Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. ariedeknaller

    Rev'it ( Revit ) Masaru leren motorjas maat 50 *NIEUW*

    Dit is een nieuwe jas, deel van een combi. Voor mij is maat 50 te klein. Protectoren op schouders en ellebogen. Monaco leer met stretch stukken voor bewegingsvrijheid. Ruimte voor een rugprotector. Metalen rits. Vraagprijs € 300,00
  2. ariedeknaller

    Motor uit showroom

    Ik ben gister wezen kijken naar een nieuwe FZ1, 1 km op de teller. Het is een model 2011 en ook in 2011 op kenteken gezet. Dus 2 jaar oud maar een zeer interessante prijs. Het feit dat die motor al 2 jaar stil staat ben ik benieuwd welk effect dat heeft op de vloeistoffen. Kan ik verwachten...
  3. ariedeknaller

    Remklauw achter R6

    Vanmiddag even begonnen om de motor weer helemaal klaar te maken voor het mooie weer. Remblokken rondom en de vloeistoffen. De achterremklauw ging met wat kracht en bijbehorende krachttermen los. Na het vervangen van de blokken wilde ik de klauw weer vastzetten. Bout ging niet verder dan een...
  4. ariedeknaller

    Duo passagier op een supersport

    Ik heb sinds een paar jaar een R6 uit 2008. Af en toe gaat er iemand achterop maar dat is op z'n zachts gezegd geen succes. De R6 heeft een redelijk hoge achterkant waardoor de duo passagier er zo'n beetje een meter bovenuit steekt. Ook bij het aanremmen voor een bocht is het schrap zetten en...
  5. ariedeknaller

    GPS Tracker

    Wellicht heb ik te veel McGuyver gekeken maar heeft iemand wel eens gehoord of een GPS tracker door een dief gebruikt wordt? Van de week was ik, samen met mijn zwager, na een eerste avondrit even aan het bijtanken bij de Mc op Schiphol. Dat we weer in het donker naar buiten kwamen liepen er 4...
  6. ariedeknaller

    Racecon remschijven

    Tijdens een zoektocht naar wat onderdelen voor mijn motor trof ik op ebay een advertentie van Racecon. http://stores.ebay.nl/carbon-bikes Zij bieden onder andere wave discs aan voor € 230,00 per set inclusief verzenden. Heeft iemand ervaring met dit merk/leverancier? Grt. Arie
  7. ariedeknaller

    Probiker PRX-4 ledercombi mt 48 ™

    Nog als nieuw! Slechts 3x gedragen. Is voor mij toch net te krap. ( Of ik te rond voor het pak! :+ ) - Gematteerd rundleer, 1.2 mm dik - Dubbel leer op de ellebogen en knie - Harde schaal stukken op schouders en ellebogen - Rondom verbindingsrits - 2 binnenzakken Hangt inmiddels...
  8. ariedeknaller

    Yamaha R6 2002, € 3.600,00 !

    Yamaha R6 uit 2002, geïmporteerd vanuit België (gekocht bij een gerenommeerde motorzaak). Nu uiteraard voorzien van Nederlands kenteken en keuringsbewijs. Motor rijdt perfect, heeft slechts 22.000 kilometer op de klok. Voorzien van vele extra’s zoals: - Titax rem-, en koppelinghandel -...
  9. ariedeknaller

    Aankoop Suzuki gsxr600 2007, waarop letten?

    Ik heb een gsxr600 uit 2007( 5.000 km ) op het oog. deze staat in Belgie. Vraagprijs is € 6000,00. Het lijkt me een erge scherpe prijs. Waarop moet ik letten bij een eventuele aankoop? Zijn er veel voorkomende mankementen bij een model uit 2007? Hoe kan ik er achter komen of deze wellicht...
  10. ariedeknaller

    Motor importeren

    Ik heb inmiddels veel op het forum gelezen over importeren. Dank aan alle met nuttige tips! Wat me echter niet geheel duidelijk is, is het volgende: Is het waar dat als de motor minder dan 6.000km heeft gelopen dat je de volledige bpm moet betalen? ik kan daar niets over vinden bij de...
  11. ariedeknaller

    Arie is er ook bij

    Hallo allemaal, Na jaren gedacht te hebben, nu toch maar gedaan! Begonnen met mijn rijbewijs. Aangestoken door mijn zwager. Inmiddels 35 jaartjes oud en woonachtig in het mooie Haarlem. Hopenlijk over 2 maandjes mijn rijbewijs! :]
Terug
Bovenaan Onderaan