Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: LangeWillem
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Elektra probleem FZS1000

    Dames en heren, Ik heb een Electra probleempje en wellicht kan iemand mij daarbij helpen. De motor van mijn vrouw, een Yamaha FZS1000 uit 2003, heeft last een lekspanning. En daardoor liep de accu dus in ongeveer 3 á 4 weken leeg. En na wat onderzoek kwam ik uit op een verbinding van het...
  2. L

    Laverda 1200 30th Anniversary ???

    Hallo, Recent heb ik deze Laverda 1200 uit 1980 gekocht. Een echt project want het is niet moeders mooiste en op dit moment start hij niet eens. Maar dat komt allemaal wel goed. Ik ga daar overigens gewoon hulp bij regelen want mijzelf ontbreekt de tijd en hier en daar ook de...
  3. L

    Gezocht: Originele Yamaha Valdop voor een FZS1000

    Hallo, Wie kan mij helpen aan een originele Yamaha valdop voor een FZS 1000 uit 2005 (oude type). Volgens mijn dealer zijn ze niet meer leverbaar. Alleen een rubber dop is al voldoende (De oude heeft uitstekend zijn werk gedaan.... ;( ) Zie foto:
  4. L

    Laverda 1000 3CL uit 1978

    Nu een jaar in mijn bezit en er hooguit 800 km mee gereden. Ik rij veel meer met mijn andere (moderne) motor en ik vind het dus maar zonde om zo’n mooie Laverda te laten staan. Naast de (moderne) motor van mijzelf, en de motor van mijn vrouw komt er nu ook een motor bij in de garage voor mijn...
  5. L

    Grote bagagedragers voor superbikes??

    Hallo, Ik heb op de motorbeurs in Utrecht een stand gezien waar ze van die grote bagagedragers voor superbikes hadden. Dus op de plaats waar normaal de duo zit. Volgens mij ergens in hal 7. Kan iemand mij vertellen welk bedrijf dat was? En misschien een linkje? Bij voorbaat dank...
  6. L

    Te koop: Yamaha XJ900F bouwjaar 1991 (type 4BB)

    29-10-08: De XJ900F is reeds verkocht!! Yamaha XJ900F bouwjaar 1991 (type 4BB) Kleur zwart met een goud randje. Kilometerstand 120.500 km Prijs € 1.300,- Extra’s en info: - WP voorvorkveren. - Koni's achterschokdempers. - Staal ommantelde remleidingen. - Saito...
Terug
Bovenaan Onderaan