Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: metung
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    paddockstand 916 achter adapter

    iemand hier interesse in een adapter voor de Ducati Performance achterste paddockstand, geschikt voor de grote hub, zeg MTS 1200 Panigale 1098 reeks? ik had een ducati performance achterbok die paste op de MTS 1000 of de 916 reeks. Heb twee adapters extra te koop waarmee de achterbok nu ook...
  2. M

    Ducati 996 S racer

    TE KOOP: 2001 Ducati 996 S. - JVP Kuip strak in de lak - Nieuwe HPK remschijven ( 2 dagen mee gereden ) - Nieuwe tandwielen-ketting set ( 2 dagen mee gereden ) - Bos racedempers, nergens enig probleem met geluid!! - Vering vorig jaar bij hyperpro laten servicen en veren laten...
  3. M

    Racetec interact en bridgestone regen NIEUW

    Te koop: 1) Racetec interacts 180/120 Dot achter 29/13 voor 49/13 225,- euro De 180 is K2. De 120 is K1 2) Bridgestone regenbanden 180/120 nog in de verpakking. 275,- euro altijd droog en in het donker opgeslagen.
  4. M

    Yamaha R6 2004

    Yamaha R6 2004 te koop. Heb recent een 996 gekocht om mijn circuithobby verder te zetten en nu mag de Yamaha weg. qua kuipwerk is het niet de mooiste na een onschuldig schuivertje 2 jaar geleden, maar verder technisch uiterst betrouwbaar, elke winter door Molenaar nagekeken en behalve de...
  5. M

    vraagje mbt 2de set wielen

    normaalgezien als je nieuwe remschijven monteert, is het advies om ook gelijk nieuwe blokken te monteren. Hoe zit dat als je een 2de set velgen hebt met bvb regenbanden? Wisselen jullie dan ook de remschijven van je 1ste set naar de 2de set of maakt dat allemaal niet zo veel uit en zitten er...
  6. M

    multistrada dragers zijkoffers

    kan setje zijkoffers overnemen van een vriend, alleen de dragers zijn er slecht aan toe Iemand die ik van een bruikbaar setje dragers voor een multistrada 1000 kan afhelpen?
  7. M

    foto's Francorchamps

    ik was afgelopen zaterdag met bikers days op Francorchamps. Weet iemand hier toevallig wie daar foto's gemaakt heeft? alvast bedankt.
  8. M

    Gezocht: alternatordeksel R6 2004

    afgelopen donderdag uitgegleden op Assen, alternatordeksel flink bijgeslepen, Hier nog iemand een intact deksel op overschot?
  9. M

    laptimer installeren

    Ik wil mijn laptimer installeren. Rij op een r6 2004 en kan maar niet beslissen waar en hoe de laptimer te installeren. Heb al aardig wat uurtjes rondgesnuffeld maar kan geen fototjes vinden van een installatie. Ik vroeg me af of er hier iemand wat plaatjes kan laten zien, alvast bedankt.
  10. M

    Te koop: 2004 ducati 749, rood

    met spijt in het hart te koop aangeboden: 2004 ducati 749, biposto. Rood. 1ste eigenaar. Vraagprijs: 7800 7200euro. Deze motor is in juni 2004 bij Ducati Zaltbommel gekocht en sinds onderhouden. Behalve 1 kapot achterremlichtje heeft hij geen klap verkeerd gegeven. Nooit gevallen...
  11. M

    metung

    effe voorstellen, Gerhard, uit Belgie, woon in Gorinchem. momenteel Multistrada 1000s voor op de weg, R6 2004 voor op circuit. 749 binnenkort te koop... helaas. groeten , Gerhard
Terug
Bovenaan Onderaan