Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: eggman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    carterdeksel gsxr 600 K8

    Gezocht Carterdeksel voor een suzuki gsxr 600 K8
  2. E

    afdekplaatje voortandwiel suzukie gsxr

    Ik wil een nieuwe kettingset monteren. Om bij het voortandwiel te komen moet het afdekplaatje waar de koppelingshendel doorheen loopt eraf. Moet ik daarbij nog ergens op letten of kan ik gewoon alle boutjes losdraaien en hem eraf pakken? Het gaat om een suzuki gsxr 600 K8
  3. E

    bandenman assen

    weet iemand of je bij de bandenman op assen [pirellibus] kunt pinnen voor nieuwe banden, of kan het alleen contant?
  4. E

    snelgas

    Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de kosten, van het vervangen van de originele gashandel voor snelgas gaat bedragen. Het gaat om een suzuki gsx-r 600 K8 Volgens mij moet ook de electrische schakelaar die nu deel uitmaakt van de unit worden vervangen.
  5. E

    welke circuitmotor

    Waarschijnlijk een vraag waar iedereen een ander antwoord op geeft, maar misschien zitten er toch bruikbare tips voor mij tussen. Ik heb op dit moment een [straat] gsxr 600 K8 waar ik circuitdagen mee rijd. Ondanks dat dat prima gaat ben ik me aan het orienteren voor een circuitfiets voor...
  6. E

    friday

    Ik vroeg me af bij mijn laatste banden wissel of de vorm van het ventiel en het materiaal waarvan het ventiel gemaakt is, van invloed is op het stuur en rem gedrag van de motor. Dezelfde vraag geldt ook voor het ventieldopje. Heb al gegoogeled maar kan hier niets over vinden. Lijkt mij toch...
  7. E

    remhandel L/R

    Kan iemand mij uitleggen waarom op de motor de voorrem handel rechts zit [wrs iets met gas], maar bij en fiets juist aan de linkerkant. PS, dit is geen verkapt vrijdagmiddag topic :+
  8. E

    band plakken op zondag

    Kom net de schuur in om een stukkie te rijden zit er een nietje in mijn achterband. Weet iemand in de omgeving Ede een adresje om op zondag je band te laten plakken. Heb begrepen dat als je hem van binnenuitplakt het geen probleem is itt een parapluutje.
  9. E

    ruilen assen 11 oktober

    Ik heb op 11 oktober een dag via msl op assen in groep 1 maar wil graag een plekje in groep 2. Wie heeft groep 2 geboekt maar wil die omruilen voor groep 1.
  10. E

    omgekeerd schakelen

    Ik vraag me af hoeveel circuitrijders omgekeerd schakelen [1 omhoog en de rest naar beneden]. Met name vraag ik me af hoelang het heeft geduurd voordat je hier blindelings mee overweg kan zonder erbij na te denken. Heb van de week m'n motor zo aangepast dat die omgekeerd schakeld. De reden is...
  11. E

    Stuur trilt na circuitdag

    Na een dagje op het circuit met m'n gsxr 600 K8, km stand 10.000 blijkt bij het naar huis rijden dat m'n stuur trilt vanaf +/- 90 km/h. Er is die dag niks bijzobders gebeurt. Het lood zit nog op de velg, bandenspanning is 2,3, vering en demping staan goed ingesteld en de band lijkt niet op te...
  12. E

    regentraining

    Weet iemand of er ook specifieke regentrainingen worden gegeven., op bijvoorbeeld een ondergespoten baan. Kan natuurlijk wachten toch het een keer gaat regenen op een geboekte cirquitdag maar plan het eigelijk liever van tevoren in. Heb zoals zoveel motorrijders de neiging om als een oud wijf te...
  13. E

    circuittraining ook prive mogelijk?

    Heb dit jaar een circuittraining gedaan, via MSL. Is zeer goed bevallen echter. Iedereen rijdt 1 rondje achter een marshall per sessie en dit is toch het meest leerzame rondje, vervolgens sluit je weer achteraan. Weet iemand of er ook mogelijkheden zijn om zo'n training 1 op 1 te doen.
  14. E

    eggman

    hallo allemaal Heb dit jaar na 16 jaar geleden mijn motorrijbewijs gehaald te hebben eindelijk een motor gekocht. Denk dat ik nu verstandig genoeg ben om er verantwoord mee om te gaan. Het is een suzuki gsx-r 600 K8 geworden. tot nu toe al zeer veel lol mee gehad. groeten
Terug
Bovenaan Onderaan