Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: conducteur
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. conducteur

    Vragen over compressor en hopelijk wat advies van jou!

    Ik wou vandaag het water uit de ketel aftappen, maar en kwam een hele smak aan olie mee.. conclusie: mijn compressortje (1987) heeft zijn beste tijd gehad :( Nu dus opzoek naar een nieuwe, en jullie mogen me helpen :P Ik heb twee verschillende modellen op het oog waar ik niet goed uit kan...
  2. conducteur

    Dyno testbank Yamaha supermoto yz426

    Beste MF'ers, Vandaag de motor laten banken omdat ik verwachte dat deze na de hotcams installatie wat rijk liep. Bleek inderdaad wat rijk te lopen, vooral onder in (zie de uitschieter naar beneden in de grafiek). Nu is mijn vraag, hoeveel maten zouden jullie in sproeiers aanpassen? Ik zat...
  3. conducteur

    Yamaha yz426f start niet na Hot Cam installatie

    Ik heb een probleem met mijn oude beestje, wie o wie kan me helpen? Ik heb enige tijd terug een YZ426F gekocht. Het apparaat liep werkelijk als een trein maar omdat de onderhoudshistorie onbekend was en ik toch graag SM wou rijden ben ik afgelopen winter begonnen met mijn rebuild project...
  4. conducteur

    Kleppen stellen vraagje

    Ik ben bezig met m'n winter project yz426f supermotard. Ik heb Hotcams liggen en ben bezig met het controleren van de klepspeling. Nu heb ik zowel de inlaat als de uitlaat kanten gemeten en vroeg me af of ik nog specifiekere voelermaten moet kopen om het "precies" op te meten. Mijn...
  5. conducteur

    Voor degene die deze zomer een motor wil importeren

    Ik heb inmiddels al meerdere motoren en auto's uit het buitenland geïmporteerd. Vaak liep ik tegen het probleem aan dat ik aan transportkosten vaak zoveel kwijt was dat ik het voertuig bijna net zo goed in NL had kunnen kopen. Aankomende zomer rijd ik samen met een vriend, die zijn eerste...
  6. conducteur

    Kawasaki Z750 z 750 Radiator / Zij Kapjes in Carbon

    Hallo jongelui, Ik bied twee kapjes te koop aan. Welteverstaan een set van linker en rechter, onbeschadigde radiatorcovers uit écht Carbon. Passen op een Kawasaki Z750 van 2003-2006. Vraagprijs is EUR99. Je kunt ze ophalen in Groningen of ik kan ze versturen..
  7. conducteur

    Kan deze versnellingsbak gerepareerd worden?

    Zoals jullie kunnen zien op de fotos, is de vliegwiel in de bak gegraven. Dit heeft een laag afgesleten (;zie foto). Hierdoor is er een heeel dun haarscheurtje ontstaan. Ik zat te denken, kan dit gerepareerd worden d.m.v. een alu/magnesium las op het haarscheurtje? vervolgens de las netjes...
  8. conducteur

    vreetdoppen of gripdoppen, waar te koop?

    ik heb een moer dolgedraaid en de ruimte laat het neit toe om met een dremel of bijteltje te werken. zoek nu een setje vreetdoppen, weet iemand die te koop? kan ze niet vinden, misschien is de officiele benaming anders.. alvast bedankt! groetjes
  9. conducteur

    heeft iemand een mooi wheely sjabloon / plaatje?

    iets zoals dit maar dan van en motor: wil heb op friskfilm uitsnijden met een scalpeltje en dan spuiten :D
  10. conducteur

    VOL GAS JONGE

    BAM!
  11. conducteur

    Welke motoren hebben standaard 6 pot radiale klauwen?

    Zoals deze van R1:
  12. conducteur

    BAM!

    vandaag me motor opgehaald, hele dag geoefend en nu? BAM, KIEK ME GOAN JONGE! dit ding heb echwel vermoge jonge! ikke reed hier al 220 ofzoiets en BAM, trok em nogsteeds op et achterwiel jonge! BAM, kut!
  13. conducteur

    BAM

    net me motor opgehaald, hele dag geoefend en BAM, HIER JONGE!
  14. conducteur

    Post hier mooie mannen op de motor!

    opgedragen aan meangreengirl! en omdat er al zo zoveel chicks op de motor-topics zijn ;)
  15. conducteur

    Post hier je Biker Chicks!

  16. conducteur

    vraagje over Anodiseren

    Ik ben van plan om wat te gaan experimenteren met anodiseren. Ongetwijfeld zijn velen van jullie mij reeds voor geweest, vandaar dat ik mijn vraag bij jullie neerleg. Ik heb me al redelijk ingelezen in de materie, er rest mij slechts 1 vraag: Kan ik deze voeding gebruiken voor de...
  17. conducteur

    Nokkenas-sensor ZX9R kapot, en nu?

    Vonkt je motor dan? OF vonkt hij niet omdat de sensor niet kan registreren in welke stand de nokkenas staat? Iemand ervaring? Hulp zeer gewaardeerd!
  18. conducteur

    FI melding na aansluiten kabel, iemand een idee?

    opgelost! slotje:D
  19. conducteur

    Nokkenas-sensor tik gehad, FI melding?

    stel je nokkenassensor is kapot, start je motor dan? en krijg je een FI melding of niet?
  20. conducteur

    Wie gaat zondag GP Tsjechie winnen?

    Uiteraard zijn er morgen nog kwalificaties maar wie van jullie durft nu al met enige zekerheid te zeggen wie de race wint? Ikzelf denk Lorenzo, maar Rossi is altijd gevaarlijk.. *O*
  21. conducteur

    boete voor 'versleten achterband', procedurefouten of niet ?

    Geachte mede motor-vrienden, Ik heb even een vraagje. Ik ben net staande gehouden door 2 agenten die mijn band eens van dichterbij wouden bekijken. Ze hebben me bekeurd voor te weinig profiel, ze hebben dit niet gemeten etc. Ik had geen identiteitsbewijs of motorpapieren bij me omdat ik op...
  22. conducteur

    Wat is de snelste motorscooter op het moment?

    Heb sinds de verkoop van mn motorrunner de ontwikkelingen op motorscootergebied niet echt bijgehouden, dus vandaar mijn vraag. Met snelste bedoel ik uiteraard 0-100 of 0-150 ofzo.. Ben erg benieuwd! Groetjes Conducteur.
  23. conducteur

    Te koop: Custom MS paint zeer groene fiets!

    Custom Kmstand: 8000 Bj: 2009 Verkoop zonder opties. Vraagprijs: 5000euro
  24. conducteur

    Kawasaki Z1000 2003 , EUR2500 aan extra's. goedkoop 4 MF-ers

    Ik bied te koop aan: Merk: Kawasaki Type: Z1000 Bouwjaar: 2003 KM stand: laten we het ruim houden, ergens tussen 21000-25000 (ik rijd er nog op, maar hopelijk is ie voordat ie de 25000 aantikt, verkocht) Kleur: Metallic zwart met wat Mat zwart Prijs: EUR6500 MF-prijs: EUR5999, zonder...
  25. conducteur

    Kawasaki Z1000 2003 , EUR2500 aan extra's. goedkoop 4 MF-ers

    Ik bied te koop aan: Merk: Kawasaki Type: Z1000 Bouwjaar: 2003 Kleur: Metallic zwart met wat Mat zwart Prijs: EUR5500 MF-prijs: EUR4999, zonder Laser uitlaten etc: EUR4495 Altijd dealer onderhouden! Mocht iemand besluiten hem te kopen, krijgt het beestje nog een onderhoudsbeurt op...
Terug
Bovenaan Onderaan