...
  11. Ruffneck

    Shit!!!!!!!!!!!! Benzinelek

    Ik kom van morgen weer in mijn box, lekt mijn motor benzine. De benzine komt bij mijn 3e carb vandaan. Ik zie de druppels aan het tonnetje van mijn gaskabel hangen, dus boven mijn vlotterbak. Wat zou dit kunnen zijn? Het blijft doordruppelen, het maakt niet uit of mijn kraantje op ON of RESERVE...
  12. Ruffneck

    Ook ik ben nieuw !

    Hallo allemaal. Ik zal me ff voorstellen. Ik ben Dennis 27 jaar en woonachtig in Nieuw-Vennep. Na een tijdje op een Yamaha xs400 te hebben gereden(die ik met mijn pa verbouwd hebt)is het sinds een maand tijd voor het echte werk nl. een gixxer750 uit `93 Ik lees nu MF sinds drie maanden en ben...
Terug
Bovenaan Onderaan