Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jeroendek
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jeroendek

    kawa vn750 vulcan projectje !

    na de verbouw project van mijn 454 ltd . werd het weer eens tijd voor een ander project. een Kawasaki vn750 vulcan. ook weer een uitdaging maar na het aanschaffen van een motorbrug gereedschapwagen en
  2. jeroendek

    gezocht opknapper! savage of soortgelijke motor ( 25kw )

    gezocht een opknappertje. suzuki ls650 savage , of een soort gelijke motor .. voor een toekomstige motorrijdster met een klein budget ...
  3. jeroendek

    kawasaki 454 ltd projectje...

    voor degene die het leuk , of interessant vinden of ideeën op willen doen of ideeën willen delen ... ben ik ook maar even mijn eigen topic gestart om te laten zien waar ik mee bezig ben de laatste weken .. het is mijn eerste eigen verbouw project met een kawa 454 ltd . van 1986. ook de...
  4. jeroendek

    marushin helm ..waar?

    he luitjes ik zag laatst in de bigtwin een helm staan die ik wel graag wil hebben .. de marushin c139 .. maar nu zoek ik eigenlijk een motorzaak in omgeving friesland die dat merk ook verkopen , ik wil hem namelijk wel eerst passen voor dat ik hem koop (kan natuurlijk niet lekker...
  5. jeroendek

    watch this !! geheel open velgen

    ik was effe youtube aan het checken en toen kwam ik dit tegen echt bizar nog nooit gezien ........... ik vind het echt geweldig ! echt een stukje techniek
  6. jeroendek

    choppers, cruisers, customs. in friesland ????

    choppers, cruisers, customs in friesland?? mischien leuk om in het voorjaar en zomer eens iets af te spreken voor een leuk ritje , terasje pikken onderweg ? niet letterlijk want het rijdt niet lekker met tafels en stoelen op een motor hahha....... we rijden al met een leuk groepje maar...
Terug
Bovenaan Onderaan