Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vulcanrider
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vulcanrider

    Bobine voor FZ750 c.q. XJ700X cilinder 1-4

    Voor mijn Yamaha XJ700X uit 1985 ben ik op zoek naar de bobine voor cilinder 1 + 4. En aangezien het blok feitelijk uit een FZ750 vandaan geplukt is door Yamaha kan dat m.i. ook een bobine zijn van een FZ750. Ik ben allerlei sloperijen afgeweest zonder resultaat en cmsnl heeft het ook niet...
  2. Vulcanrider

    Gevraagd Colortune testbougie

    Hallo, Ik ben op zoek naar een Colortune apparaatje. Mogelijk heeft iemand dat ongebruikt in een lade liggen en doet er niets mee.
  3. Vulcanrider

    Hoe benzinefilter plaatsen

    Hallo, Vanmiddag een kleine benzinefilter voor een 8 mm slang gekocht en eigenlijk vergeten te vragen welke kan richting de carburateurs geplaatst moet worden. Links zit het filter in het begin van het buisje vastgeklemd. Rechts is het filter aan drie kanten geklemd en kan de benzine er vrij...
  4. Vulcanrider

    Booster kevlar jeans

    Omdat ik van heel veel ben afgevallen van XXXXL naar L is mijn Booster kevlar jeans te koop. De broek heeft de mogelijkheid om er bescherming in te plaatsen. De broekmaat is W38. Letterlijk 1x gedragen en daarna in de kast gelegd. Het is gewoon m’n ding niet. Nu voor € 50,00
  5. Vulcanrider

    Oplaaddock voor een TomTom 400

    Gevraagd een oplaaddock voor een TomTom 400.
  6. Vulcanrider

    Kleppen stellen Kawasaki Spectre 1100

    De komende periode ga ik de kleppen van de Kawasaki Spectre 1100 stellen en ik vroeg mij af of ik de klepgeleider opzij kan schuiven zoals dat bij een ZZR1100 ook gedaan wordt. Of is systeem dat ik de klep met spec. sleutel naar beneden moet drukken en dan de shim er tussen uithalen met een magneet.
  7. Vulcanrider

    Voorvork slaat door.

    Van het jaar progressieve veren van ISS gemonteerd op mijn gtr1000 uit 2002 (type A9 en hoger) en de olie 320 cc per vork erin gedaan, conform wpb. Het is een vorkpoot zonder luchtondersteuning. De gtr rijdt weer strak, maar als ik een drempel of fikse kuil op of in rij dan slaat de vork door...
  8. Vulcanrider

    SPOED gevraagd een ZRX1100 koppelinghuis/korf

    Forumleden, Voor een maat ben ik op zoek naar een koppelinghuis/korf voor een ZRX 1100. Zelfs de importeur heeft hem niet! oem nr.13087-1171 Bij dealers is het niet te krijgen. Alvast bedankt. groetjes,
  9. Vulcanrider

    Werkplaatsboek FZ750 of XJ700X

    Ik ben op zoek naar een gedeelte van een werkplaatsboek van een FZ750. Het gaat om het motorblok deel waarin het demonteren van de kop en het kleppen stellen ter sprake komt. Waarom? Omdat het blok mijn Yamaha XJ700x feitelijk hetzelfde is en ik een nauwelijks leesbaar werkplaatsboek van mijn...
  10. Vulcanrider

    Onderdelen van een Suzuki GS450E

    Te koop aangeboden onderdelen van GS450E. Tank met tankdop, roestvrij maar met deukje rechterkant. Tankrubber Knipperlichten 4x Zijkappen Links onbeschadigd. Rechts mist nokje. Voorspatbord. Kunststof achterkant, inclusief achterlicht. Stuur maar een PB bij interesse.
  11. Vulcanrider

    Lekke koppakking?

    Gisteren mijn nieuwe aanwinst opgehaald. Project XJ700X. En vanmorgen wat aangekoekte geel/bruine troep weggehaald en nu keek ik van onder naar boven en daar is vermoedelijk toch een lekke koppakking.🥴 Maar is dat zo?
  12. Vulcanrider

    Project XJ700X

    Vandaag het herfst, winter, lente project opgehaald. De Yamaha heeft een tijd in een garage gestaan in Zandvoort en dan wordt er van alles roestig, van vliegroest tot pitten op het chroom. Het frame kan aangetipt worden, maar het voorspatbord en evt. de tank moet echt gespoten worden. Verder...
  13. Vulcanrider

    Mini spoiler c.q windschermpje gevraagd.

