Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. schwantz_forever

    280mm brembo remschijven voor classic

    Hallo, Ik ben op zoek naar een setje gebruikte Brembo remschijven met 6 gaats bevestiging en 280mm diameter, zoals op onderstaande foto. Deze schijven zijn onder andere gebruikt op klassieke Ducati en Laverda modellen en zijn behoorlijk populair in de klassieke racerij. Mocht je iets hebben...
  2. schwantz_forever

    Goedkope trial motor gezocht

    Hallo, Ik zou graag mijn enduro en algemene motor skills wat verbeteren door te gaan trialen. Daarvoor ben ik op zoek naar een trial motor en heb de volgende eisen: - Maximaal 1.000euro - Vanaf ongeveer 1997 - minimaal 250cc - Merk niet belangrijk - optische staat niet super belangrijk...
  3. schwantz_forever

    Remmerij en voorvork voor Honda CR supermotard gezocht

    Hoi, Ik heb een mooie moto-master 4 zuiger remklauw gekocht voor mijn Honda CR250 uit 2001 die naar supermotard omgebouwd gaat worden. Hij is te gebruiken op een originele CR remset, maar mocht iemand een mooi vervangingssetje hebben, is dat natuurlijk ook geen probleem. Ik ben nog op zoek...
  4. schwantz_forever

    Honda Fireblade CBR900RR met Full Akrapovic en alarm te koop

    Hallo, Hierbij bied ik mijn Honda Fireblade CBR900RR uit 1995 aan. De motor is vanaf 2005 in mijn bezit. De motor heeft een volledig RVS Akrapovic uitlaatsysteem met titanium einddemper (het topmerk dat ook door bijna het volledige MotoGP veld word gebruikt). De nieuwprijs van een dergelijk...
  5. schwantz_forever

    pirelli supercorsa's

    heb voor weinig een setje supercorsa's gekocht en wil ongeveer 5000km gaan rijden in de vakantie. Kan iemand mij vertellen of deze superplakbandjes 5000km snelweg en wat alpenpassen overleven?
  6. schwantz_forever

    TE KOOP VFR400R (NC30)

    Te koop honda vfr400r zie foto, bridgestone battlax banden, nieuwe olie, oliefilter, ketting, tandwielen, ook kleppen gesteld, heerlijke sportfiets in uitstekende staat, vraagprijs 3750 eurootjes, mail voor informatie schwantz_forever@hotmail.com of bel 06-16024665 na 18:30
Terug
Bovenaan Onderaan