Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: denzell
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. denzell

    Welke (Yamaha) benzinetank is dit?

    Goedenavond :] Ik was benieuwd of iemand herkend van welk type Yamaha deze benzinetank is - zie bijlage. Alvast bedankt!
  2. denzell

    Te koop: Honda NX 250

    Kenmerken Soort motor: Enduro Bouwjaar: 1991 Kilometerstand: 39.120 km Motorinhoud: 250 cc Beschrijving Te koop aangeboden in verband met aanschaf van een sportmotor: Honda NX 250 Deze lichte allroad motor verkeert in goede staat. Heerlijke motor met een hoog fun gehalte...
  3. denzell

    Scheur in zadel

    Hey allen, Ik heb geconstateerd dat er een scheurtje van ca. 2 cm in mijn zadel zit. Graag wil ik voorkomen dat deze zich uitbreidt. Wie heeft er tips over wat voor soort lijm ik moet gebruiken of heeft misschien andere oplossingen voor dit euvel? Liever geen tape om 't zadel heen omdat het...
  4. denzell

    NX 250, rare trilling - resonantie

    Hi allen, Zit met een beetje een vreemd probleem. Mijn NX 250 "golft" - eigenlijk alleen als ik 70km/u rijdt. Met een medepassagier wordt het erger. Zodra ik 80~90 rijd is het golven weg, en rijd ik zachter, dan ook. Golven klinkt misschien raar, maar ervaar het als een soort...
  5. denzell

    waar legaal offroaden?

    Omdat ik binnekort met een vriend eens van de weg af wil, zoek ik in de omgeving Utrecht een paar zandpaden / bossen waar we niemand storen of een plek waar wel vaker wordt gereden. Heeft iemand een suggestie? :-)
  6. denzell

    Achterremklauw

    Goedendag, Na demontage van mijn achterremklauw stuit ik op het volgende probleem; Dit is de remklauw in kwestie: De remblokjes waren versleten, dat was reden voor de demontage. Ik zag dat de remzuigers oneven naar buiten waren gekomen, wat ook het schuine afslijten van de...
  7. denzell

    bandenwissel; balanceren?

    Ik ga morgen een band omruilen voor mijn voorwiel voor een exemplaar met meer profiel. Nu vroeg ik me af pf het nodig is om de band te laten balanceren. Ik heb namelijk een adresje waar ik voor maar 5,- de banden kan omswitchen met zo'n bandenpers, maar uit (brommer) ervaring weet ik dat zij...
  8. denzell

    Honda VFR400R start niet

    Hey, Mijn Honda VFR400R is spontaan gestopt met starten, gisteravond reed ik een klein rondje met de choke aan, een klein stukje door de buurt. Ik merkte al dat deze anders (raar) liep, hij maakte namelijk evenveel toeren met volle uitslag als bv. met halve gasuitslag. Na ca. 200m sloeg hij...
Terug
Bovenaan Onderaan