Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: black mule
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. black mule

    Bukk gebergte

    Mocht je in Hongarije toeren dan het stuk tussen bukk en het matra gebergte rijden Is helemaal te gek kwa bochten. Overnachten doe je in het woodside panzio ,de eigenaar is Amerika liefhebber. Kosten op 25 euro per nacht.
  2. black mule

    Black mule ride,s again

    Zo luitjes ik heb een nieuwe ezel gekocht. Wel geen hele nieuwe waar ik voor aan het sparen was. Maar deze gaat het hier goed doen,toch geen snelwegen hier. Binnen kort haal ik hem op,ben er heel blij mee. De koffers komen later,net als de rest. Tis een Himalaya 400 uit 2018 geworden.
  3. black mule

    Royal enfield Himalaya 400

    Iemand al ervaring met deze brommer lui. Ik krijg morgen uit Holland een offerte voor een aangepaste 400. Die ik in augustus dan ophaal,nou zegt de dealer dat ie nieuw niet Derikt een reis van 2000 km aan kan? Maar na 500 km terug moet,iemand bekend hier mee?. Na maanden zoeken lijkt deze ezel...
  4. black mule

    Bedankt M-F

    Na vele mooie jaren hier en nog langer op de weg. Hang ik na een anderhalf miljoen klik de spullen in de kast. Ik heb hier samen met vele anderen leuke trips en reizen georganiseerd. Van Moskou tot timboekto en de noordkaap rondje zwarte zee enz enz. Geweldig leuke dingen heb ik met m-f...
  5. black mule

    stella alpina 2018

    gaan er nog mensen de stella alpina doen in 2018. laat even weten ,kunnen we een groepje samen stellen ik ga 5-6-7-8-9 july 2018 dus mooi weer tijd. off road brommers hebben natuurlijk de voor keur..... :]
  6. black mule

    biker treff

    10 tot 12 juni en zondag sluit het. mc shweningen een biker tref duitsland. ik ga en vertrek op woensdag we maken een tussen stop onderweg. zondag,s weer naar huis met ook en tussen stop,dus maandag middag weer thuis. wie nog mee wil kan me bellen tis totaal een ritje van 1800 klik,s...
  7. black mule

    pannesetje

    nu bij de lidle voor 10 piek een campeer setje. 2 kommen 2 pannen 2 bordje in net zakje, das niet duur lui van de firma outdoor. ik heb dus 1 gekocht, volgende week op het motor treffen van mc shweninigen even testen :Y
  8. black mule

    M-F testweekend 6 - 7en 8 mei 2016

    hij komt er weer lui het m-f testweekend gehouden in de achterhoek (ergens) en weer in mei 6 tot 8 mei voor de beginnende kampeerder met de motor,en verder ook voor de ouwe rotten onder ons. waarvoor ,nou om mede reizigers wat wijzer te maken voor ze echt op pad gaan. het gaat over bepakken...
  9. black mule

    winter banden monteren

    wie laten er hier net als ik winterbanden monteren onder de motor. ik heb voor mijn versys een setje heidenau besteld, veel zetten de motor op stal maar soms moet je wel eens wat he. maar wie gebruikt ze ook bv op de pekelfiets?en wat zijn je ervaringen er mee. trouwens ik vind het heerlijk...
  10. black mule

    diekooi RIP

    zojuist gehoord dat ons motor maatje robert (diekooi) verongelukt is . ben er kapot van....... later meer.
  11. black mule

    net niet

    zoals zo vaak rij ik naar het werk en ja hoor weer een afsluiting :( wat doe je als goed geaarde brommer rijder , over het fiets pad en de stoep op. shit staan er 2 diesel pompen tegen over elkaar....hum past net denk ik nog |( je raad het al , net niet dus. koffer ontzet en bijna op mijn...
  12. black mule

    HET M-F testweekend 2015

    vrijdag 1 mei zaterdag 2 mei zondag 3 mei 2015 vind het M-F testweekend weer plaats. dit jaar is er een lezing van de schrijver benno graas op zaterdag avond. hij is de schrijver van het motorboek het aarden beest. mocht je alleen de lezing willen bij wonen , laat even weten. daar de...
  13. black mule

