Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JoyH
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JoyH

    Mivv gp slip-on demper gezocht

    Hallo, Ik ben opzoek naar een orginele mivv gp demper incl. db killer. Mocht je iets hebben liggen, let me know ;) Voorbeeld:
  2. JoyH

    Setje Maxxis super maxx radial 120/160

    Wegens overcompleet verkoop ik een nieuw setje maxxis super maxx radial banden met de volgende gegevens: -Voorband 120/70ZR17 (58W) Dotcode 20/08 -Achterband 160/60ZR17 (69W) Dotcode 14/08 Verzenden is mogelijk :) Prijs: 220 euro! :)
  3. JoyH

    Honda cbr 600 F2/F3 onderdelen

    Wegens overcompleet verkoop ik de volgende onderdelen: -De orginele knipperlichten, onbeschadigd: -Uitlaatbeugel, in goede staat: -Voetsteun adapters voor een sportievere houding: -Orginele tankdop (missen 3 schroefjes): Verzenden is mogelijk ;) Prijs: Doe eens een...
  4. JoyH

    Div. Honda cbr 600 F3/F2 onderdelen

    Wegens overcompleet verkoop ik de volgende onderdelen: -een in nette staat verkerende uitlaatbeugel: -Een goedwerkende orginele Tankdop (Er missen 3 schroefjes): -Adapters voor de voetsteunen voor een sportievere houding: -Een DB-killer van een Bos uitlaat met een buitendiameter...
  5. JoyH

    Superpole moto gp demper gezocht!

    Ik ben opzoek naar een nette superpole gp demper voor op mijn cbr 600 F3. Aansluitdiameter +- 50mm. Mocht je iets hebben liggen, dan hoor ik het graag via PB ;). M.v.g. Joy
  6. JoyH

    Garage Takels te koop 1,5 Ton

    Wegens overcompleet verkoop ik 2 oude garage takels. De grote kan 1,5 Ton tillen en de kleine 0,5 Ton. foto's: Prijs: Doe een bod via pb en dan komen we er vast wel uit ;).
  7. JoyH

    FF checken als je 28-06 groep minder snel hebt gereden @Zold

    Hey, Mocht je 28 Juni 2010 in de groep minder snel op het circuit Zolder hebben gereden, dan heb ik misschien nog wel een gave actiefoto *D. Zet hier ff in het topic (of stuur me een PB) welk nummer je die dag op je motor had of met welk materiaal je reed :). Helaas zijn de plaatsen...
  8. JoyH

    Slip-on Viper Demper

    Hallo, Wegens overcompleet verkoop ik mijn nette Viper demper met tussenpijp aansluitdiameter 48 tot en met 51 mm. (past iig op een cbr 600 F2/F3). Hij is in een goede staat en heeft geen beschadigingen. Ook wordt de orginele beugel meegeleverd. lengte demper: +- 50cm heeft een...
  9. JoyH

    Te koop: Orginele Dempers hayabusa oud model

    Hallo, Wegens overcompleet verkoop ik 2 orginele hayabusa dempers die nog in een goede staat verkeren. prijs: 150 euro verzenden is mogelijk. M.v.g. Joy
  10. JoyH

    Cbr 600 F3 racer project

    Hallo, Nadat ik onderuit ben gegaan met mijn Cbr 600 F3 uit 1997, gaat hij helaas de verkoop in. Het enige wat er vervangen hoeft te worden is de kuipset (tenminste de topkuip), deze heeft grote schade en is niet meer bruikbaar. De voorrem moet opnieuw worden gereviseerd. Voor zitten...
  11. JoyH

    Te Koop: Pilot Xenon kitjes

    Hallo, Wegens overcompleet verkoop ik 2 type's Pilot xenon kitjes, beide zijn nog splinternieuw! Het betreft een H4 bi-xenon duokit en een H7 xenon duokit, beide met 6000K kleurcode (deze geven door hun witte kleur het meeste licht af). Voor de mensen die bekend zijn met Pilot Xenon...
  12. JoyH

    Vouwbare paddocktent 3x3 meter zgan

    Hallo, Aangezien ik genoodzaakt ben om te stoppen met deze prachtige hobby heb ik een uitvouwbare paddocktent te koop. Het is geen ''super kwaliteit'' paddocktent met een nieuwprijs van over de 500 euro, maar gewoon een tent die snel en stevig opgezet is ;) . Hij is maar 1 keer...
  13. JoyH

    Te Koop Aim mychron light Laptimer+Baken

    Hallo, Wegens overcompleet een gebruikte Aim mychron light laptimer met baken te koop. Alles werkt gewoon 100%, maar bij de laptimer is er een klein stukje van de sticker af en heeft de rand erbij een paar krasjes. Foto's: Prijs: een serieus bod! :) (dus geen onzin biedingen...
  14. JoyH

