Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Soesko
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    big end sv650

    Iemand een idee waarom het big end lager bij een SV650 kapot gaat en bij de DL 650, wat in de basis hetzelfde blok is, niet?
  2. S

    Frame aanpassen

    Voor een nieuw project ben ik op zoek naar iemand of een bedrijf dat mijn frame aan kan passen. Het is de bedoeling dat een Bandit 1200 blok in het frame van een GSX1100E komt. Het blok moet tussen de 5 en 10 cm naar voren worden geplaatst in het frame. Hierdoor zal er aan de achterzijde een...
  3. S

    Problemen temperatuur GSX R1000 K4

    Ik heb een wat vreemd probleem met de temperatuur van mijn GSX R1000. De motor komt vrij snel (te snel naar mijn idee) op temperatuur en loopt dan op naar 88 graden en dan daarna direct naar 72 en vervolgens blijft hij tussen die waardes op en neer dansen, maar niet op een logische manier. Als...
  4. S

    Klepspeling Suzuki GSX400FWS

    Weet iemand toevallig binnen welke toleranties de klepspeling van een GSX400FWS moet liggen?
  5. S

    Afmetingen koplamp ZRX1100/1200

    Wellicht een wat vreemde vraag, maar weet iemand de afmetingen van de koplamp van een ZRX1100/ZRX1200? Ik ben namelijk een GSX750 aan het verbouwen en kom op een Japanse website een mooie koplamp tegen voor een ZRX. Ik denk dat die koplamp precies in de behuizing past van de GSX, maar wil dat...
  6. S

    sneller knipperen knipperlicht bij toename toerental

    Ik ben een GSX750ES aan het opknappen en heb de motor inmiddels goed aan het lopen. Nu doet zich het volgende probleem voor. Als ik de motor toeren laat maken (bijvoorbeeld op de snelweg) gaan mijn knipperlichten steeds sneller knipperen (als ik ze gebruik dus). Ik weet niet wat mijn koplamp...
  7. S

    Motorvakantie Oekraïne

    Ik ben van plan om dit jaar samen met mijn vrouw op de motor op vakantie te gaan naar Oekraïne. Ik wil aldaar het land rondtrekken. Heeft er iemand tips, aanbevelingen, dingen die je wel moet doen en dingen die je niet moet doen?
  8. S

    maat luchtsproeier GSX750ES

    Ik ben een GSX750ES aan het opknappen. Nu heb ik het probleem dat hij in het middentoerengebied niet goed loopt en dat komt door carburatieproblemen als gevolg van een andere uitlaat. Ik wil met de sproeiers gaan experimenteren en wil daarbij uitgaan van de originele waarden. Van de meeste...
Terug
Bovenaan Onderaan