Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pinda-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Garmin Zumo 220 - paddock stand - Abus sloten

    Motor weg :-( spulletjes over... - Garmin Zumo 220 compleet met alle accessoires - Paddock stand exclusief bobbins - Abus Granit 68Abus Granit 68 Victory + 12mm 120cm loop Zie hier voor foto's: Tom uit Bergen op Zoom - Advertenties op Marktplaats.nl
  2. P

    (TE HUUR) Motor trailer 8-9-10 augustus

    Motor trailer voor 8-9-10 augustus te huur (of voor een goede prijs te koop), geschikt voor twee motoren. S.v.p. in de omgeving van Roosendaal(N-B)
  3. P

    Mooie route voor 3 dagen motorrijden

    Wil eind juli een do-vrij-za gaan motorrijden (starten vanuit Roosendaal N-B) Via gpstracks.nl wat zitten zoeken en het oog op deze route laten vallen: GPStracks - GPS motor en auto routes in Nederland Nu is er op die site zat informatie te vinden, echter weinig commentaar hoe de route...
  4. P

    Monteur die achterband op Street triple wil leggen

    Aangezien een achterband bij de dealer kopen en leggen nogal erg veel kost zoek ik iemand (of een bedrijf) die dit voor een schappelijke prijs wil doen. Wil een BT016R (pro) erop leggen. Kom uit Roosendaal en kom uiteraard even langs met de motor en band.
  5. P

    Waterdichte oplossing voor gebruik auto-navigatie op motor

    Waterdichte oplossing voor gebruik auto-navigatie op motor. Gedeeltelijk zelf gefabriceerd. Met 6 zeer sterkte magneten voor tank bevestiging. Prijs: bieden vanaf 15 euro fotos: ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
  6. P

    Radiatorcover Z750 2K4 model

    Radiatorcover Z750 2K4 model Kan wel een poetsbeurtje gebruiken. t.e.a.b Uploaded with ImageShack.us
  7. P

    Kawasaki Z750 04-06 Onderspoiler - Seatcover - Spiegel

    Motor in de prak gereden, dus wat onderdelen over. Alles voor zoveel mogelijk geld, de nieuwe motor moet ook weer versierd worden ;) Onderspoiler / bugspoiler / puntbak etc. In zeer goede staat, kan er geen beschadiging op vinden. Is in februari 2010 nieuw gespoten Compleet met alle...
  8. P

    Stuur tas waar navigatie in kan

    Ik rij een Z750 en wil iets wat ik eenvoudig aan mijn stuur kan monteren en waarin ik mijn navigatie kan doen. Heb wel eens een soort stuurtas gezien die je met klitteband vast maakt, maar kan het nergens meer vinden. Heb me al georienteerd op fietsstuurtassen, maar dat zijn gelijk van die...
  9. P

    Remus Revolutuion demper

    Heeft kleine deuk bij de beugel naar een schuiver, verder in orde. Komt van kawasaki z750, geen idee of hij ook voor andere motoren geschikt is, zal toch wel? :) Aansluitdiameter is 5,5 cm Zie voor meer Kawasaki Z750 04-06 onderdelen Pinda- in "Kawasaki Z750 04-06 -...
  10. P

    Kawasaki Z750 04-06 - verschillende onderdelen

    Na een kleine schuiver in een mooie zachte berm, heb ik de boel laten regelen door mijn verzekering. Was bijna total los, maar als ik hem zou laten repareren niet. Nu zijn er dus wat onderdelen over, sommige met, sommige zonder beschadigingen. Achterkuipdeel Voorste kuip + ruitje...
  11. P

    Kawasaki Z750 2004 onderkuip/spoiler zwart

    Kawasaki Z750 2004 onderkuip/spoiler zwart..als het kan zo goedkoop mogelijk ;)
  12. P

    Theorie examen in 1 avond leren

    Een lekker intelligent topic al zeg ik het zelf. Heb nog geen tijd vrijgemaakt om te studeren voor mijn theorie, dat ik morgenmiddag heb. Zijn er mensen die het met 1 avondje studeren (ca. 5-6 uur) hebben gered? Ik wil het het studeren beperken door het maken van 9 examens van...
Terug
Bovenaan Onderaan