Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: J_oram
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J_oram

    Compacte motoraanhanger voor 1 of 2 motoren

    Te koop aangeboden een compacte motoraanhanger. Ideaal voor als je wat minder ruimte hebt in de garage, je kan hem namelijk op de zijkant opbergen dan neemt die haast geen ruimte in beslag. Inclusief oprijplaat, deze zit gewoon gemonteerd op de aanhanger en reservewiel. Gemaakt in Frankrijk...
  2. J_oram

    Suzuki V-Strom 650 2006 | Hyperpro | kofferset

    Te koop aangeboden mijn betrouwbare en complete Suzuki V-strom uit 2006. De motor heeft nu 44363 gelopen. Er wordt nog af en toe mee gereden, dus de kilometerstand kan nog wat oplopen. Het is na 4 jaar tijd voor een andere motor. Opties: De motor heeft vorig jaar een Hyperpro achterveer en...
  3. J_oram

    Yamaha R6 circuit klaar incl. aanhanger

    Te koop: R6 uit 2003. Voorzien van: Wp vering voor en achter Bos uitlaatsysteem (geen geluidproblemen gehad op Zandvoort, Mettet, Assen, Zolder etc..) Rapidbike 2 voor afstelling 2 jaar geleden op de testbank gehad, 110PK op het achterwiel en staat goed afgesteld Motorblok bescherming Op...
  4. J_oram

    Motor aanhanger / motortrailer

    Te koop aangeboden een in goede staat verkerende motor aanhanger / motortrailer. De trailer is incl handrem, uitklap pootjes achter, inrijklem en reserve wiel. De banden hebben nog veel profiel, verlichting is nieuw en werkt goed. Supersport (Yamaha r6) past er goed op. Totale lengte 2...
  5. J_oram

    Comstar-velgen en Bandit 600 velg

    Te koop aangeboden: Comstar-velgen van een CM400 en een voorvelg van een Bandit 600, lagers zijn goed. Vraagprijs comstar velgen: €30,- voor voor en achter Bandit 600 velg: €15,-
  6. J_oram

    USD voorvork

    Te koop aangeboden een USD voorvork. Zat bij een doos onderdelen die ik had gekocht. Zijn lekvrij! Lengte 75cm (van boven tot midden as) Asdiameter ~ 26mm Vraagprijs 60 euro! Omgeving Arnhem
  7. J_oram

    CM400t project #64

    Ik moet er ook maar eens aan geloven! Een project motor.. Zat al langer te kijken na iets waar aan gesleuteld moet worden, maar is er tot nu toe niet van gekomen. Tot twee weken geleden. Een Honda CM400t is het slachtoffer geworden. Volgens de papieren uit 1986 maar na wat uitzoek werk komt...
  8. J_oram

    Voorvelg en remklauwen Suzuki Bandit 600

    Te koop aangeboden: voorvelg en remklauwen Suzuki Bandit 600 uit 1996 .. 2001. Lagers voorvelg nog goed. Velg mag weg voor 40 euro en klauwen voor 25 (voor 2).
  9. J_oram

    GoPro Hero

    Te koop aangeboden mijn GoPro Hero. Werd gebruikt als 2de camera, maar wordt gewoon te weinig gebruikt. Met doos. Mag weg voor 85 euro.
  10. J_oram

    Wel of geen motorscooter

    Ik moet sinds kort elke dag 75 heen en terug rijden (150km per dag) voor me werk. Aangezien benzine erg duur is op dit moment en ik motor rijden leuker vind dan auto rijden ben ik aan het zoeken / kijken naar een motorscooter. De voornaamste redenen zijn: Windbescherming Verbruik (wat ik...
  11. J_oram

    Suzuki Bandit 600 voorvork, voorvelg en remklauwen

    Te koop aangeboden een voorvork, voorvelg en remklauwen van een GSF600 uit 1996, incl kroonplaten. Voorvork en kroonplaten: €50 Remklauwen: €50 Voorvelg: €50
  12. J_oram

    Streetfighter koplamp en windscherm

    Te koop aangeboden een streetfighter koplamp en windscherm voor een naked bike. Streetfighter koplamp zonder bevestigingsmateriaal en kan een lik / spuit verf gebruiken. €25 Windscherm voor €15
  13. J_oram

    MQP leren motorpak maat 52

    Te koop aangeboden een motorpak van het merk MQP in maat 52. Zie ook de foto's Pak is nog in goede staat. Mag weg voor rond de 150 euro. Pak ligt in Arnhem :Y Kan eventueel ook op Utrecht centraal opgehaald worden, moeten we daar ergens afspreken.
  14. J_oram

    Gezocht 160/60 zr 17

    Gezocht gebruikte banden met maat: 160/60 zr 17 Het liefste Pirelli sc 2 (want die heb ik er ook voor ook op liggen) *O* Als je iets hebt liggen hoor ik het graag!
  15. J_oram

    Wel of geen windscherm op mijn naked (Bandit)

    Ik heb een vraagje over een windscherm op mijn naked Bandit 600.. Nu vind ik rijden op de snelweg best wel kut (in het algemeen) maar nu ook extra met de wind, ik snap dat dat bij elke naked het geval is maar misschien werkt zo windscherm wel. Ik moet elke dag 60km heen en terug rijden voor...
  16. J_oram

    FZR400rr onderdelen, motorblok, carburateurs, uitlaat etc.

