Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KawaSjoer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KawaSjoer

    Suzuki gsx600f €850

    Te koop aangeboden: Nette Suzuki gsx600f Bouwjaar: 1993 Kilometerstand: 84.748 MRA kuipruitje Bos uitlaatdemper (mooi sportief geluid) Verder helemaal standaard Banden nog mooi rond, profiel +/- 75% Heeft zowel middenbok als zijstandaard Nu met gloednieuwe balhoofdlagers...
  2. KawaSjoer

    Suzuki gsx600f monoseat kap/cover

    Monoseat seatcover voor Suzuki gsx600f voor begin jaren 90 model, weet verder niet of die op de latere jaren 90 modellen ook past vraagprijs is €40,-
  3. KawaSjoer

    Suzuki gsx 600 f 1991 compleet in onderdelen

    ik heb nog vrijwel alle onderdelen van een suzuki gsx 600 f en gsx 750 f laat maar weten wat je zoek, dan zullen we er vast wel uit komen ;) alles te bezichtigen in Katwijk aan zee en veel kan ook opgestuurd worden ik heb ook nog meer onderdelen dan alleen op de foto te zien zijn ;)
  4. KawaSjoer

    Yamaha XT550 1982 voor weinig

    Yamaha XT550 uit bouwjaar 1982 aangeboden Het rijd, en daar houd het ook zo'n beetje mee op. Owja, en het heeft een kenteken! Er zit licht op maar er is een draadje ergens geoxideerd maar ik weet niet waar. Hij maakte eerst af en toe contact maar nu helemaal niet meer dus vandaar dat ik...
  5. KawaSjoer

    Kawasaki Z200 oldtimer €600/ruilen

    Ik heb hier een nette Kawasaki Z200 eencilinder aangeboden(caferacer) De motor is in originele staat en erg netjes. Pas opnieuw gespoten in autentiek rood. Het is een unieke motor waar er maar 1100 van zijn gemaakt. Motorisch: de motor rijd en start als een zonnetje. Gaat heerlijk door de...
  6. KawaSjoer

    Kawasaki Z200(A) motorblok en voorwiel

    Ik heb nog overtollige onderdelen bij mijn z200 gekregen die de deur uit moeten. Het gaat om een motorblok (198cc) die alleen een zuiger en pakkingen mist, maar verder compleet is. Ook heb ik een voorwiel met lichte oxidatie, wat goed weg te polijsten is, en verroeste spaken. Voorwiel is wel...
  7. KawaSjoer

    XT600 voorremklauw

    Ik ben op zoek naar een voorremklauw voor een XT600. De voorvork van mijn xt550 is namelijk van xt600, maar nou weet ik niet het exacte bouwjaar. Het bouwjaar van mijn xt550 is 1982 dus het zal ook wel iets in die richting zijn. Als iemand denkt dat die wellicht iets heeft liggen wil ik ook...
  8. KawaSjoer

    Kawasaki zxr400 limegreen (eventueel 25kW)

    **Verkocht!** Te koop aangeboden: Kawasaki zxr400 Ninja De motor is in juli 2010 professioneel laten spuiten in de 2007 zx10r kleur, limegreen. 25kw setje is aanwezig en kan er voor je ingezet worden. In de tijd dat de motor in mijn bezit was heb ik er een hoop tijd en geld...
  9. KawaSjoer

    Opknapper: Honda CMX450 Rebel

    Te koop, Honda CMX 450 Rebel De motor heeft zo'n 8 jaar stil gestaan in een garage en is 2 maanden terug weer rijdende gemaakt. Nieuwe bougie's, nieuwe olie + oliefilter, vers kenteken, ketting flink gevet, benzine vervangen, carburateurs schoongemaakt, benzinetank van binnen gecoat met...
  10. KawaSjoer

    Yamaha XT550 sm/enduro

    Yamaha XT550 uit 1982 aangeboden. Mag voor een goed bod weg, dus bied maar los. De motor is een oldtimer dus geen wegenbelasting en een zeer lage verzekering! (oldtimerverzekering) is bij mij zo’n €3,50 per maand zonder schade vrije jaren. De motor loopt prima en verbruikt erg weinig...
  11. KawaSjoer

    Kilometer teller kabel Yamaha XT550

    Gloednieuwe kilometer teller kabel voor Yamaha XT 550. Zelfs nog in verpakking. Binnen en buitenkabel. Ik had deze per ongeluk besteld terwijl ik er 1 voor xt 600 nodig had.
  12. KawaSjoer

    Honda CMX Rebel 450, hoe vlotterhoogte afstellen?

    Hallo, Ik ben bezig met het opknappen van een Honda CMX 450 Rebel, uit 1987 meen ik, die 8 jaar stil heeft gestaan. Maar nu ben ik op een probleem gestuit. Nadat ik de carburateurs helemaal schoon heb gemaakt en de tank van binnen opnieuw gecoat heb, ben ik weer bezig geweest het hele...
  13. KawaSjoer

    Gezocht: zxr 400 frame met kenteken

    ik ben op zoek naar een zxr 400 frame met kenteken, bouwjaar liefst 93. Ander bouwjaar, zelfde model is ook goed. Stuur me maar een inbox. Gr. Joeri
  14. KawaSjoer

    Middelste 2 carburateurs geven vrijwel geen vacuüm

    Hallo allemaal, Ik heb een kawasaki zxr 400 uit 92 waarvan mijn carburateurs niet helemaal lekker afgesteld staan. Er is door de vorige eigenaar mee gekloot om ermee op cirquit te rijden. De sproeiers zijn nu 104 ipv. 95 en de luchtschroef waar versteld. Nu komt het grootste probleem; na...
  15. KawaSjoer

    Schakelpedaal voor ZXR 400

    Hallo, ik ben op zoek naar een schakelpedaaltje voor een kawasaki zxr 400 (1992) of iets wat daar op past. De mijne is namelijk bij het voetsteuntje afgebroken. Het gaat dus echt om het laatste stuk waar je mee schakelt, het verbindingsstukje die het aan het blok koppelt is dus niet...
  16. KawaSjoer

    ZXR400 start niet

    Mijn zxr 400 heb ik laatst weer helemaal in elkaar gezet nadat die een tijd tot op het blok uit elkaar heeft gelegen voor vervanging van onderdelen en onderhoud. Vandaag wilde ik hem starten maar er gebeurde niets behalve dat de startrelais ging tikken. Af en toe tikte die maar 1x bij het...
  17. KawaSjoer

    Bijrijder zitje + voetsteuntjes zxr 400

    Hallo, Ik ben op zoek naar een buddyseat en voetsteuntjes met ophanging voor een bijrijder. Ik heb een zxr 400 uit bouwjaar '92, dus ik zoek iets wat hier op past en netjes eruit ziet. Gr. Joeri Edit: laat maar ik heb ze al ;)
  18. KawaSjoer

    KawaSjoer

    Hallo, Ik heb sinds vandaag een motor gekocht, een Kawasaki ZXR 400. Ik moet nog beginnen met mijn motorrijlessen, maar ik zo kan ik ondertussen haar al een beetje opknappen. Ik rij verder al 2 jaar schakelbrommer (Gilera Zulu) Dit was mijn introductie ;) Groeten Joeri
Terug
Bovenaan Onderaan