Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Loona35
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Loona35

    Ixon airbag vest XL

    Te koop: Ixon airbag vest maat XL Paar keer mee gereden maar niet mijn ding, is nog zo goed als nieuw. Nooit mee gevallen uiteraard. Winkelprijs is 399 EUR mag weg voor 175 EUR
  2. Loona35

    75 EUR kortingsbon huur Wrench King via Motoshare.nl

    Ik heb 75 EUR kortingsbon liggen voor de huur van deze motor via Motoshare Huur een Wrench Kings custom en maak kans dat jij 'm wint Iemand interesse?
  3. Loona35

    z.g.a.n. Akrapovic uitlaat Honda CRF450

    Te koop, zgan Akrapovic uitlaat voor Honda CRF450 2005-2008. PM bij interesse.
  4. Loona35

    Te koop: Asterisk Cell (Cti) kniebrace

    MF Prijs: 350 (nieuw in de winkel 550-600) Te koop: Asterisk Cell kniebrace (oud-eigenaar CTI). Top kwaliteit van carbon. In 2012 gekocht bij Hannamax. In perfecte staat. Incl. handleiding, bijbehorend gereedschap etc. Er is een klein stukje uit het carbon getikt doordat ik tegen het...
  5. Loona35

    Welke binnenlagertrekker?

    Ik wil een binnenlagertrekset aanschaffen zodat ik zelf lagers van mijn (cross)motor (linksysteem etc.) kan vervangen. Normaal gebruik ik alleen gereedschap van Tengtools en Gedore, maar zo'n lagertrekset van Gedore is erg duur. Reden dat ik alleen Tengtools en Gedore is gebruik is de kwaliteit...
  6. Loona35

    Uvex Enduro helm

    Te koop wegens teveel aan helmen: Uvex Enduro in nette staat. Maat L. Gaat om versie met oranje (zie plaatje). Met afneembaar vizier zodat je ook met crossbril kan dragen.
  7. Loona35

    Alpinestars Tech 3 (nieuw)

    Alpinestars Tech 3 crosslaarzen. Maat 44 (US 10). Nieuw. Een rit gebruikt, maar helaas toch net halve maat te groot voor mij dus mogen ze weg. Nieuwprijs was 225 euro. Bij interesse graag privébericht sturen.
  8. Loona35

    Koso voltmeter (nieuw)

    Koso voltmeter. Eenvoudig te monteren, houdt de spanning in de gaten. Dus preventief, voordat je spanningsregelaar doorbrandt. Ding is nieuw! 1x gemonteerd geweest.
  9. Loona35

    2x Renthal en Twenty cross sturen - zgan

    Twee praktisch nieuwe cross sturen. Standaard maat: 22 mm. Een zwarte van Twenty (zelfde fabriek als Renthal), met 1 jaar garantie. En een zwarte van Renthal (Renthal geeft op dit merk geen garantie). Beide sturen zijn 100% recht. Het Renthal stuur is 1x gemonteerd geweest, niet meer...
  10. Loona35

    Cross / enduro - Hotstart (zeta)

    Universele hotstart van Zeta. Past eigenlijk overal wel op. Zorgt ervoor dat je hotstart aan de rechterkant komt, bij je remhendel. Makkelijk, want dan kun je in je versnelling blijven staan, koppeling in en toch aankicken met een hotstart erbij. Deze:
  11. Loona35

    Tankpad (Honda) (Carbon)

    Tankpad Honda, carbon look. PM bij interesse!
  12. Loona35

    Rev'it Adrenaline (jas) + Maverick (broek) (leer)

    Rev'it Adrenaline jas + Maverick broek. Horen bij elkaar als set (dus door Rev'it zo bedoeld). Jas is maat 52 (komt overeen met colbert 52) Broek is maat L-Long (komt overeen met spijkerbroek 32 t/m 34) Broek is maat 50 (102) long. Broek iets van half jaar oud, jas iets van jaar. Geen...
  13. Loona35

