Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dave1978
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Yamaha R1 / GSX-R 750 / 1000 / RSV 1000 / FIREBLADE

    Ik zoek iets in de catogorie van bovengenoemde. Bied maar aan graag in prijsklasse tot 3500,- })
  2. D

    leuke motor RUILEN tegen mijn nette auto!

    Hallo allemaal, Aangezien ik werk in Amsterdam en de file zat ben heb ik besloten mijn auto te verkopen of te ruilen voor een motor (bijtaling van uw kant mogelijk en bespreekbaar). Ik heb te ruil voor een leuke motor type: racer/ sport.... (v.b. fireblade, rsv, monster, bandit enz..... laat...
  3. D

    Dikke paarse Vw Kever te ruil voor motor ( racer - naked )

    Hallo allemaal, advertentie is verwijderd;)
  4. D

    Rsv Mille bj 2000 zie omschrijving E 3400,-

    Kenmerken: Soort motor: Super Sport Bouwjaar: 2000 Kilometerstand: 26.000 km Motorinhoud: 998 cc Beschrijving Aangeboden: Aprilia rsv mille Vraagprijs: = € 3.800,00 naar 3400,- !!! Omschrijving: Te koop: Zeer mooie RSV MILLE, lage...
  5. D

    Handvaten en goodies rsv mille

    iemand een leuke link naar rsv mille handvaten in diverse kleuren?? en andere goodies??
  6. D

    Motor-stand / standaard. (Kleur zwart)

    zgan 3x gebruikt... nieuwprijs was 60.- nu voor 40,- af te halen... Gr Dave Foto komt eraan.
  7. D

    Carbon Arrow Demper (zit nu op een rsv mille)

    Te koop aangeboden i.v.m. aanschaf dubbel systeem. Zeer dikke open arrow einddemper, zeer zware klappen! Demper is in zeer goede en nette staat, 1 klein schaafplekje op verbinding eindflens-naar de linkpijp... Daarom ook de prijs lager bijgesteld, wie het eerst komt heeft de demper...
  8. D

    Gezocht!!! CBR REPSOL met kenteken: MJ-GX-25

    neem even contact met me op als je wilt... Gr Dave (hilversum)
  9. D

    Rsv Mille 2000 kontdeel / zadel / demper (org)

    Ik heb een extra kontdeel en zadel bij mijn mille gekregen toen ik hem kocht. maar ik heb er niks aan. dus bij deze te koop: gebruikte zadel rsv mille 2000 in redelijke staat (30,-) voor het mooi fff opnieuw omtrekken. kontdeel compleet (zwart/rood/grijs) rsv mille 2000 met lichte...
  10. D

    Schade aan Arrow einddemper (wie? waar? laten maken?)

    Helaas langs het muurtje gedraaid en mijn demper beschadigd aan de flens naar de linkpijp, carbon is nog heel gelukkig. Iemand enig idee wie of waar je dit kan laten maken? uiteraard tegen vergoeding geen probleem. foto kan op aanvraag verzonden worden.
  11. D

    Cbr 900rr Fireblade bouwjaar 02-2000 E 3250,- Koopje!

    Omdat ik weer 2 cilinder wil gaan rijden in mijn blade mondeling verkocht...
  12. D

    Donkere kuipruit sc33 Fireblade aangeboden

    Aangeboden: Omdat ik hem zelf niet erop ga zetten: Donkere kuipruit voor een sc33 model 98/99 fireblade. e 40,50,- incl verzendkosten. (5 euro forum-korting ipv mp :}
  13. D

    aflezen koelvloeistof niveau?

    Hoi mensen, Kan iemand mij vertellen waar en hoe ik het koelvloeistof niveau kan aflezen. (ik rij een sc33 model 99 blade) tnx voor de hulp;)
  14. D

    donkere kuipruit en spiegels sc33 fireblade

    ik ben op zoek voor mijn sc33 model 99 bj 2000 fireblade. donkere kuipruit. org nette spiegels, of andere die passen :Y
  15. D

    Goudkleurige einddemper sc33

    Ik ben op zoek naar een goudkleurige demper iemand links of tips? is voor een type fireblade sc33 model 99 bouwjaar 2000.
  16. D

    Sc33 Fireblade bj 2000 919cc Lapid Blauw 3475,-

    Motor is net helemaal zomer klaar,mijn vrouw verklaart me al voor gek! Maar ze heeft er niks over te zeggen:) Toch heb ik haar vandaag gelijk gegeven, weet nu wat ik heb, motor is niet meer te koop. Honda CBR 900 RR Fireblade (919cc sc33) Km 36000. Bouwjaar en kenteken 2000 (model =...
  17. D

    Carbon look hugger sc33 fireblade 50,-

    MDI Carbon look hugger voor sc33 fireblade. 60,- excl verzend kosten.
  18. D

    Monteren Hugger sc33 model 99

    Vandaag even een hugger gemonteerd. klopt het dat de rechterzijde met 2 klemmen om je achterbrug komt te zitten? zie 1 klem op de foto. tnx voor de tips.
  19. D

    Fireblade sc33 '99 stand brandstofkraan? (foto)

    Kan iemand me vertellen hoe de toevoer brandstof nu staat, persoonlijk erg onduidelijk met het kleine puntje en grote punt. bedankt alvast.
  20. D

    Hoeveel en welke olie/filter in model 99 sc33 fireblade?

    Ik wil mijn olie gaan verversen, heeft iemand enig idee hoeveel olie ik nodig heb en welke? Ook met een nieuw filtertje natuurlijk en nieuw afdichtringetje voor de plug. Oliefilter sleuteltje voor weinig :} links naar bestelsites zijn welkom.... gr dave
  21. D

    Teller unit sc33 / topkuip afdek kappen l+r / spatbord kap

    Net garage aan het opruimen. ik heb nog liggen: 1x teller unit cbr fireblade sc33 model 98/99 digitaal stekker aan achterzijde. INCL VERZENDEN 110,- linker en rechter afdekkapjes van topkuip (van tank tot koplamp). INCL VERZENDEN 25,50,- linker en rechter (zwart) voorspatbord...
  22. D

    Voorspatbord kapjes / spiegels cbr 900 RR sc33 model 99

    Ik ben evt op zoek naar nette zwarte voorspatbord kapjes, en nette spiegels l+r voor mijn fireblade. p.n.o.t.k gr dave
  23. D

    Wie kan er netjes stickers plakken tegen vergoeding?

    Hoi Ik heb mijn fireblade opnieuw laten spuiten en wil nu de orginele RR stickers laten plakken op de zijpanelen links en rechts. Ook heb ik de CBR kontdeel stickers links en rechts die ik wil laten plakken. Liefst omgeving (hilversum/huizen/amsterdam) gr dave
  24. D

    Fireblade 900RR 36000KM E1850,-Vaste lage winterprijs

    Na lang wikken en wegen zet ik haar toch maar te koop. Oude topic zit slotje op, omdat koper niet is komen opdagen!! Dus weer in de verkoop voor de vaste prijs van E 1850!!! Kenmerken Bouwjaar: 1993 Kilometerstand: 35.000 km Motorinhoud: 900 cc Beschrijving Honda Cbr 900 RR...
  25. D

    Kentekenplaat houder sc33 cbr900 rr fireblade aanpassing?

    Ik wil mijn taartschep en knippers voor en achter vervangen, iemand iets liggen of en link? tnx gr dave
Terug
Bovenaan Onderaan