Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gekopwielen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gekopwielen

    Honda Gyro Canopy

    Niet nieuw maar wel heel vermeldenswaard, deze koelbox op wielen: http://www.youtube.com/watch?v=dYCbJsJp-bc Er waren helaas geen foto's van te vinden. Iemand?
  2. Gekopwielen

    Wordt dit een MP3-killer: de A3 van Adiva?

    Wat denken jullie. Wordt Adiva met de A3 de eerste MP3-killer?
  3. Gekopwielen

    Kenteken verbergen bij uploaden pic's van je motor?

    Misschien kan iemand hier eens wat licht op laten schijnen. Waarom is het verstandig om het kenteken van je motor door te halen (of onzichtbaar te maken) voordat je de foto op dit forum of elders op internet post? En als je motor gejat wordt, moet je het kenteken dan juist wél of juist niét op...
  4. Gekopwielen

    Op de scooter naar de Salon in Parijs (weekend 19 september)

    Gewoon omdat het kan :]. Plan: vrijdagmiddag 18 september 13:00 vertrekken vanuit Hazeldonk en met een rustig gangetje afzakken naar het zuiden. Met de nodige tussenstops in +/- 6 uur? Op zaterdag naar de salon om de nieuwe modellen te bewonderen. En natuurlijk met de scooter rondje...
  5. Gekopwielen

    Suzuki Burgman 400 K2 (2dehands)

    Afgelopen weekend kwam ik bij een kennis van mij een blauwe Burg uit 2002 tegen. Deze heeft het gecombineerde remsysteem. De scoot zag er erg goed uit, nog maar 10k op de teller. Dilemma. Nieuwe Burgman 400 met ABS, of lekker met deze scoot gaan rijden? (En een aantal duizenden euro's in mijn...
  6. Gekopwielen

    Ook nieuw

    Hey motormuizen, Ik ben ook nieuw hier, maar niet nieuw met motorrijden. Toen ik 18 was gelijk rijbewijs. Is nu 19jaar geleden... Ben begonnen op een Honda CB 250 in mijn studententijd aan de Universiteit Twente. Daar heb ik bij de motorsportgroep ook trial gereden. Batavierenrace...
  7. Gekopwielen

    Suzuki Burgman 400Z ABS K9

    Op de site van Suzuki staan de foto's van de nieuwe Burgman 400 Z model 2009. Nu dus ook met ABS! Oogt heel luxe met dat donkerbruine zadel. En bij de (optionele) accessoires staan ook de notenhouten dashboard kastjes. Erg mooi allemaal.... ik vrees dat het Suzuki toch gaat lukken om mij uit...
Terug
Bovenaan Onderaan