Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Roger Remschijf

    Rickman kawasaki CR1000 'predator'

    te koop aangeboden: Rickman kawasaki CR1000 .. - bouwjaar 1981 - 1050cc Wiseco zuigers (1500km vorige eigenaar heeft ze geplaatst) -elektronische ontsteking - Astralite wielen - lockheed rempomp voor / lockheed rempomp achter - lockheed remschijven voor en achter - lockheed remklauwen...
  2. Roger Remschijf

    cb450 K1 kilometertelleraandrijving

    GEZOCHT: cb450 k1 1968-1970 kilometerteller aandriving voorwiel ligt 'ergens' ..maar ik kan hem niet vinden tot nu toe, iemand er één liggen ? is niet dezelfde als een cb500f/ 550f ook niet.. cb450 K2/3/4/5 zijn ook anders. (de diameter verschilt, buitenste rand is groter/ en het is...
  3. Roger Remschijf

    raad het plaatje: achterbrug van een .... ?

    Ik vraag me zo es af: waar is deze achterbrug oorspronkelijk van ??? • Width @ Chassis Mount: 232mm • Width @ Wheel Hub: 235mm • Effective Length (Centre-line Spindle-to-Spindle): 452mm iemand een idee ??
  4. Roger Remschijf

    mono / schokbreker

    heeft er iemand een GOEDE monoveer/ schokbreker liggen ? - motor: 160 kilo / berijder 90 kilo - lengte maximaal 30cm graag een foto + prijs svp !
  5. Roger Remschijf

    brembo remklauwen 95mm

    gezocht voor caferacer project: twee brembo remklauwen, hart-hart afstand 110mm iemand iets liggen ? zitten vooral op ducati, moto guzzi, ..
  6. Roger Remschijf

    suzuki T500 achterwiel aluminium /opstaande rand/akront

    suzuki T500 achterwiel, akront velg WM3, helemaal compleet ! spaken roestig,.. velg/naaf kunnen wel wat TLC gebruiken ! in de vorm van: poetsen ! €100 ophalen kan in Ede of de Bilt
  7. Roger Remschijf

    race kuip Honda CB750 /550 conus

    vereist een kleine reparatie (niet zichtbaar, 5cm scheur) verder een enorm gave kuip ! €100
  8. Roger Remschijf

    cafe racer tank gt750

  9. Roger Remschijf

    aluminium cafe racer tank

    een heel fraaie cafe racer tank ! (niet nieuw, maar goed gebruikt..dingetje/butsje hier en daar maar dat maakt hem in mijn ogen juist zo gaaf !) opsturen mogelijk/ afhalen ook prima €200
  10. Roger Remschijf

    Ducatie 800i originele uitlaten

    Ik hoor jullie denken: "wat fijn ! een setje voor als ik het circuit op wil !" :+
  11. Roger Remschijf

    Honda Rickman CR750

    Rickman CR750 met rickman-kenteken !
  12. Roger Remschijf

    cb550f blauw / origineel €700

    eerst de plaatjes ! Kijk es aan: Honda CB550f uit het jaar 1976 €700
  13. Roger Remschijf

    XS650 frame met/zonder kenteken

    ..de topictitel zegt het eigenlijk al ;) iemand een frame over, waar toch wat onduidelijkheid over bestaat of er iets mee gaat gebeuren het komende decenia ? Ik help U graag van de droom af dat het een ooit nog een kekke restauratie gaat worden :+
  14. Roger Remschijf

    cb550 vlotterbak 1x

    helaas,..één van de aftapschroeven wilde geen afscheid nemen van zijn alumini9um omgeving en dacht dat hij het met de halft ook wel af kon,...afgebroken dus :( helaas,.. het gaat om een vlotterbak met de schroef naar Rechts wijzend,.. (zitpositioneel gezien) iemand zo'n bakkie los liggen ...
  15. Roger Remschijf

    wasp zijspan --> ook als solo te gebruiken ?

    [ ] geschikt [ ] ongeschikt ik heb een Wasp frame staan alhier en wil die eigenlijk gebruiken als 'solo' ..maar is dat qua geometrie wel een goed idee ? Wasp maakt ook solo frames en ik zie er maar weinig verschil in, iemand die er meer vanaf weet dat ik te weten ben gekomen met mijn 5...
  16. Roger Remschijf

    Keihin Cr31 of cr33

    iemand een set goede,gebruikte (of nieuwe tegen gereduceerd tarief) liggen >??
  17. Roger Remschijf

    CB550f zijkapje (links)

    gezocht: linker zijkapje (nog liever: L+R) van deze motor
  18. Roger Remschijf

    motorblok cb750 2x + frame (kenteken) + wielen

    Deze zijn niet van mij, maar van een vriend van me die lange tijd buiten NL verblijft: 1x CB750 motorblok (compleet) €150 gereserveerd Blok, frame /achterbrug (1977 + kenteken= opnieuw gemoffeld !!) + spaakwielen +voorvork (matig) €150 beide blokken los, beide een half jaar geleden van...
  19. Roger Remschijf

    z900 blok/frame/naven/tank/etc+ z1000 blok

    z900 frame (geen kenteken meer..is ingeleverd jaren geleden..zou volgens mij weer op oude kenteken gezet moeten kunnen worden) blok (vies ! maar is los...met compressie Ik raad aan het uit elkaar te halen (top half) en het netjes te maken en het blok is helemaal compleet !!!) tank...
  20. Roger Remschijf

    nieuwe dresda achterbrug kawasaki z900 z1000

    van de Firma DRESDA uit Engeland; achterbrug, nieuw, chroom, conisch gelagerd €125
  21. Roger Remschijf

    on/off + startknop

    de hele simpele versie van KTM of MV augusta: ik zoek een stuurschakelaar met daarop ON/OFF en daaronder 'startknop' .. iemand zoiets liggen ? Ik zag het vandaag op een KTM en op een MV zitten en dacht: da's wat voor mij !! (zal foto zoeken ja ;))
  22. Roger Remschijf

    ducati monster 2003

    *poef*
  23. Roger Remschijf

    cilinderkop xr80 aanhaalmoment Nm-KG ?

    tsja,..ik zoek nu al een uur..misschien zelfs al 1½ maar kan het niet vinden, misschien weet iemand het zo uit zijn hoofd of heeft eenfijn workshopmanual liggen of nog beter: weet hoe je hem & waar je het kan downloaden ?! probleem: mijn XR80 heeft een frisse zuiger..kleppen mooi...
Terug
Bovenaan Onderaan