Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: willemsuper
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Ter overname Circuitdag 28 september Trackdays 4 all

    Ter overname bij Trackdays 4 all: 28 september Assen. Ik sta normaliter met een tijd van 2:00:00 ingeschreven.Door problemen met de motor kan ik helaas niet deelnemen. Daarom in de aanbieding. Kom met een redelijk bod ; )
  2. W

    MSL cup groep 3 11juli

    Ter overname, vrijdag 11 juli groep 3 op Zandvoort. Ik heb 165 euro voor de dag betaald. Vraagprijs 150 euro. Groet Wouter
  3. W

    Hoe nieuwe banden inrijden

    Hoi, Even een stomme vraag :? Ga voor het eerst met nieuwe banden het circuit op maar ehh hoe moet dat met de gladde laag die op de banden zit.. Rij normaal op gebruikte banden maar nu voor het eerst op een nieuwe set. Groet, Wouter
  4. W

    Yamaha R6 2001

    Te koop: Yamaha r6 uit 2001. Heb hem 2 jaar gehad en meerdere circuitdagen mee gereden. Liep tegen een circuit ducati :] aan die ik niet kon laten staan dus daarom moet de yamaha de deur uit. Heb er een hoop op geleerd en een klein beetje leergeld betaald(kleine schuiver). De...
  5. W

    Ecuyers 2013: 2 en 3 mei

    Hoi, Dit jaar voor het eerst naar ecuyers *O* . Ik ga 2 en 3 mei met trackdays4all. Gaan er nog meer mensen vanuit hier? Altijd gezellig! Nu hopen op mooi weer! Nog mensen die ervaring hebben met de vertanding? Moet je korter gearen? Heb nu 15-47 denk aan 14-47 (kan met zelfde ketting)...
  6. W

    Ducati Performance ecu Hypermotard 1100

    Slotje verkocht Ducati Performance ecu voor een ducati hypermotard. Perfect voor een open uitlaat of als je ander luchtfilter hebt gemonteerd. Deze ecu heb ik over omdat ik een Hyper Motard racing nokkenassen in mijn multistrada heb gemonteerd en deze ecu erbij zat maar niet bruikbaar is voor...
  7. W

    Zadel yamaha tdm 850

    Hoi, Heb hier nog een zadel liggen van een yamaha tdm 850. Het is er een voor de pimp broeders :] . Mooie slangenleer print erop..... Wie maakt me los. 25e Wouter
Terug
Bovenaan Onderaan