    Scott crossbril (OTG, zwart) met roll-off en tear-off

    Scott OTG crossbril met roll-off systeem. Incl. rolletje en tear-offs. Kleur zwart. Bril is iets dieper (dit heet OTG), zodat je hem met bril ook kunt dragen. Hij kan goed gedragen worden met of zonder bril. Is mij beide goed bevallen met lenzen en met bril. Weinig gebruikt, doe hem weg omdat...
  14. Loona35

    Stuurverhogers / risers - Honda CRF

    Voor Honda CRF450R uit 2005, maar passen vast ook op alle andere Honda's. In ieder geval wel op de andere CRF modellen. PM bij interesse.
  15. Loona35

    Trailtech houder (alu) voor Vector of Vapor

    Luxe houder van Trailtech voor de Vector en Vapor. PM bij interesse.
  16. Loona35

    Michelin Anakee 140/80/17

    Heb hier een bijna nieuwe Michelin Anakee 140/80/17 (Africa Twin) liggen. Zat erop bij aankoop motor, zelf niet op gereden en meteen eraf gehaald voor noppenbanden. Evt. met nieuwe binnenband erbij.
  17. Loona35

    Rally voetsteunen voor Africa Twin / Transalp

    Setje rally voetsteunen (nieuw) voor Africa Twin en Transalp. Passen in ieder geval zo op een RD07 of RD07a maar zouden ook zo op Transalps en Africa Twins van andere bouwjaren moeten passen. Afstand tussen 2 lipjes binnenzijde: ongeveer 2,4 - 2,5 cm Afstand tussen 2 lipjes buitenzijde...
  18. Loona35

    Rev'it Maverick (leer, zwart, praktisch nieuw)

    Leren (lederen) broek van Rev'it (Revit). Type Maverick. Hoort bij jas Adrenaline (heb ik eventueel ook erbij). Broek is nog geen jaar oud, slechts 1-2 keren gedragen. Praktisch nieuw dus. Nieuwprijs in de winkel is 250 euro, mijn vraagprijs is 175 euro. Maat is L - LONG (in kaartje...
  19. Loona35

    Gezocht: stralen + coaten omgeving Den Bosch

    Krijg via Google en Google Maps maar niets gevonden in Den Bosch. Iemand die toevallig hier een amateur of prof straler + coater weet?
  20. Loona35

    Gezocht: textiel broek voor allroad rijden

    Gezocht: textiel broek om allroad te rijden. Heb spijkerbroek maat 34/34. Ben 1.86, normaal postuur. Andere broek die ik heb is van Rev'it. Is maat 102 LONG. - Broek moet zomer of all weather zijn (in dat laatste geval dus uitneembare voering evt.) - Moet in crosslaarzen kunnen - Moet...
  21. Loona35

    Wilbers progessieve voorveren Africa Twin

    Wilbers progessieve voorveren Africa Twin Bij interesse PM sturen, ik check topic niet zoveel. Gewicht 80-90kg
  22. Loona35

    Zeta hotstart

    Heb hier een hotstart liggen die ik niet meer gebruik. Universeel en wordt op je remhendel (rechts) geschroefd, zodat je met een hand de koppeling kan inhouden en de andere de hotstart. Handig als je moet aankicken :) PM bij interesse.
  23. Loona35

    Brake bleeder

    Heb een brake bleeder liggen voor wie geïnteresseerd is. Handig ding waarmee je gewoon kunt blijven pompen zonder je ontluchtingsnippel steeds open en dicht te draaien. PM bij interesse.
  24. Loona35

    GoPro HD Hero 2 - Nieuw in doos

    GoPro HD Hero 2 Motorsport editie. Nieuw. Incl. bon en garantie. Nog geen week oud. Evt. incl. geheugen (32 GB SDHC Card Class 10 G2 Kingston). Bij interesse s.v.p. PM sturen (dit is niet commercieel, heb er maar één liggen, is cadeau geweest) Ophalen in Den Bosch. Verzenden geen...
  25. Loona35

    Handvatverwarming (Saito)

    Heb hier net setje handvatverwarming van merk Saito liggen. Heeft verschillende standen. Nieuwprijs van de set is iets van 60-70 euro. PM bij interesse.
Terug
Bovenaan Onderaan