    HET M-F testweekend 2015

    en hij komt er weer lui, de datum is natuurlijk 1 - 2 - 3 mei vrijdag zaterdag zondag 2015. waar is het voor bedoeld , naast een hoop gezelligheid natuurlijk :Y dat je leert hoe het is om met je motor en belading op pad te gaan. motor kamperen dus. voor de ervaren reiziger en de beginner...
  14. black mule

    normandie 27 oktober

    maandag 27 oktober tot vrijdag maak ik een laatste motor trip naar de d-day stranden. als afsluiter van weer een heerlijk motor jaar :Y iemand nog tips en adressen voor overnachten daar, worden waarschijnlijk hotels he. als iemand nog mee wil laat ook maar horen..
  15. black mule

    trip peenemunde 10 dagen 2015

    peenemunde duitsland, daar wil ik in 2015 eens een dag of 10 voor uittrekken. de bunkers bezoeken en andere dingen in die buurt bezoeken. een tent trip , heen ongeveer 800 klik,s :] veel kustwegen doen, en genieten. low budget natuurlijk, en jullie zouden weer mee kunnen :Y een tripje...
  16. black mule

    3 dagen grunn

    even vrij dus wil ik er even uit :Y het word dus de leenstertillen ongeveer 200 klik,s van mijn huis. lekker even door het groninger landschap touren. wie wil komen is welkom.......er is helemaal niks op die camping dus. wel water en een wc . maar je zit er heerlijk rustig. dinsdag...
  17. black mule

    hepco en becker gobi set

    voor een goede fles rode wijn. mijn niet al te frisse gobi set links en rechts zonder rek he. dus alleen de koffers, deze zijn een 75 duizend klik,s gebruikt en dat is te zien. maar kost dus ook eigenlijk niks... wie eerst komt..........en anders pech ze zijn van 2008.
  18. black mule

    ja hoor omgewaaid

    nog niet eerder gebeurt , maar mijn versys gleed net door de straat :? samen met de buurman ding overeind gezet, maar tis wel heel erg nu :( hoop dat ie nu staan blijft...
  19. black mule

    MF test-weekend 2014 2/3/4 mei

    zo lui hij komt er weer maar........er is een wisseling van de wacht. dat wil zeggen dat er door BIGTWIM in 2014 een weekend geregeld word :Y ik sta wim natuurlijk met raad en daad terzijde , en zal er zeker,s met ega weer bij zijn. alleen doe ik het even wat rustiger aan , vooral omdat ik...
  20. black mule

    26 juni tot vrijdag de 28 juni

    ga ik er even met de brommer op uit, en ga eens rond de rijn kijken :] en ik doe nog iets leuk,s : goudpannen *O* lijkt het je wat , de koste zijn de moeite eigenlijk niet... 2 nachte op een camping met de tent, en een pilske natuurlijk. even toeren en lekker bij het water klooien met...
  21. black mule

    foto,s van albanie montenegro enz enz

    http://www.motorforum.nl/viewtopic.php?f=18&t=151679 gewoon leuk om nog eens te zien
  22. black mule

    test weekend 2013

    jaaahhhh.....hij komt er weer :Y :Y omdat zoveel mensen het erg leuk vonden, vorig jaar. gaan we weer een tent test weekend doen. wat is de bedoeling er van ( voor de nieuwe mensen) dat je gaat proefrijden en kamperen met je nieuwe kampeer spullen. en zo ervaring op doet voor als je echt...
  23. black mule

    tent trip 2013 hongarije

    hoi lui ik gooi even een balletje op voor een rit naar hongarije :Y de bedoeling is dat we door kroatie rijden richting barcs , en daar de grens over gaan. ik zelf heb in hongarije een boerderijtje , en hoop dat er dan al een toilet en douche is gebouwd. mocht dat niet zo zijn is er een...
  24. black mule

    test weekend 4-5 en 6 mei roode haan

    hoi lui op 4 5 en 6 mei doen we een weekend op roode haan in groningen. eerst bedoeld voor een vaste groep lange afstand kampeerders... zoals het turkije noorwegen topic marokko gangers enz enz dit weekend is bedoeld om je nieuwe tent eens te testen , je nieuwe slaapzak enz enz...
  25. black mule

    dakar topic dicht ?

    ik volg net als zoveel rijders de dakar elke dag... gooien ze het topic dicht, lijkt dat nou op :? ik denk dat hier ook wel veel het volgen en genieten van onze mannen :Y
Terug
Bovenaan Onderaan