Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FreBa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FreBa

    Alcoholtester voor motoren verplicht in Frankrijk?

    In Frankrijk moet je in de auto een alcoholtester (2?) verplicht aan boord hebben. De handhaving op deze verplichting is nog voor onbepaalde tijd vooruitgeschoven, heb ik vernomen. Binnenkort ga ik skiën in Frankrijk en in juni een motortocht daar maken. Wèl een tester meenemen in de auto is...
  2. FreBa

    Striptekenaar en motorrijder omgekomen

    Dag, Vanmorgen las ik dit bericht: Bekroond striptekenaar Oosterveer omgekomen Striptekenaar Minck Oosterveer (50) is zaterdag bij Dordrecht om het leven gekomen bij een motorongeluk. Dit jaar kreeg hij de Stripschap-prijs voor zijn hele oeuvre. Oosterveer tekende onder meer de...
  3. FreBa

    Blik op de Weg, seizoen 2011/2012

    Dag, Vanavond begint BodW om 22.25 uur op Ned. 1. "Motorspecial" Mhg, FreBa
  4. FreBa

    Overleden na val in Frans ravijn

    Gelezen in TcTubantia van 03-09-2009 De 41-jarige Hengeloër M.L. is zondagmiddag om het leven gekomen bij een motorongeluk in de omgeving van de Franse stad Nice. Hij maakte met een paar motorvrienden een toertocht over de departementale weg RD 28. Op een smalle brug over de kloof van de rivier...
  5. FreBa

    Max. snelheid motor + aanhanger na 01-05-2009

    De maximum snelheid van een auto/caravan( of aanhanger)-combinatie gaat na 1 mei a.s. omhoog van 80 naar 90 km /u. Hoe is dat geregeld met de combinatie motor/aanhanger? Mag die combinatie straks ook 90 km/u rijden? Volgens mij wel, want er wordt gesproken van een motorvoertuig met aanhanger...
Terug
Bovenaan Onderaan