    Biketek bandenwarmers

    Hallo, Wegens tijdelijke Beëindiging van de Hobby, nieuwe biketek bandenwarmers te koop in de maat 120/160. (volgens onderstaande link zouden ze ook op een 180 setje moeten passen, maar dit heb ik zelf nooit getest ;) ). Er zit elastiek in, dus geen gekl**t met touwtjes :) Deze werken...
  15. JoyH

    Te koop Suzuki gsxr1000 K1 circuitracer

    Merk: Suzuki Type: Gsx-r 1000 K1 Bwj: 2001 Bij deze bied ik mijn Suzuki Gsx-r 1000 circuit-motor aan, wegens stopzetting hobby. De motor verkeert in zeer goede staat en heeft recent onderhoud gehad. Waaronder: Olie + Oliefilter Bougies Remvloeistof Koelvloeistof De motor wordt...
  16. JoyH

    Te koop minder snel Circuit Zolder 22-07

    Aangezien ik dan helaas niet kan, mag iemand deze dag van me overnemen tegen kostprijs. Datum moet 22-07 zijn ;) M.v.g. Joy
  17. JoyH

    Te koop: Hyperpro stuurdemper 18 standen instelbaar

    Hallo, Wegens overcompleet verkoop ik mijn CSC lineaire hyperpro stuurdemper. Hij is met 18 standen instelbaar en heeft een slag van 75mm. Ik kan er eventueel een topkuipframe bij leveren voor een honda cbr 600 f2/3 waar hij meteen op te schroeven is (zie foto). Heeft een paar...
  18. JoyH

    Te koop: Hyperpro stuurdemper 18 standen instelbaar

    Hallo, Wegens overcompleet verkoop ik mijn CSC lineaire hyperpro stuurdemper. Hij is met 18 standen instelbaar en heeft een slag van 75mm. ;) Ik kan er eventueel een topkuipframe bij leveren voor een honda cbr 600 f2/3 waar hij meteen op te schroeven is (zie foto). Heeft een paar...
  19. JoyH

    Bandenspanning Dunlop

    Hey :) , Weet iemand toevallig wat de beste bandenspanning warm en koud is voor een Dunlop Qualifier RR? Heb ergens gelezen dat de bandenspanning bij dunlop banden lager is dan normaal i.v.m. het hardere karkas van de band? Ik heb eerder altijd 2.0bar achter en 2.1bar voor aangehouden bij...
  20. JoyH

    Gezocht: Circuitdag 28 Juni circuit Zolder, minder snel

    Toevallig iemand die helaas zelf niet kan gaan en zijn circuitdag wil verkopen? :9
  21. JoyH

    Te koop Hayabusa in zeer nette staat

    Hallo, Wegens omstandigheden verkoop ik mijn mooie Hayabusa bwj. 2000. Incl. bijna nieuwe BOS uitlaten met DB-killers. Originele uitlaten zijn ook aanwezig. Heel mooi geluid! Km stand: 28.800km Motor verkeert absoluut in zeer goede staat! Geen schademotor! Nederlandse motor. Witte...
  22. JoyH

    Gezocht kuipdeel honda cbr 600f3 1995

    Hallo, Ik ben opzoek naar het volgende kuipdeel of de sticker die is aangegeven.
  23. JoyH

    gezocht demper cbr600f (91-98), geen orginele ;)

    Hallo, Ik ben voor een kameraad opzoek naar een demper met een lekker geluid voor bovenstaande motor. Ik hoor het wel, mocht iemand nog iets hebben liggen. m.v.g. Joy
  24. JoyH

    Valentino Rossi neon lamp

    Hallo, Wegens overkompleet verkoop ik mijn splinternieuwe Valentino Rossi neon lamp. Werkt op 230V en geeft blauw licht (zie foto). afmetingen: 30x18cm kompleet met ketting om hem netjes op te hangen. Geen beschadigingen, dus echt splinternieuw. Verzenden is mogelijk ;)...
  25. JoyH

    TK: Setje Dragon Supercorsa's 120/70 SC1 en 180/55 SC2

    Wegens overcompleet verkoop ik een setje Pirelli Dragon Supercorsa's. Voorband heeft nog ongeveer 4,5mm profiel over en de achterband ongeveer 5mm. Ik heb het setje van YouriVLD een paar dagen terug gekocht, maar heb me bedacht om toch maar de standaard bandenmaat te gebruiken. foto's...
Terug
Bovenaan Onderaan