Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rubbert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Complete xr600r met veel losse onderdelen

    Mocht er hier nog iemand interesse hebben in een leuk project/veel xr onderdelen: Wegens tijdgebrek en ruimte gebrek doe ik m’n xr600 weg samen met de reserve onderdelen. Hier de rest van de foto's: Mijn Album Naast het uiterlijk wat enige aandacht nodig heeft moet hij ook een top-end revisie...
  2. R

    Het XR 250 T/M 650 topic part 9

    *Welkom in het 9e deel van "Het grote Honda XR250 t/m 650cc topic Als je nog een interessante link hebt met informatie of onderdelen voor xr drop ze maar ff in het topic, zet ik ze erbij, of een PB sturen, kan ook Hieronder een aantal interessante links: Het grote...
  3. R

    Het XR 250 t/m 650 Topic Part 8

    *Welkom in het 8e deel van "Het grote Honda XR250 t/m 650cc topic Als je nog een interessante link hebt met informatie of onderdelen voor xr drop ze maar ff in het topic, zet ik ze erbij, of een PB sturen, kan ook Hieronder een aantal interessante links: Het grote...
  4. R

    > Het XR 250 t/m 650 Topic Part 7 XR forever

    **Welkom in het 7e deel van "Het grote Honda XR250 t/m 650cc topic* Hieronder een aantal interessante links: Het grote XR250/500/600/650 topic Honda XR 250 t/m 650cc Topic Part 2 Honda XR 250 t/m 650cc Topic Part 3 Honda XR 250 t/m 650cc Topic Part 4 Het XR 250 t\m 650...
  5. R

    xr600r va. 800 euro

    Aangezien mijn verzameling xr-en wat te groot wordt, gaat er één de deur uit. -Bouwjaar: 1985 (belastingvrij) nog geen 1000 km geleden: -3e versnellingsprobleem aangepakt -blok volledig nagekeken en diverse onderdelen vervangen Olie is net weer vervangen, kleppen zijn gesteld...
  6. R

    gebruikt rs 125 ketting

    ik ben op zoek naar een gebruikt rs 125 ketting, moet nog wel in redelijke staat zijn. ik hoor graag wat je hebt liggen.
Terug
Bovenaan Onderaan