Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JourneY
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JourneY

    Gevraagd: Bazzaz push sensor

    Dag, ik ben op zoek naar een push sensor van Bazzaz. Eventueel te ruil tegen een pull sensor. Groet, Koen
  2. JourneY

    gezocht: Akrapovic dempers voor evo lijn Yamaha R1 rn19

    Hallo, Heeft iemand hier toevallig nog een set Akrapovic Evo dempers te koop voor een goede prijs? Ik zoek namelijk de dempers bij een Akrapovic Evolution systeem voor op een Yamaha R1 2007-2008 (RN19). Mogen eventueel ook wel licht beschadigd zijn. :) Groet, Koen
  3. JourneY

    Power Commander 3 voor Yamaha R1

    Dag allemaal, Goed werkende Dynojet Power Commander PC 3 te koop voor een yamaha r1 rn12 2004 2005 2006 MF prijs €150,- Groet, Koen
  4. JourneY

    Te koop: Dynojet Push Quickshifter

    Verkocht!
  5. JourneY

    Dainese Shard Combi blauw/wit

    Te koop; Dainese heren combipak Type; Dainese Shard ook wel S serie. Maat; 50. Staat; Gebruikt Inclusief; kneesliders 8-) Locatie; Hengelo (passen is mogelijk) Prijs; €275,- (op mp 290) Pak ziet er goed uit en is alleen met mooi weer gedragen. Kleuren wit/parelmoer, oranje...
  6. JourneY

    Carbon kappenset GSX-R 600 750 k8 k9 k10

    Hoiiiiii motorforum vrinden, Voor de liefhebber heb ik een complete carbon kappenset te koop. Past op de Suzuki GSXR 600 of 750 k8-k9-k10. 100% echt carbonvezel! VERKOCHT! Stickerset 2010 Haslam- Viru Darkdog nog te koop. Foto's; Groet, Koen 06 vier 11 00 159 of...
  7. JourneY

    Aantal spulletjes (Gsx-r remmerij & PC25 meuk)

    Ik was ooit eens van plan om de voorremmen van mijn honda CBR F2 aan te passen, helaas gaat dit project niet meer door, omdat ik mijn honda'tje weg doe. Hierbij dus het volgende te koop; Nissin radiale rempomp Opname stuur Ø22mm. Ziet er nog nieuw uit en heeft altijd in de remolie...
  8. JourneY

    Overgespoten velgen; hoe toplaag eraf halen?

    Hoi, De vorige eigenaar van mijn honda vond het goed genoeg om de velgen - inclusief uitbalanceer loodjes - rood te spuiten. De zwarte poedercoat laag die eronder zit zie je er op een aantal plaatsen doorheen komen. De velgen zijn onbeschadigd en voor zover ik de zwarte poedercoat laag kan...
  9. JourneY

    Polyester kappenset Honda CBR600 PC25

    Hoi, Te koop: vol polyester kappenset voor een Honda CBR600 PC25. De vorige eigenaar van de honda wilde er een circuitmotor van bouwen, echter is het hier nooit van gekomen. Aangezien ik hem nu heb omgetoverd tot een streetfighter, ligt me die kappenset behoorlijk in de weg. In het...
  10. JourneY

    Alpinestars SMX-plus laarzen [zwart/blauw, maat 45]

    Beste forummembers, Interesse in een paar mooie laarzen? Ik heb namelijk het volgende te koop; - Alpinestars SMX-plus laarzen , kleur blauw / zwart , maat 45 De laarzen zien er perfect uit. Weinig gedragen! [zie foto's] Aan de binnenkant van de enkelprotectie zitten wat...
  11. JourneY

    Alpinestars combi maat 52 Blauw / zwart / wit

    VERKOCHT! VERKOCHT!
  12. JourneY

    Gezocht: Leren combi motorpak [ blauw / wit / (zwart) ]50 52

    Hoi, Ik ben op zoek naar een lederen combipak. Ik ben zelf 187cm lang, 74kg zwaar. Waarschijnlijk past maatje 50 of 52 mij wel. Het Ligt er een beetje aan of het pak klein of groot uitvalt. Liefst in de kleuren wit / blauw. Moet mooi staan bij blauw/witte GSX-R. EDIT: Met kneesliders...
  13. JourneY

    Motor na aankoop en overschrijven terug naar huis rijden?

    Hallo beste MF'ers, Ik ga zaterdag naar een motor kijken, en waarschijnlijk ga ik deze ook kopen. Nu weet ik dat je bij overschrijven samen naar het postkantoor moet gaan, paspoort etc allemaal mee moet nemen. Maarrrr wat ik me afvroeg is het volgende: Zou je na het overschrijven van de...
Terug
Bovenaan Onderaan