    Te koop aangeboden FZR400rr onderdelen: FZR400RR motorblok is lopend /rijdend onder mijn frame vandaan gehaald. 1 druk op de startmotor en hij liep. Klepspeling 1000km geleden gecontroleerd. Heeft rond de 35 duizend gelopen. Vraagprijs: €275 Carburateurs. Vraagprijs: €60 Uitlaat, goede...
  17. J_oram

    Liemerstopic meeting topic

    19 mei om 11 uur bij de MAC in Duiven Wie komen er allemaal: Joram Marco Pens Bludge Oliesjeik honda_mbx80_driver Gobert misschien Ruhard Misschien WouterBR Jurrien misschien
  18. J_oram

    Duitse style kont (achterkant)

    Te koop aangeboden een duitse style kont. Mag weg voor €50. Inclusief lampen (remlicht en normaal licht) Inclusief frame (fzr600r) met aangepast subframe voor deze kont met kenteken €75. Afmetingen De hoogte is +/- 35cm de lengte is +/- 50cm en de breedte is +/- 27cm.
  19. J_oram

    Onderdelen FZR600r, velgen, voorvork, tank, frame etc.

    Te koop aangeboden onderdelen van een FZR600R. Niet door schade maar doordat ik het blok ga gebruiken voor een eigen project. De rest is dus overbodig. Bieden mag uiteraard en reageren voor vragen ook :Y De grote onderdelen: tank en frame worden niet verzonden. Deze moeten opgehaald...
  20. J_oram

    Yoshimura demper inclusief linkpijp voor een FZR600r

    Bij deze bied ik mijn Yoshimura demper inclusief linkpijp aan voor een FZR600R. Mijn vraagprijs ligt rond de 125 100 euro (Als er vergeleken wordt met marktplaats is dit een nette prijs) Bieden mag natuurlijk ook! Demper kan natuurlijk ook op elk andere motor gemonteerd worden. De omtrek...
  21. J_oram

    Gezocht: (schade) Yamaha FZR600R of Thundercat

    Gezocht zoals de titel al zegt een Yamaha FZR600R of een Thundercat. De FZR600RR met motorcode 4JH en de Thundercat met motorcode 4TV. Gezocht voor een ombouw van een Yamaha FZR400RR naar een 600cc motorblok. Hiervoor het motorblok nodig plus alle elektronica. Mag dus een schade motor zijn...
  22. J_oram

    Landelijke motordagen 20 en 21 april 2013

    Bij deze geopend, het topic over de Landelijke Motordagen op de 20 en de 21ste van april. Natuurlijk op circuit Assen. Tribunes zijn open om te kijken en inschrijven voor 1 of 2 sessies zijn de kosten ook niet. Dit jaar ga ik zelf 1 toer sessie rijden (€37,-) en daarna 1 ster sessie (€57,-)...
  23. J_oram

    Verbruik/afstelling yamaha FZR400

    Hallo iedereen, Ik had een vraag over het verbruik van mijn FZR400. Als ik boven de 7000/8000 toeren kom dan komt er een roet wolk uit de uitlaat als of het een diesel is. Dit gebeurd niet altijd maar wel vaak. Niet goed dus! Het verbruik van mijn 400tje is ook 1:12/1:13. Wat zou dit kunnen...
  24. J_oram

    Yamaha fzr400rr start niet meer

    Zoals de titel aan geeft start mijn motor niet meer. Gister door de stromende regen terug na huis gereden, zonder problemen. Vanochtend pakkie aan helm op en starten maar, niet dus! Als ik lang op de startknop drukt doet die af en toe heel zachtjes ploffen maar geen knal ofzo. Wat al...
  25. J_oram

    exup klep verwijderen

    Mijn standaard uitlaat is helaas kapot geroest. Nu kost een originelen uitlaat rond de 700 euro. Dat vind ik een beetje teveel van het goeden. Ik kan aan een rvs uitlaat systeem komen. Alleen hier zit dus geen exup klep in. Is dat erg? Is de motor dan nog te bereiden of moet ik hem helemaal...
Terug
Bovenaan Onderaan