Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. FZR1000 Naked

    Shark Sharktooth Prime communicatiesysteem gebruikservaringen

    Ik ben op zoek naar een nieuwe helm en dus ook naar een nieuwe bluetooth set. De Shark Spartan RS lijkt me een heel fijne helm (zit lekker en heeft goede reviews) Voor Shark helmen, heb je dus de (betaalbare) sharktooth. Hoe zijn de gebruikservaringen? Zijn er hier mensen die deze bluetooth set...
  2. FZR1000 Naked

    Door Zwitserland ZONDER tolvignet?

    Hoi allemaal, Ik ben al bezig om de motorvakantie voor aankomende zomer vorm te geven. Vanuit Nederland binnendoor afzakken naar het zwarte woud Daarna door Zwitserland naar Oostenrijk Nog een dagje Oostenrijk en dan weer richting Nederland. Het Vignet voor Oostenrijk kost maar € 8,75 pp Maar...
  3. FZR1000 Naked

    Alpine gehoorbescherming verdient een pluim.

    Dit mag ook wel een keer gezegd worden. Ik heb sinds vorig jaar oordoppen op maat van Alpine en deze bevallen me prima. Helaas ben ik uit 1 van mijn oordoppen het filter verloren (waarschijnlijk door eigen gefriemel) Dus vorige week de bewuste oordop opgestuurd naar Alpine (met begeleidend...
  4. FZR1000 Naked

    Aangeboden, nieuwe Bridgestone R10 raceband, 190/55, type 2

    Wegens beeindiging hobby, bied ik hierbij een gloednieuwe Bridgestone Batelax R10 achterband aan. Maten zijn 190/55/17, type2 (medium) Prijs € 140,- Ik weet niet of het plaatsen van een foto is gelukt, maar iedereen die interesse heeft, weet hoe een nieuwe band er uit ziet. Je...
  5. FZR1000 Naked

    Iemand verstand van FZR 750RU/RT voorvork demping ?

    Hoi, Ik heb een FZR1000 uit 88 met (volgens mij) een FZR 750 RU/RT voorvork. Nu heb ik deze uit elkaar gehaald, omdat ik niet tevreden was over de uitgaande demping. Maar ik snap nu niet precies hoe deze demping werkt. Per veerpoot kan je de demping op 4 standen instellen (daarmee wordt een...
  6. FZR1000 Naked

    Zelf proberen een quickshifter in elkaar te sleutelen

    Hoi, Ik zit met het idee te spelen om zelf een budget quickshifter in elkaar te gaan sleutelen, maar ik weet nog niet precies hoe. Het idee wat ik heb is: Een achterremlicht schakelaar dmv. de veer te verbinden aan mijn schakelpook. Dus op het moment dat je de schakelpook naar beneden...
  7. FZR1000 Naked

    Klitteband op m'n broek naaien omgeving Rotterdam

    Aangezien, ik een paar bochten te lang ben doorgereden met m'n sliders, is het klitteband beschadigd. Ik zoek dus een adres waar ze een nieuw stuk klitteband op m'n broek kunnen naaien. Het liefst in de omgeving van Rotterdam/Capelle a/d IJssel Weet iemand een adresje voor me ?
  8. FZR1000 Naked

    Te koop, Lucas stahflex stalen remleidingen (R6)

    Stalen remleiding van Lucas voor aan de voorzijde. Lengte van hart/hart banjo's is 69 cm en 61 cm. Zaten gemonteerd op een Yamaha R6 maar passen natuurlijk op veel meer typen en merken motoren. Merk het verschil nadat je de oude rubberen remleidingen heb vervangen door deze stalen...
  9. FZR1000 Naked

    Kleppen stellen van een R1 uit 1998 (klopt deze werkwijze ?)

    Hoi, Het mooie weer komt eraan en het is nu niet meer zo koud in m'n schuurtje, dus het was de hoogste tijd om eens onderhoud te gaan plegen. Voor het eerst in m'n leven ging ik dus de klepspeling van m'n R contoleren (wat een monniken werk) Tank lossen en het luchtfilterhuis demonteren...
  10. FZR1000 Naked

    ff schrikken kosten 20.000 km beurt Burgman 400

    Was vanmorgen ff schrikken toen ik af moest rekenen voor de 20.000 km beurt van m'n scooter. Ik heb totaal niet de bedoeling om m'n dealer zwart te maken oid. dus ik zal ook niet zeggen wie dat is. Maar het feit blijft dat ik +/- €600,- voor een 20.000 km beurt nog tijdens de garantie...
  11. FZR1000 Naked

    Let op, voor diegene met echte zwevende remschijven !!

    Gisteren maakte ik toch wel iets aparts mee. Ik was m'n R1 circuit klaar aan het maken (Nieuwe olie, remvloeistof, racekuipen en wielen met circuitbanden) Bij het monteren van m'n voorwiel, zag ik een kapotte seegering op de grond vallen :? Dus ik ging toch maar eens inspecteren waar...
  12. FZR1000 Naked

    Prof. spullen voor spuiten (maskeer tape ed), waar te koop ?

    Hoi, Ik zit wel eens naar Discovery te kijken en daar zijn ook van die programma's waar auto's/motorfietsen worden gepimpt/gespoten. Dat zijn natuurlijk we de besten die bezig zijn, maar waar mij het om gaat, zijn de materialen die ze gebruiken. B.v. afplaktape, vaak zie je dat ze een...
  13. FZR1000 Naked

    10.000 km beurt Burgman 400 wat kost dat ?

