Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kaljo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kaljo

    Abus Granit Detecto X-Plus 8000 schijfremslot met alarm art4

    Z.g.a.n. schijfremslot Incl. 2 sleutels (1 met ledverlichting), opbergtasje en kaart - Maximum level 22 - Electronisch schijfremslot met 14mm dikke pen, vervaardigd uit speciaal gehard staal. - Voorzien van Abus X-Plus sluitsysteem - 3D positie controle zorgt voor bliksemsnel alarm...
  2. Kaljo

    Regio Haarlem - deel 145: De ijstijd is begonnen

    *O* Deel 145 *O* Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... En waar elke twee weken een ander MFH-lid in de spotlight staat. Nu in de spotlight: TheFox-- Jeroen -- [hr] Wat moet je bijlezen...
  3. Kaljo

    Suzuki GSX-R 750 SRAD Zwart/zilver 1999 met xtra's

    Ik kamp al een tijd met gezondheidsproblemen die chronisch/progressief zijn waardoor ik steeds minder op m'n bike rij. Na lang wikken en wegen heb ik besloten, met pijn in 't hart, dat het toch beter is afscheid te nemen van mijn Suz. Xtra's: - Donker kuipruitje - Stalen remleidingen...
  4. Kaljo

    Suzuki GSX750F Slingshot

    In geheel orginele staat, dus geen Xtra's bj. 1990 Klein putje in tank (zo gekocht) ong. 3000km geleden grote beurt - kleppen gesteld - carbs gesynced - nw voor -en achterband Huidige kmstand 39000 Vr.pr. €1250
  5. Kaljo

    ff voorstellen

    Hallo iedereen, Zit nu paar dagen op het forum te spieken en mezelf toch ook maar aangemeld. Heb MF link van een mf-ster gekregen die voor een stalling bij mij was, ik heb overigens nog plek voor 1 motor over (garagebox) in Haarlem. Erg gezellie hier hoor. Ik rij al een paar jaartjes...
Terug
Bovenaan Onderaan