Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gianni2takt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Konig 250cc

    Zeldzaam!! konig 250cc 2takt 4cilinder boxer roterende inlaat Voor snel projekt Mooi blok met 5 nieuwe zuigers en 8 nieuwe cilinder bussen en gereviseerde krukas erbij! Ook enkele extra setten cilinder koppen Ligt in limburg belgie Prijs 1000€ voor info mail gianni.don@hotmail.com
  2. G

    2takt poorten tuning frees

    hierbij zet ik mijn zo goed als nieuwe joisten & kettenbaum frees set te koop (gekocht bij kurval) het gaat om een komplete set van rechte frees om te bouwen naar haakse frees met frezen erbij op luchtdruk bediend. ideaal voor poorten te bewerken van 2takt cilinders zie foto's . voor info, pm
  3. G

    maico 490 mega2 1981

    maico 490 mega2 1981 gezocht voor restoratie , liefst zo kompleet mogelijk. weet je iets staan laat maar weten dan :Y
  4. G

    r6 2008 motorproblemen??

    mijn kameraad wilt een r6 2008 kopen, na wat rondkijken en vragen blijkt dat deze modellen slechte motoren hebben en vaak kapot lopen . klopt dit of is het een fabeltje??
  5. G

    kx570 jadoul te koop

    de knoop is doorgehakt ;( wegens geldnood te koop , maar daarom ook niet voorniks weggeven :N richtprijs 3500euro redelijk bespreekbaar heeft mij 4600gekost!! |( straatlegaal en vele dure onderdelen zie topic: kx570 jadoul project. ook te bekijken op kapaza en voor meer info zie tel. nummer...
  6. G

    zabel 700cc

    hallo als er iemand een goed lopend 2de hands zabelblok 700cc weet hier posten graag *D liefst kompleet met ontsteking , bobyn , cdi , karburator en koppelingbediening . is voor mijn volgend project , dus als je zijspanmannen kent rondvragen aub O-)
  7. G

    kx570 jadoul project & cr250 2007

    hallo aan alle motorfreaks , kon het niet laten om mijn eigen topic op te starten ook voor degene die mijn project nog niet kennen van piepkleine kx500 topic .@freak: mijn project blijft natuurlijk in jou topic ook verschijnen zoals beloofd :} heb de fiets een jaar terug gekocht en het frame...
  8. G

    tandarts haakse frees

    heeft of weet iemand een tandarts haakse frees te koop 2dehands ?
  9. G

    kx500 motor

    hallo alemaal weet niemand een kompleet kx500 blok vanaf 90' te koop of komplete moto mag werk aan zijn
Terug
Bovenaan Onderaan