    Hallo allen, Heeft iemand toevallig nog een universeel mini spoiler of schermpje voor op een origineel windscherm liggen waar hij/zij toch niets mee doet? Zo ja, dan wil ik die graag voor de juiste prijs overnemen. Alvast bedankt.
  14. Vulcanrider

    GTR1000 achterschokbreker lekt lucht.

    Hoi, De achter schokbreker met luchtvering van mijn Kawasaki GTR1000 uit 2002 loopt langzaam leeg. Heeft iemand zoiets al eens hersteld? Ik zit zelf te denken om in iedergeval de o-ring van de ventielleiding te vervangen.
  15. Vulcanrider

    Sena smh5 clamp gevraagd

    Bij mijn sena smh5 heb ik de clamp te vast gedraaid en nu is de clamp gescheurd bij de schroef bevestiging. Iemand toevallig een defecte smh5 liggen met een clamp die niet kapot is? Alvast bedankt.
  16. Vulcanrider

    Remklauwen blijven lekken

    Merk:Kawasaki Type:GTR1000 Bouwjaar:2002 Kmstand:58.000 Probleem: Wanneer is het probleem onstaan: verleden week tot heden. Wat is er al aan gedaan: cilinder gepolijst, nieuwe rubber ringen en nieuwe zuigers. Afgelopen week de remklauwen gereviseerd, het is trouwens niet de eerste keer dat ik...
  17. Vulcanrider

    Te koop werkplaatsboek voor de GPZ900R, GPZ1000, ZX10 en ZZR1100

    Te koop werkplaatsboek voor de GPZ900R, GPZ1000, ZX10 en ZZR1100. Ophalen of verzenden. Prijs: € 20,00 excl. verzendkosten.
  18. Vulcanrider

    Te koop LSL supperbike set voor een ZZR1100C en ZZR1100D.

    Te koop LSL supperbike set incl. de bovenste stalen remleiding voor een ZZR1100C en ZZR1100D. Het is echt een weldaad voor je rug en polsen. Prijs € 175,00 Ophalen of verzenden.
  19. Vulcanrider

    Bedrading door stuur, inkorten.

    Bij mijn vt1100 wil ik bij mijn nieuwe stuur ook weer de bedrading door het stuur hebben. En aangezien ik geen sjoege heb van electronica hier de vraag maar neer gezet. Het zit nu in een grote ape en aangezien ik dat veel te hoog vindt moet het daar uit en in een halve ape gepropt worden. Wat...
  20. Vulcanrider

    As niet uit voorvork

    Hoi, Ik heb bij mijn VT1100 een lekke voorvorkkeering. Dus de voorkant omhoog en het wiel etc. eruit om gelijk maar beide poten aan te pakken. Dus niet, de as krijg ik er niet uit. De vier klemboutjes verwijdert uit de voorpoten en de bout (deels een holle as) van de as gedraaid. Aan de...
  21. Vulcanrider

    GS450E opknappen of onderdelen.

    De GS450E moet dit weekend nog weg voor weinig. De motor loopt goed maar max. 90 km/u. De eigenaar heeft geen tijd/zin om er nog energie in te steken. Mogelijk is de cdi defect. Er zitten praktisch nieuwe banden op. Nieuwe schokbrekers, spiegels, stuur. Om te bouwen naar caferacer of te...
  22. Vulcanrider

    Motorrijders/begeleiders gevraagd voor Truckrun 21 sept. 2019

    Dames en heren, Het volgende volgende wil ik graag onder de aandacht brengen. Ik rij dit jaar voor het eerst mee op 21 september 2019 als motorrijdende verkeersregelaar. Het doel is uiteindelijk om de zwakkere in de samenleving c.q. gehandicapten een leuke dag te bezorgen in een truck. En ja...
  23. Vulcanrider

    Dynamo Honda VT1100

    Gevraagd een dynamo Honda VT1100 uit 1987. Alvast bedankt.
  24. Vulcanrider

    Verificatie motorforum-beta

    Ik kreeg een verificatie user-is en ww verzoek bij "motorforum-beta". Hebben we het hier over verzoek vanuit het forum of is dit een fraude dingetje?
  25. Vulcanrider

    ZZR1100C benzinepomp perikelen i.v.m. lege carbs

    Techneuten, Nadat de kleppen gesteld waren van mijn ZZR1100C is de blok weer opgebouwd om de carbs te synchroniseren. Maar dan moet de motor wel lopen. De tank aangesloten op de brandstofpomp en daarna het contact aangezet. Nu is het zo dat standaard je de brandstofpomp voor een paar seconden...
Terug
Bovenaan Onderaan