Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vincieboy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vincieboy

    MFMM 3-5-2015 vanuit Almere, Lelystad, Harderwijk, Nijkerk

    3 Mei is het weer zover. MOTOR FORUM MEGA MEETING! Nu is het uiteraard leuk om met zo een groot mogelijke groep die kant uit te rijden. Deze rit start vanuit Almere. En zal langs Lelystad, Harderwijk en Nijkerk komen. Om daarna door te rijden naar Veenendaal. Tijdschema: 8:45...
  2. Vincieboy

    Acerbis X-move maat44

    Te koop! In nieuw staat verkerende crosslaarsen! Het gaat hier om de Acerbis X-move in de maat 44. Wegens verkoop van mijn enduro/offroad motor zijn ze overbodig geworden. Fijne aan deze laarsen is dat ze niet zo stijf zitten als de gemiddelde crosslaars. Dit omdat er een scharnier punt...
  3. Vincieboy

    Revit Tarmac Combi te koop! (jas 58/broek 56)

    verkocht! *O*
  4. Vincieboy

    Motoraanhanger te koop! €175,-

    Een in nette staat verkerende aanhangen voor de motor. Zowel Crossmotoren als wegmotoren op te vervoeren. Crossmotoren vallen met de wielen een stukje in de gaten, en voor wegmotoren heb ik hier een set adapters bij zitten waar deze op kan staan. Ook zit er voor op de aanhanger een bak waar...
  5. Vincieboy

    Aanhanger te koop!

    Een in nette staat verkerende aanhangen voor de motor. Zowel Crossmotoren als wegmotoren op te vervoeren. Crossmotoren vallen met de wielen een stukje in de gaten, en voor wegmotoren heb ik hier een set adapters bij zitten waar deze op kan staan. Ook zit er voor op de aanhanger een bak waar...
  6. Vincieboy

    Onderkuip ZX7R Rechts

    Rechter onderkuip ZX7R. In redelijk goede staat. Mag tegen elk aannemelijk bod weg.
  7. Vincieboy

    Almere E.O. Scheuren - Deel 24 - We gaan ervoor!

    [hr] Om op de hoogte te blijven van de last minute ritjes! [hr] Wie komen hier zoal : JeffR1Yamaha R1 2007 Rick L.Kawasaki ZX10R 2004 VincieboyYamaha R1 2005 & KTM LC4 600 [hr] Evenementen : Coming up! MF Megameeting 2013 #1 - 12-05-2013 [hr] Vorige Topics ...
  8. Vincieboy

    Einddempers R1 2004 2005 2006

    Bij deze te koop! Wegens aanschaf van andere einddempers. BOS Superbike einddempers voor de Yamaha R1 van 2004 2005 2006 Zien er super goed uit, en klinken perfect! Met de DBkillers erin heeft de uitlaat een Ekeur. Dus supergeschikt voor het rijden op het circuit of in het...
  9. Vincieboy

    BOS einddempers Yamaha R1 2004 2005 2006

    Bij deze te koop! Wegens aanschaf van andere einddempers. BOS Superbike einddempers voor de Yamaha R1 van 2004 2005 2006 Zien er super goed uit, en klinken perfect! Met de DBkillers in de dempers hebben de uitlaten een Ekeur. Dus ideaal als je veel naar het buitenland gaat. En...
  10. Vincieboy

    Almere E.O. Scheuren - Deel 22 - Viva Hollandia!

    [hr] Wie komen hier zoal : a3frogt Anne_Urk - Annemarie Bubba Sparxx - Jeroen cbrtweety - Richard clande - Clyde CrazyDungeon - Xavier creazy soes - Wouter daatz DR. Wieggie - Martijn Ellis EscapeX_R6 - Ralf GSX Erik - Erik...
  11. Vincieboy

    Almere E.O. Scheuren - Deel 21 - Zomer kom er maar in!

    [hr] Wie komen hier zoal : a3frogt Anne_Urk - Annemarie Bubba Sparxx - Jeroen cbrtweety - Richard clande - Clyde CrazyDungeon - Xavier creazy soes - Wouter daatz DR. Wieggie - Martijn Ellis EscapeX_R6 - Ralf GSX Erik - Erik...
  12. Vincieboy

    Almere E.O. Scheuren - Deel 20

    [hr] Wie komen hier zoal : Anne_Urk - Annemarie Bubba Sparxx - Jeroen cbrtweety - Richard clande - Clyde CrazyDungeon - Xavier creazy soes - Wouter daatz DR. Wieggie - Martijn Ellis EscapeX_R6 - Ralf GSX Erik - Erik Hedcandy - Sanne...
  13. Vincieboy

    Te Koop: Kawasaki ZX7R

    Bij deze bied ik mijn ZX7R te koop aan! reden van verkoop is dat ik veel last heb van mijn knie tijdens het rijden(door de buiging/houding). en weer met de autos bezig wil gaan(circuit) Mijn ZX7R uit 1997: Racekuipset van fiberglas. Monoseat. bsm vampire uitlaatdemper Zo goed als...
  14. Vincieboy

    Almere EO Scheuren - Deel 14... En we zwaaien naar 't GOOI

    MELD JE NU AAN!!!! almere e.o. goes to Limburg Wie komen hier zoal : aprilia-rider Bubba Sparxx cbrtweety Cookster CrazyDungeon creazy soes daatz dragpipe Ellis EscapeX_R6 FlevoAndre G-Rit GSX Erik Jazzuki...
  15. Vincieboy

    veerpoten zx7r

    Hey, Gisteren(zaterdag) helaas gecrashed . en frontaal op een lantaarnpaal geklapt. zelf weinig aanover gehouden op een gekneusde knie na. Maaaaaaaar nu het motor gedeelte: Motor is naar mn huis gesleept met de aanhangwagen. en staat nu kapot te wezen in de tuin. zonnetje scheen lekker...
  16. Vincieboy

    Vincieboy en zijn ZX7R

    Hey hallo! Hierbij dus maar even een voorstelronde van mij! *D Ik ben Vincent, 21 jaar en woon in Almere samen met mijn vriendin Danielle. Die ik als het goed is 19juni het ja-woord ga geven. Werk momenteel in een interieur en standbouwbedrijf in Almere en vermaak mij daar zo momenteel...
Terug
Bovenaan Onderaan