    Hoi, Binnenkort moet mijn Burgman 400 voor z'n 10.000 km beurt naar de dealer toe (hij zit nog volop in de garantie, dus zelfdoen is geen optie) De scoot is dan een half jaar oud en banden en remblokken zijn nog goed (of het moet nu ineens heel erg hard gaan) Wat waren jullie kwijt voor...
  14. FZR1000 Naked

    Hyosung 650, verschil 2006-2007 model ?

    Hallo allemaal. Ik ben me een beetje aan het orienteren en vroeg me af of er verschil zat in de 2006 en de 2007 modellen van de Hyosung Comet 650. Ik heb iets gelezen over koppen die kapot kunnen gaan van een bepaald jaartal, maar dat is niet meer aan de orde bij de jongere bouwjaren...
  15. FZR1000 Naked

    onderhoudskosten per type scooter ??

    Hoi, Ik ben me een beetje aan het orienteren om een scooter voor woonwerk aan te schaffen. Ik las ergens dat bij de burgman 400 de 1e beurt na 1000 km uitgevoerd moest worden. 5000 km verder volgende beurt en daarna iedere 6000 km een beurt. Is nogal een omslachtige en dure aangelegenheid...
  16. FZR1000 Naked

    Scooter dealer gezocht regio Rotterdam

    Hoi, Aangezien ik toch wel interesse heb in een motorscooter ben ik op zoek naar goede "scooter" dealers in de regio Rotterdam. Vooral omdat ik op dit forum al heel wat heb gelezen over de "slechte" scooterkennis van de doorsnee motordealer. Wie weet er er hier in de buurt een zaak waar...
  17. FZR1000 Naked

    Op zoek naar scoot voor (snelweg) woonwerkverkeer

    Aangezien ik straks voor m'n werk 2x 60 km per dag moet rijden over hoofdzakelijk autosnelweg/file ben ik me aan het orienteren voor een economisch vervoermiddel. Het liefst een zo zuinig mogelijk, maar het moet wel in staat zijn om iedere dag 2 x een uur autoweg vol te houden. Zelf zat ik...
  18. FZR1000 Naked

    Vraagje over brandstof verbruik CB400N 1983

    Hoi allemaal, Ik ben dus op zoek naar een zuinige woonwerk motor en ik zat dus te denken aan een Honda CB400N uit 1983. Zijn er hier ook ervaringsdeskundige die mij kunnen vertellen wat het brandstofverbruik is. Met name bij normaal snelweg gebruik.
  19. FZR1000 Naked

    Welke motor is het meest zuinig/geschikt voor woonwerk ?

    Aangezien ik voor m'n nieuwe baan 120 km. per dag zal moeten rijden (2x60), ben ik op zoek naar een meer economischer vervoermiddel dan wat ik nu heb. Het moet wel een motor zijn waarmee je goed mee kan komen op de autosnelweg, maar hij hoeft niet echt harder te kunnen dan +/- 120-130 km.u...
  20. FZR1000 Naked

    Ervaring met omdraaien BT002 (achterband)?

    Aangezien Zandvoort en Zolder beide rechtsom circuits zijn, slijten de banden dus een stuk meer aan de rechterkant dan links. Ik weet dat je een Pirelli supercorsa zonder problemen achterstevoren kan monteren, dit het ik zelf ook al eens gedaan. Maar aangezien ik nu op Bridgestone BT002 pro...
  21. FZR1000 Naked

    Welk merk remblokken zijn dit ?

    Hoi, Ik heb hier 2 hele mooie setjes gesinterde remblokken voor een R1 liggen, maar ik weet niet van welk merk :? Voordat ik ze ga proberen, zou ik toch graag weten welke het zijn (misschien wel standaard Yamaha, ik heb echt geen idee) Waarom ik het zo graag wil weten ? Als ik ze...
  22. FZR1000 Naked

    A Twist of the Wrist, bestaat hier ook een Ned. versie van?

    Hoi, Ik vroeg me af of er ook een Nederlandse vertaling bestaat van de boeken van Keith Code, A Twist of the Wrist ? Zelf vind ik het lezen in het Engels niet echt ontspannend, vandaar.
  23. FZR1000 Naked

    K&N, Teveel filterolie kan dat het vermogen beinvloeden?

    Hoi, Ik zit met een probleem. Volgens mij ben ik wat vermogen kwijt van m'n R1 uit 98. Niet echt een klein beetje, maar ik denk toch dat ik +/- 15 pk minder heb dan (vorig jaar) Vorig jaar haalde ik met gemak op het rechte stuk van Zandvoort 250-260 km. Dit jaar kom ik niet boven de 225 km...
  24. FZR1000 Naked

    Remblokken R1 (EBC gesinterde blokken bevallen goed)

    Ik dacht ik zal eens iets positief melden. Regelmatig worden er vragen gesteld over welke remblokken te monteren. Zelf heb ik pas EBC gesinterde remblokken gemonteerd op m'n R1, waarmee ik gisteren op het circuit van Zandvoort heb gereden. Ik kan alleen maar zeggen, het remt geweldig *O*...
  25. FZR1000 Naked

    Adres gevraagd om zadel op te laten dikken (R'dam)

    Weet iemand misschien een adresje waar ze m'n zadel zouden kunnen verbouwen ? Het liefst in de buurt van Rotterdam of omstreken. Ik wil namelijk m'n zadel een paar cm. verdikken/ophogen.
Terug
Bovenaan Onderaan