Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: area
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. area

    Beurt Kymco Agility 125

    Hallo Allemaal, Ik wil een beurtje uitvoeren bij mijn nieuwe Kymco. Vergeet ik niets met de onderstaande handelingen. -Bougie vervangen. -Olie vervangen -Klep stelleb -Luchtfilter schoonmaken (of moet ik deze vervangen) -Vertandingsolie vervangen -Remmen nakijken -Snaar/rolletjes...
  2. area

    Waar onderdelen Kymco Agility 125 bestellen?

    Hoi Allemaal, Ik wil mijn Kymco Agility 125 een onderhoudsbeurtje geven. Graag bestel ik de onderdelen op internet om tijd te besparen. Weet iemand een goede webshop waar ik alle onderdelen voor een beurtje kan vinden? Alvast bedankt GR AREA
  3. area

    TT Assen Hoofdtribunen Ticket

    Wegens omstandigheden te koop aangeboden: 1 kaart voor de TT assen Hoofdtribunen vak F rij 2 Prijs is 80euro Mailen kan naar: wouterspek apenstaartje Hotmail.com
  4. area

    De Optimate 4 Dual, op motor zonder CAN bus

    Hallo Allemaal, Sta op het punt een Optimate 4 Dual tekopen voor mijn r6 uit 99. Is deze gewoon dezelfde als de normale Optimate 4, als ik hem op mijn motor gebruik. Of moet ik toch de Optimate 3+ kopen? Alvast bedankt
  5. area

    Uitlaatsteun R6 99

    Beste motorrijders, Aangezien ik een seatcover achter heb wil ik de voetsteunen van mij motor verwijderen. Echter de demper hangt ook aan zo`n steun, deze moet dus vervangen worden. Hebben jullie een goed adres voor zon steun? Alvast bedankt GR
  6. area

    geschikte druppel lader?

    Goedenmiddag, Mijn motor staat al weer een tijdje stil en dit schijnt slecht te zijn voor de accu. Het gaat om een gel-accu. Ik zoek nu dus een goede lader waar ik de accu op kan zetten: Is deze daarvoor geschikt: http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=512315 alvast bedankt...
  7. area

    Kentekenplaathouder R6 99->01 ombouw

    Hallo Motorrijders, Ik ben bezig met het ombouwen van de kont van mijn R6 uit 99 naar het 2001 model. Nu zoek ik alleen nog een `betaalbare` maar goed passende kentekenplaathouder. Heeft iemand suggesties? Alvast bedank GR Wouter
  8. area

    Paddock standaard voorwiel R6 99

    Hallo medemotorrijders, Omdat mijn motor de winterstalling in gaat wil ik mijn wielen graag van de grond hebben. Wie kan mij een goede link geven, waar ik zon standaart kan bestellen. Hij moet goed stevig staan! Alvast bedankt, Groeten Wouter
  9. area

    andere demper en k&n luchtfilter -> afstellen?

    Goedenavond, Ik heb een vraagje, misschien een stomme maar ik stel hem toch? Als ik op mijn R6 uit 99 naast de eind demper ook een K&N luchtfilter monteer, moet er dan wat afgeteld worden? Alvast bedankt,
  10. area

    preloaders 17mm zwart

    te koop: wegens dubbel besteld Nieuwe 17mm preloaders Prijs 25e inc.
  11. area

    R6 99`start niet meer elektrische, hij `tikt`!

    Beste motorrijders, Mijn R6 uit 99` start van de ene op de andere dag niet meer elektrische, op het moment dat ik hem start hoor ik hem wel ergen in de buurt van de computer tikken. En ik hoor een soort van zuigend geluid onder de tank vandaan komen. Als ik hem aanduw doet hij het gelijk...
  12. area

    Verlichting toerenteller+temp. meter R6

    Goedenavond, Ik heb zojuist voor de eerste keer met mijn R6 in het donker gereden. Nu blijkt een groot deel van de verlichting van de toerenteller+de verlichting van de temp meter niet te werken. Weet iemand of dit een bekend probleem is, en hoe het te repareren is ? Alvast bedankt...
  13. area

    slip on demper, ook een pakking?

    Goedenavond, Mischien een hele domme vraag maar ik stel hem toch: Ik heb een akrapovic slip-on demper voor op mijn r6 liggen, maar klopt het dat deze in tegen stelling tot de standaart demper zonder pakking gemonteerd wordt? Maar strak metaal op metaal ? Alvast bedankt, GR
  14. area

    Akrapovic slip-on R6 2004 model op 1999 model?

    Goedenavond, Ik heb een R6 uit 99, en een akrapovic demper voor op een R6 uit 2004. In eerste instantie lijkt het redelijk te passen (de link-pijp), nu is mijn vraag is dit ook zo. En zo niet wat past er niet? (De aansluiting/de bocht klopt niet ?) In het laatste geval lijkt mij dat...
  15. area

    achterbrug r6 99 met kras, hoe weg te krijgen?

    Goedenavond, Ik ben sinds kort in het bezit van een r6 uit 1999, nu zitten er wat beschadigingen op de achterbrug door het gebruik van een paddock stand. Mijn plan was om deze beschadegingen licht weg te schuren om vervolgens de achterbrug te poetsen. Kan dit, of zit op de achterbrug...
  16. area

    Ktm 300cc 2 takt

    Goedendag, Ik ben helemaal nieuw hier op het forum en heb een paar vraagjes. Ik kan van iemand een ktm 300cc 2 takt overnemen uit 1996. Nu vraag ik me af of de onderdelen voor deze fiets een beetje te krijgen en te betalen zijn? Alvast bedankt. mvg Area
Terug
Bovenaan Onderaan